Page 24 of 32

Re: karburátor

Posted: Sat Oct 09, 2010 12:25 pm
by Zacy
A karbim nekem most még jó, de az utolsó szétszedésnél már látható volt hogy felujítószett lassan aktuális lesz Solex32EEIT. Hol lehet ezt beszerezni és mennyiért? Meg kellene egy úszó is mert ami a mienkben van már ragasztott.

Re: karburátor

Posted: Sat Oct 09, 2010 11:32 pm
by daytona
Nekem van egy szetszedett Solex karbim a garazsban, abban jo az uszo. Tied lehet, csak hogy jut el hozzad?
Felujito szettben szerintem Suni tud segiteni.

Re: karburátor

Posted: Sun Oct 10, 2010 3:05 pm
by Árpi
Menyire nagy szívás egy 2.9i t karburátorosítani ugy , hogy van 2.8 szívósorom és karbim is?

Re: karburátor

Posted: Sun Oct 10, 2010 4:50 pm
by szszaby
Árpi wrote:Menyire nagy szívás egy 2.9i t karburátorosítani ugy , hogy van 2.8 szívósorom és karbim is?
A szívósor lefogató csavarok egy picikét másképp vannak, de megoldható.

Re: karburátor

Posted: Sun Oct 10, 2010 5:33 pm
by Árpi
szszaby wrote:
Árpi wrote:Menyire nagy szívás egy 2.9i t karburátorosítani ugy , hogy van 2.8 szívósorom és karbim is?
A szívósor lefogató csavarok egy picikét másképp vannak, de megoldható.
Köszönöm! :pia:

Re: karburátor

Posted: Sun Oct 10, 2010 6:56 pm
by Bogyo28
Zacy wrote:A karbim nekem most még jó, de az utolsó szétszedésnél már látható volt hogy felujítószett lassan aktuális lesz Solex32EEIT. Hol lehet ezt beszerezni és mennyiért? Meg kellene egy úszó is mert ami a mienkben van már ragasztott.
szétszedett karbin van pár, szerintem lesz uszó is... Süni tud felújító készletet...

Re: karburátor

Posted: Sun Oct 10, 2010 7:05 pm
by Bogyo28
Árpi wrote:Menyire nagy szívás egy 2.9i t karburátorosítani ugy , hogy van 2.8 szívósorom és karbim is?
a gyujtás lesz a macerás, Vasparipa úr már rakott 2.4-re karbis szívósort. a gyujtással több gond lesz:

a 2.9 már láncos, ezért a veztengelye az ellenkező irányba forog mint a 2.8-é. a veztengely hajtja a gyujtást, ezért az is az ellenkező irányba forog. ezért a vákumos vezérlésü megszakítós gyujtástörzs nem átrekható, mert a vákum nem jó irányba huzná el a gyujtást. a 2.8 elektromos törzse szintén ezért nem jó. továbbá a gyujtástörzs alja hajtja meg az olajpumpát egy pálcával, ami a 2.8-nál egy hatszög, a 2.9 pedig kb mint egy torx csavarhúzó, tehát nem összevegyíthető. a legegyszerübb talán benthagyni a 2.9 gyári hal jeladós gyujtástörzsét, és egy kis külön elektronikával szabályozni az előgyujtást, pl ilyennel:

http://www.roxracing.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: karburátor

Posted: Mon Oct 11, 2010 8:40 am
by daytona
Vagy 2 elosztobol csinaltatni 1-et. Olyat is lattam mar mukodni. Amugy Bogyo altal javasolt cucc kulturaltabb megoldasnak tunik :-D

Re: karburátor

Posted: Mon Oct 11, 2010 8:47 am
by Midnight Blue
Szerintem nem forog ellenkező irányba a rotor (legalábbis nekem 2.9-ben jobbra forog)! A torx és hatszög olajpumpa meghajtás viszont igaz.

Re: karburátor

Posted: Mon Oct 11, 2010 10:21 am
by Natalie Driver Gabe
Midnight Blue wrote:Szerintem nem forog ellenkező irányba a rotor (legalábbis nekem 2.9-ben jobbra forog)! A torx és hatszög olajpumpa meghajtás viszont igaz.
De azt is meg lehet szerintem oldani .
Gyártatni vagy hegesztetni.

Re: karburátor

Posted: Mon Oct 11, 2010 6:12 pm
by Árpi
Bogyo28 wrote:
Árpi wrote:Menyire nagy szívás egy 2.9i t karburátorosítani ugy , hogy van 2.8 szívósorom és karbim is?
a gyujtás lesz a macerás, Vasparipa úr már rakott 2.4-re karbis szívósort. a gyujtással több gond lesz:

a 2.9 már láncos, ezért a veztengelye az ellenkező irányba forog mint a 2.8-é. a veztengely hajtja a gyujtást, ezért az is az ellenkező irányba forog. ezért a vákumos vezérlésü megszakítós gyujtástörzs nem átrekható, mert a vákum nem jó irányba huzná el a gyujtást. a 2.8 elektromos törzse szintén ezért nem jó. továbbá a gyujtástörzs alja hajtja meg az olajpumpát egy pálcával, ami a 2.8-nál egy hatszög, a 2.9 pedig kb mint egy torx csavarhúzó, tehát nem összevegyíthető. a legegyszerübb talán benthagyni a 2.9 gyári hal jeladós gyujtástörzsét, és egy kis külön elektronikával szabályozni az előgyujtást, pl ilyennel:

http://www.roxracing.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aham , ezt csak egy talon lehetöségnek tartogatom ha nagyon hulla lenne a 2.8 am :-(

Re: karburátor

Posted: Tue Oct 12, 2010 6:38 pm
by CapriTurbo
Csak a veztengely forog az ellenkező irányba, a rotor nem, át kell cserélni a rotor végén lévő fogastereket a 2.9-esére, és feltenni egy 2.8-as olajszivattyút.

Re: karburátor

Posted: Wed Oct 13, 2010 8:53 am
by Natalie Driver Gabe
solex 36-os !!!

Tudunk róla valamit ??
Fordon milyen lenne ????

Re: karburátor

Posted: Wed Oct 13, 2010 9:13 am
by tomtom
Natalie Driver Gabe wrote:solex 36-os !!!

Tudunk róla valamit ??
Fordon milyen lenne ????
szerintem ez így egy kicsit kevés infó, hogy solex 36-os...

Re: karburátor

Posted: Wed Oct 13, 2010 9:16 am
by Natalie Driver Gabe
tomtom wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:solex 36-os !!!

Tudunk róla valamit ??
Fordon milyen lenne ????
szerintem ez így egy kicsit kevés infó, hogy solex 36-os...
Rákérdezek.