Page 24 of 35

Posted: Mon Nov 05, 2007 1:19 pm
by Tibi
Nézzétek már meg a képet amit linkeltem, itt ha jól sejtem nem egy csipszezacskóból kivágott sík szarról van szó. Vagy igen? MONDOM : nem mertem szétszedni nehogy több kárt okozzak mint amit illik. Ezért tépem itt a számat. A tömítős emberrel majd beszélek.

CAPRI-3 : te is ennél az embernél csináltattad akiről fentebb volt szó?

Image

Posted: Mon Nov 05, 2007 9:43 pm
by CAPRI-3
nem, újat vettünk, 24V-hez még nem csináltattunk semmit, de asszem kelleni fog. a drift használja a motort rendesen.

Posted: Mon Nov 05, 2007 9:48 pm
by Bogyo28
CAPRI-3 wrote:nem, újat vettünk, 24V-hez még nem csináltattunk semmit, de asszem kelleni fog. a drift használja a motort rendesen.
de a tiedhez lehet kapni mindent, és még akár gyárit is, és még el is viselhető áron... sajna a régi kozéhoz csak gyártatni lehet... de ha kell szelepdekni tömítésből még van egy pár origináltam, azt szivesen odaadom...

Posted: Wed Nov 21, 2007 2:33 pm
by Tibi
Még nem tudtam a tömítéssel foglalkozni sajna. Estleg valaki már kihívta maga ellen a sorsot?

Posted: Wed Nov 21, 2007 2:40 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Még nem tudtam a tömítéssel foglalkozni sajna. Estleg valaki már kihívta maga ellen a sorsot?
még én sem jutottam odáig...

Re: cosworth

Posted: Wed Feb 06, 2008 5:17 pm
by Tibi
Uraim ,kis segítségre lenne szükségem. A bekarikázott cucc kell-e nekem? Ha jól emlékszem ( leesett pár cimke :( ) ebből két cső a nyíllal jelölt helyre megy a többit nem nagyon tudom. Ez nem a tempomathoz való cuccok ?
miez01.jpg
miez01.jpg (68.6 KiB) Viewed 5530 times
Másik. Szerintem egyetlen egy ilyen csati van. Hátha valaki felismeri ennyiből.
miez02.jpg
miez02.jpg (77.86 KiB) Viewed 5530 times
Egyébként halad a kábelezés csak sajna elkezdett fújni+esni :(

Re: cosworth

Posted: Wed Feb 06, 2008 10:01 pm
by Bogyo28
az első képen látható cuccok az EGR és társai, azok neked nem kellenek. a iros nyilra mentek volna gyárilag, meg a kipuffnál levő szelephez, ezeket dugózd le.

a második szerintem a generátorra ment az eredeti kábelkötegben, az most nem fog neked kelleni, hiszen a capri gyári kábelét kell rátenned. ha végigköveted azt a kék kábelt, valószínüleg most a semmibe megy...

Re: cosworth

Posted: Wed Feb 06, 2008 10:16 pm
by Tibi
Köszi, akkor EGR bácsinak annyi. :halal:

Re: cosworth

Posted: Wed Feb 06, 2008 10:18 pm
by szszaby
Tibi wrote:Köszi, akkor EGR bácsinak annyi. :halal:

Benya kell oda nem EGR! :lol:

Re: cosworth

Posted: Sun Mar 30, 2008 9:40 am
by Tibi
Sor4 tényleg ennyire fehér holló és drága vagy rossz helyen néztem ?

Re: cosworth

Posted: Sun Mar 30, 2008 10:24 am
by szszaby
Mit akarsz a sor4-el?

Re: cosworth

Posted: Sun Mar 30, 2008 10:49 am
by proteus
Az tényleg annyira ritka és drága.

Re: cosworth

Posted: Sun Mar 30, 2008 5:20 pm
by Tibi
Ilyen feltételek mellett nem sok mindent tervezek. Egyébként lehet akad majd másik szögelni való csak ki kell még várni egy kicsit.

Re: Lendkerék

Posted: Sun Mar 30, 2008 10:24 pm
by Tibi
capriv6 wrote:Sziasztok!!

Szerintetek menyit érdemes leszedni a lendkerékböl "V" motornál?
Mondjuk adott egy 9kg-os lendkerék.
Menyiben modosul a nyomaték görbe?
Tapasztalatok?
Találtam lendkerék méretezésről némi dokumentet, nem volt kedvem már így éccaka átolvasni. Szólj már rám ha érdekel esetleg.

Re: cosworth

Posted: Mon Mar 31, 2008 9:10 pm
by Mad Max
Engem érdekelne :roll: