Page 24 of 45
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:53 am
by proteus
16...
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:55 am
by szszaby
proteus wrote:16...
Van aki többet tud.

Posted: Mon Jan 22, 2007 12:15 pm
by proteus
szszaby wrote:proteus wrote:16...
Van aki többet tud.

Az biztos!

Posted: Mon Jan 22, 2007 2:36 pm
by Tibi
gigford wrote:
Perverz egy valami :)
Úgy látom rendesen átszabja a srác. Kíváncsi vagyok a végeredményre. Egyébként nem volt már erről szó korábban? Vagy az egy másik "Capri" volt?
Posted: Mon Jan 22, 2007 2:42 pm
by Dartonit
Igen, erről volt szó korábban is. Egy Hondás gyerek ment ki elé egy kereszteződésben, és lebontotta A oszlopig. A feneke már előtte is ki volt szélesítve. Roncs autókból lett így összerakva. Nincs sok pénzünk, abból dolgozunk, ami van.
Én is át akarok szabni az enyémen pár dolgot, bár ő le akar beszélni, mert nem lenne jó ugyibár, ha úgy járna mint az övé és teljesen elvesztené "Capri jellegét".
Az elejét mondjuk mindenképp átszabom valami ilyesmire:

Posted: Mon Jan 22, 2007 3:05 pm
by Tibi
Dartonit wrote:Igen, erről volt szó korábban is. Egy Hondás gyerek ment ki elé egy kereszteződésben, és lebontotta A oszlopig. A feneke már előtte is ki volt szélesítve. Roncs autókból lett így összerakva. Nincs sok pénzünk, abból dolgozunk, ami van.
Jól értelmezem,hogy te is benne vagy az építésben?
Posted: Mon Jan 22, 2007 3:06 pm
by gigford
A motorrol tudsz valami bovebbet? A turbositas sajat otlet/kivitelezes vagy vki csinalt ilyet mar elotte?
Posted: Mon Jan 22, 2007 3:23 pm
by Dartonit
Nem. A haverom, és az építést csak nézem, beszélgetünk róla. Arra utaltam, hogy az enyémbe én sem tudok komoly alkatrészt beépíteni, mondjuk a Burtontől rendelni. Abból dolgozok én is, ami van.
A turbósítás a saját ötlete, egyenlőre még az sem biztos, hogy működni fog. De ahogy ismerem, meg fogja oldani. A turbó valami ipari gépről lett lebontva, és valami iszonyatos légszállítása lehet, már csak a méretéből is kiindulva.
A moci egy néhai SD1-é volt. Megpiszkált karbival, és könnyített lendkerékkal. Most ez lesz még a turbóval kiegészítve.
Posted: Mon Jan 22, 2007 3:50 pm
by gigford
Mi az a SD1?
Tenyleg jo nagy turbo, kerdes hogy be tudja e tolteni a megfelelo nyomast ezzel a motorral, meg a benya eleg lesz e ahhoz a sok levegohoz.
Amugy hajra, szeretem az ilyen projekteket! :)
Posted: Mon Jan 22, 2007 3:52 pm
by Tibi
gigford wrote:Mi az a SD1?
Tenyleg jo nagy turbo, kerdes hogy be tudja e tolteni a megfelelo nyomast ezzel a motorral, meg a benya eleg lesz e ahhoz a sok levegohoz.
Amugy hajra, szeretem az ilyen projekteket! :)
Rover lesz az , ha jól tévedek.
Posted: Mon Jan 22, 2007 4:02 pm
by gizmo
Rover-ben volt az SD1.
Más: ki robbant le Szentendre környékén ma egy ezüst MkIII-al? Andimanó hívott, hogy láttott valaki nyitott motorháztetővel állni az út szélén arrafelé... :?
Posted: Mon Jan 22, 2007 5:06 pm
by Geec MKII
gizmo wrote:Rover-ben volt az SD1.
Más: ki robbant le Szentendre környékén ma egy ezüst MkIII-al? Andimanó hívott, hogy láttott valaki nyitott motorháztetővel állni az út szélén arrafelé... :?
Nem állt meg segíteni neki a javításban? Ez mondhatom nem szép tőle!

Posted: Mon Jan 22, 2007 7:10 pm
by gizmo
Fuvarban volt kisteherrel, másrészt nem tudom mit tudott volna segíteni... 8) maximum többen állnak meg segíteni, ha ő is ott mosolyog a Capri mellett

Posted: Mon Jan 22, 2007 11:49 pm
by proteus
szszaby wrote:proteus wrote:16...
Van aki többet tud.

De komolyan mennyiről tudunk? Én 21-ig jutottam, több már valószínű nem fog eszembejutni.
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:51 pm
by szszaby
proteus wrote:szszaby wrote:proteus wrote:16...
Van aki többet tud.

De komolyan mennyiről tudunk? Én 21-ig jutottam, több már valószínű nem fog eszembejutni.
Az szép! Akkör összesen mennyi Capri lehet kishazánkben?