Page 25 of 341
Posted: Tue Sep 26, 2006 2:12 pm
by Tibi
csak nekem nem nyitja meg?
Posted: Tue Sep 26, 2006 2:21 pm
by gizmo
Tibi wrote:
csak nekem nem nyitja meg?
nekem megnyitja. De csak a Te kedvedért :D :

Posted: Tue Sep 26, 2006 2:29 pm
by Tibi

köszi
nagyon komoly gép!!! Van egy néhány oldalas angol cikkem egy épített RS2000-ről. Ha érdekel valakit beszkennelem és bedobom a közösbe.
Sőt a gyáriról is van egy cikk :)
Posted: Tue Sep 26, 2006 2:41 pm
by gizmo
Tibi wrote:
köszi
nagyon komoly gép!!! Van egy néhány oldalas angol cikkem egy épített RS2000-ről. Ha érdekel valakit beszkennelem és bedobom a közösbe.
Sőt a gyáriról is van egy cikk :)
jöhet a cikk!:)
Gyönyörű ez az Escort...
Posted: Tue Sep 26, 2006 2:46 pm
by Tibi
gizmo wrote:Tibi wrote:
köszi
nagyon komoly gép!!! Van egy néhány oldalas angol cikkem egy épített RS2000-ről. Ha érdekel valakit beszkennelem és bedobom a közösbe.
Sőt a gyáriról is van egy cikk :)
jöhet a cikk!:)
Gyönyörű ez az Escort...
a héten meglesz, cimbinek van szkennere. Egy időben keresgéltem Mk1 és Mk2 Escorotkat is. " Szerencsére" akkoriban nem volt eladó. :)
Posted: Tue Sep 26, 2006 3:03 pm
by szszaby
Az MKI-es escortba majdnem beleszalattam én is. Volt itt karcagon egy eladó abban az évben amikor a Caprit vettem, de a kasznija nagyon rohadt volt, már ami megvolt belőle.
Posted: Tue Sep 26, 2006 3:18 pm
by gizmo
rohangálós autónak tökéletes lenne... no meg egy MkI-es XR2i Fiesta, és egy Cossie Sierra mellé

Posted: Tue Sep 26, 2006 3:40 pm
by Blant
És ebben a két kereklámpásban milyen motor/motorok voltak, mit tudott ez az autó? Nagyon érdekelne a cikk! Tudtok ilyen autóról magyarországon? Ha igen szóljatok...

Posted: Tue Sep 26, 2006 8:38 pm
by Bogyo28
Blant wrote:
És ebben a két kereklámpásban milyen motor/motorok voltak, mit tudott ez az autó? Nagyon érdekelne a cikk! Tudtok ilyen autóról magyarországon? Ha igen szóljatok...

MKI és MKII escortot vehetsz itthon, szerezhető hozzá gyári szerü szélesítő kit is, de álltalában 1.3 vagy 1.6 mocisok vannak. Az RS2000 moci ami itthon kevésbé fordul elő...
Posted: Wed Sep 27, 2006 2:24 am
by trafo2000
Volt Pécsen egy,a 2000 pinto blokkon volt az a négyleömlő amit 1,6gt caprikon látni és négytorku weber karbi.A karbi esőáramu volt és egy bazinagy ovális légszűrő volt a tetején.
Posted: Wed Sep 27, 2006 9:38 pm
by gizmo
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Köszönjük, már jön is lefelé!
Posted: Thu Oct 05, 2006 8:49 pm
by Tibi
Láttátok már? Szerintem a felső ( MK2 ? ) elég nyomi előlről, meg nem illik az mk1 vonal sem a nagy bamba lámpákhoz. Viszont a másik jópofa. Bár az mk3 gonosz tekintetét nem überelhetik

Posted: Thu Oct 05, 2006 9:50 pm
by Peti
Ezek mk2 prototipusok voltak.
Posted: Thu Oct 05, 2006 10:42 pm
by Tibi
Capripower wrote:Ezek mk2 prototipusok voltak.
A másodikról azt hittem, hogy a hármasnak egy tanulmánya.
Posted: Fri Oct 06, 2006 9:26 am
by German Capri
Az alsó Mk II-es az veszettjó,nem is tudom mit szerencsétlenkednek az Mk IV tervezgetésével,ha még egyáltalán bénáznak vele

hiszen ittvan előttük ez lehetne az MK IV persze szigorúan V6 kompresszor,vagy V8 variációk!!!!!