Re: 2.0 moci
Posted: Wed Apr 18, 2012 10:46 am
aztán meg szereztél egy rendes motort bele...Natalie Driver Gabe wrote:Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.
Hiába nincs új a nap alatt.
aztán meg szereztél egy rendes motort bele...Natalie Driver Gabe wrote:Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.
Hiába nincs új a nap alatt.
Hát igen kevesek értenek hozzá, hogy hogyan is kell belőle rendes motort faragni (vagy annyira elszántak)Bogyo28 wrote:aztán meg szereztél egy rendes motort bele...Natalie Driver Gabe wrote:Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.
Hiába nincs új a nap alatt.
Társulnék.Süni wrote:No már rendelek is 4db-ot!adam wrote:http://www.geree.hu/2012/04/gyertya-upgrade/
Kik ?SONI wrote: Hát igen kevesek értenek hozzá, hogy hogyan is kell belőle rendes motort faragni (vagy annyira elszántak)![]()
Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről.Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Tibi!!!Süni wrote:Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről.Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BCadam wrote:Tibi!!!Süni wrote:Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről.Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Egy hozzáértő!!
Sima általános Pinto gyertya, ha ez volt a kérdés.White Shark wrote: Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BC
Nézegetem itt ezeket. A DR8BC és a DR7BP akkor miben különbözik? sehol nemigen írják.Süni wrote:Sima általános Pinto gyertya, ha ez volt a kérdés.White Shark wrote: Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BC
A 6-os és a 7-es csak a Boschnál létezik, NGK csak a 6-st nyomja mindkettő helyett. A 8 az alacsony kompressziójú motoroké.Blant wrote: Nézegetem itt ezeket. A DR8BC és a DR7BP akkor miben különbözik? sehol nemigen írják.
Fogyasztásra itt találsz választ: http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... f=4&t=2062" onclick="window.open(this.href);return false;HubaDeri wrote:Hello, még eléggé új vagyok itt, azt se tudom, hogy hova írjak, szeretnék venni egy caprit.
( http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ca ... ri-6265390" onclick="window.open(this.href);return false; , ez lenne az ) Elvileg, új difi, új váltó van bent és kitűnő kívűl belűl, karosszériázva volt... gondolom rohadt vagy tört. 2.0-ás motor van benne, gondolom V4, a kérdésem az lenne, hogy mennyit esznek ezek a motorok ? Vagy milyen motort építsek bele, hogy kb 7-8literből megálljon !?
![]()
Helo,HubaDeri wrote:Hello, még eléggé új vagyok itt, azt se tudom, hogy hova írjak, szeretnék venni egy caprit.
( http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ca ... ri-6265390" onclick="window.open(this.href);return false; , ez lenne az ) Elvileg, új difi, új váltó van bent és kitűnő kívűl belűl, karosszériázva volt... gondolom rohadt vagy tört. 2.0-ás motor van benne, gondolom V4, a kérdésem az lenne, hogy mennyit esznek ezek a motorok ? Vagy milyen motort építsek bele, hogy kb 7-8literből megálljon !?
![]()