Page 24 of 27
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Tue May 03, 2011 8:31 am
by gigford
Tibi wrote:Akkor "majális" szopó ?
Nekem biztosan, nem tudok minden évben elmenni sajnos...de Szabi lehet elviszi, majd nyilatkozik

Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Mon Jun 27, 2011 11:57 am
by szszaby
Voltunk versenyen a hétvégén és sikerült a kategóriánkban megnyerni. A legjobb időnk 10,85 és 196km/ó.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Mon Jun 27, 2011 12:03 pm
by Peti
Nagy gratula!!!

Sajna nem tudtam lemenni..

Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Mon Jun 27, 2011 9:22 pm
by Tibi
szszaby wrote:Voltunk versenyen a hétvégén és sikerült a kategóriánkban megnyerni. A legjobb időnk 10,85 és 196km/ó.

Nincs nitro ugye ? Cetlit tudsz felrakni ?
Ja, és

gratulálok !
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Mon Jun 27, 2011 9:36 pm
by szszaby
Nitró van, csak nincs benne.
A cetli Lórinál van.
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Mon Jun 27, 2011 10:55 pm
by gigford
Cetli nemsoká, ez egy 10.99-es futam felvétele, 10.85 nincs még meg sajna.
http://youtu.be/zy__mTQzNr0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Tue Jun 28, 2011 12:03 am
by Hattyu
Gratulálok az eredményhez, ez pedig szép menet volt

Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Tue Jun 28, 2011 4:33 pm
by Pudva
gigford wrote:Cetli nemsoká, ez egy 10.99-es futam felvétele, 10.85 nincs még meg sajna.
http://youtu.be/zy__mTQzNr0" onclick="window.open(this.href);return false;
Az 'öreg vas' lenyomta a puccos Corvettet

Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Tue Jun 28, 2011 7:17 pm
by gigford
Tibi wrote:szszaby wrote:Voltunk versenyen a hétvégén és sikerült a kategóriánkban megnyerni. A legjobb időnk 10,85 és 196km/ó.

Nincs nitro ugye ? Cetlit tudsz felrakni ?
Ja, és

gratulálok !
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Tue Jun 28, 2011 7:35 pm
by gigford
Történt pár fejlesztés azért az autón, legfőképp a váltó épült át, bekerült egy "transbrake" nevű cucc, ami lehetővé teszi a brutál rajtokat.
Ez egy elektromos szeleptömb a váltóban, kis gombbal lehet vezérelni kormányról, mikor 1-esben beállok a rajthoz, ezt aktiválva rükvercbe is teszi váltót, így úgy tudok fordulatot emelni, hogy az autó meg sem mozdul.
Ahogy zöld, gomb felenged, rüki oldódik, autó kilő...így sikerül az 1.65-ös 60 láb, illetve a 10es idő.
A váltónak ezáltal megszünt az automata funkciója is, mivel már nem vált magától, nekem kell föl-le. Olyan lett mint egy szekvenciális váltó.
Van még a rajtban, le lehet vinni ezt még 1.5 körülre is sztem, karbival is lehet szórakozni még.
Amíg van tartalék szívóban, addig nem kerül be a nitró.
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Tue Jun 28, 2011 7:36 pm
by gigford
Pudva wrote:gigford wrote:Cetli nemsoká, ez egy 10.99-es futam felvétele, 10.85 nincs még meg sajna.
http://youtu.be/zy__mTQzNr0" onclick="window.open(this.href);return false;
Az 'öreg vas' lenyomta a puccos Corvettet

Csak épphogy, rajtnál bénáztam, szokni kell még ezt a váltóféket.
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Tue Jun 28, 2011 7:49 pm
by Peti
Attól függetlenül szép volt!

Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Fri Jul 01, 2011 3:23 pm
by Blant
Épp az a komoly, hogy a még nem tökéletes rajt ellenére is nem keveset vertél rá! Nagyon Zsííír

Gratula
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Sun Aug 21, 2011 9:58 pm
by szszaby
Ma versenyen voltunk Kunmadarason. Kapott a verda egy szép új gumit amin nagyobb mint az előző volt. 28 coll az átmérője, ami 1 collal nagyobb mint a régi. Meg le is lett festve a verda.
A legjobb időnk 10,76 mp és 203km/ó célvonali. Ez az egyéni legjobb időnk.

- P1050821.JPG (47.17 KiB) Viewed 13434 times

- P1050823.JPG (49.44 KiB) Viewed 13434 times
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Sun Aug 21, 2011 10:06 pm
by szszaby