Page 23 of 24
Re: 2.0 moci
Posted: Wed Apr 18, 2012 10:46 am
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.
Hiába nincs új a nap alatt.

aztán meg szereztél egy rendes motort bele...
Re: 2.0 moci
Posted: Wed Apr 18, 2012 8:04 pm
by SONI
Bogyo28 wrote:Natalie Driver Gabe wrote:Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.
Hiába nincs új a nap alatt.

aztán meg szereztél egy rendes motort bele...
Hát igen kevesek értenek hozzá, hogy hogyan is kell belőle rendes motort faragni (vagy annyira elszántak)

Re: 2.0 moci
Posted: Wed Apr 18, 2012 8:15 pm
by proteus
Süni wrote:No már rendelek is 4db-ot!
Társulnék.
Re: 2.0 moci
Posted: Thu Apr 19, 2012 12:00 am
by Tibi
SONI wrote:
Hát igen kevesek értenek hozzá, hogy hogyan is kell belőle rendes motort faragni (vagy annyira elszántak)

Kik ?

Re: 2.0 moci
Posted: Thu Apr 19, 2012 9:27 am
by Blant
Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Re: 2.0 moci
Posted: Thu Apr 19, 2012 9:30 am
by Süni
Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről.

Re: 2.0 moci
Posted: Thu Apr 19, 2012 9:33 am
by adam
Süni wrote:Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről.

Tibi!!!
Egy hozzáértő!!

Re: 2.0 moci
Posted: Thu Apr 19, 2012 9:41 am
by White Shark
adam wrote:Süni wrote:Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről.

Tibi!!!
Egy hozzáértő!!

Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BC
Re: 2.0 moci
Posted: Thu Apr 19, 2012 3:16 pm
by Blant
Re: 2.0 moci
Posted: Thu Apr 19, 2012 3:23 pm
by Süni
White Shark wrote:
Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BC
Sima általános Pinto gyertya, ha ez volt a kérdés.
Re: 2.0 moci
Posted: Thu Apr 19, 2012 3:28 pm
by Blant
Süni wrote:White Shark wrote:
Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BC
Sima általános Pinto gyertya, ha ez volt a kérdés.
Nézegetem itt ezeket. A DR8BC és a DR7BP akkor miben különbözik? sehol nemigen írják.
Re: 2.0 moci
Posted: Thu Apr 19, 2012 3:45 pm
by Süni
Blant wrote:
Nézegetem itt ezeket. A DR8BC és a DR7BP akkor miben különbözik? sehol nemigen írják.
A 6-os és a 7-es csak a Boschnál létezik, NGK csak a 6-st nyomja mindkettő helyett. A 8 az alacsony kompressziójú motoroké.
Motorcraftban is volt vagy 6 féle cikkszám a Pintohoz, de már csak egy félét lehet rendelni.
Re: 2.0 moci
Posted: Fri Apr 20, 2012 8:45 am
by Blant
Köszi Sünibácsi! No, akkor hát mégis van hozzá mindenféle :)
Re: 2.0 moci
Posted: Wed Oct 24, 2012 6:10 pm
by SONI
HubaDeri wrote:Hello, még eléggé új vagyok itt, azt se tudom, hogy hova írjak, szeretnék venni egy caprit.
(
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ca ... ri-6265390" onclick="window.open(this.href);return false; , ez lenne az ) Elvileg, új difi, új váltó van bent és kitűnő kívűl belűl, karosszériázva volt... gondolom rohadt vagy tört. 2.0-ás motor van benne, gondolom V4, a kérdésem az lenne, hogy mennyit esznek ezek a motorok ? Vagy milyen motort építsek bele, hogy kb 7-8literből megálljon !?

Fogyasztásra itt találsz választ:
http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... f=4&t=2062" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.0 moci
Posted: Wed Oct 24, 2012 6:12 pm
by Tibi
HubaDeri wrote:Hello, még eléggé új vagyok itt, azt se tudom, hogy hova írjak, szeretnék venni egy caprit.
(
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ca ... ri-6265390" onclick="window.open(this.href);return false; , ez lenne az ) Elvileg, új difi, új váltó van bent és kitűnő kívűl belűl, karosszériázva volt... gondolom rohadt vagy tört. 2.0-ás motor van benne, gondolom V4, a kérdésem az lenne, hogy mennyit esznek ezek a motorok ? Vagy milyen motort építsek bele, hogy kb 7-8literből megálljon !?

Helo,
éppen kitárgyalás alatt van :
http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... &start=195" onclick="window.open(this.href);return false;
de írhatsz ide is :
http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... start=1425" onclick="window.open(this.href);return false;
A 2.0 inkább s4 lesz ebben az esetben.
Nem kellett, hogy törve legyen. Az összes rohadt ( volt ).
