aztán meg szereztél egy rendes motort bele...Natalie Driver Gabe wrote:Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.
Hiába nincs új a nap alatt.
2.0 moci
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 moci
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: 2.0 moci
Hát igen kevesek értenek hozzá, hogy hogyan is kell belőle rendes motort faragni (vagy annyira elszántak)Bogyo28 wrote:aztán meg szereztél egy rendes motort bele...Natalie Driver Gabe wrote:Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.
Hiába nincs új a nap alatt.


SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: 2.0 moci
Társulnék.Süni wrote:No már rendelek is 4db-ot!adam wrote:http://www.geree.hu/2012/04/gyertya-upgrade/
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: 2.0 moci
Kik ?SONI wrote: Hát igen kevesek értenek hozzá, hogy hogyan is kell belőle rendes motort faragni (vagy annyira elszántak)![]()

1980 Capri MK3
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.0 moci
Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: 2.0 moci
Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről.Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF

- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: 2.0 moci
Tibi!!!Süni wrote:Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről.Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Egy hozzáértő!!

Sosem lesz kész, csak alakul...
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: 2.0 moci
Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BCadam wrote:Tibi!!!Süni wrote:Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről.Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Egy hozzáértő!!
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.0 moci
Van pedig jópár féle, még platina elektródás is, amúgy persze gyári motorra gondoltam. Kinek jutna eszébe, hogy alaki nekiáll tódozni fódozni egy ilyen műanyag vackot, hogy turbó, meg ilyenek
Csak vicceltem




Csak vicceltem

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: 2.0 moci
Sima általános Pinto gyertya, ha ez volt a kérdés.White Shark wrote: Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BC
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.0 moci
Nézegetem itt ezeket. A DR8BC és a DR7BP akkor miben különbözik? sehol nemigen írják.Süni wrote:Sima általános Pinto gyertya, ha ez volt a kérdés.White Shark wrote: Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BC
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: 2.0 moci
A 6-os és a 7-es csak a Boschnál létezik, NGK csak a 6-st nyomja mindkettő helyett. A 8 az alacsony kompressziójú motoroké.Blant wrote: Nézegetem itt ezeket. A DR8BC és a DR7BP akkor miben különbözik? sehol nemigen írják.
Motorcraftban is volt vagy 6 féle cikkszám a Pintohoz, de már csak egy félét lehet rendelni.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.0 moci
Köszi Sünibácsi! No, akkor hát mégis van hozzá mindenféle :)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: 2.0 moci
Fogyasztásra itt találsz választ: http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... f=4&t=2062" onclick="window.open(this.href);return false;HubaDeri wrote:Hello, még eléggé új vagyok itt, azt se tudom, hogy hova írjak, szeretnék venni egy caprit.
( http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ca ... ri-6265390" onclick="window.open(this.href);return false; , ez lenne az ) Elvileg, új difi, új váltó van bent és kitűnő kívűl belűl, karosszériázva volt... gondolom rohadt vagy tört. 2.0-ás motor van benne, gondolom V4, a kérdésem az lenne, hogy mennyit esznek ezek a motorok ? Vagy milyen motort építsek bele, hogy kb 7-8literből megálljon !?
![]()
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: 2.0 moci
Helo,HubaDeri wrote:Hello, még eléggé új vagyok itt, azt se tudom, hogy hova írjak, szeretnék venni egy caprit.
( http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ca ... ri-6265390" onclick="window.open(this.href);return false; , ez lenne az ) Elvileg, új difi, új váltó van bent és kitűnő kívűl belűl, karosszériázva volt... gondolom rohadt vagy tört. 2.0-ás motor van benne, gondolom V4, a kérdésem az lenne, hogy mennyit esznek ezek a motorok ? Vagy milyen motort építsek bele, hogy kb 7-8literből megálljon !?
![]()
éppen kitárgyalás alatt van : http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... &start=195" onclick="window.open(this.href);return false;
de írhatsz ide is : http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... start=1425" onclick="window.open(this.href);return false;
A 2.0 inkább s4 lesz ebben az esetben.
Nem kellett, hogy törve legyen. Az összes rohadt ( volt ).

1980 Capri MK3