Te használsz toronycsapágyat?Kenny wrote:Ez így igaz. De mint írtam rövidül az erőkar is. Tehát nagyobb erő kell a kormány eltekeréséhez is, és amikor az visszafelé tekeredik szintén nagyobb az erőhatás. Vagyis gyorsabban tekeredik vissza.capriv6 wrote:Az irányitó kar visszafurásával csak a kormányzási szöget változtatod (nagyobbat fordul a kerék)
futómű
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: futómű
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: futómű
Lehet hogy kicsit elborult ötlet de milenne ha sierra futómü beállitásokkal lenne beálitva a capri?
Mivel a capri és a sierra futómü közel azonos felépitésü csak a külömbség annyi hogy a sierra gyárilag toronycsapágyas tehát neki lehet hogy más az összetartása + az utánfutása.
Mivel az is szervós + az enyim is az, lehet hogy még jó is lehet.
Mivel a capri és a sierra futómü közel azonos felépitésü csak a külömbség annyi hogy a sierra gyárilag toronycsapágyas tehát neki lehet hogy más az összetartása + az utánfutása.
Mivel az is szervós + az enyim is az, lehet hogy még jó is lehet.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: futómű
Még a végén kiderül, hogy tényleg az összetartás rossz. Ha abból indulok ki, hogy az enyém gyorsan visszaforog a tied nem, akkor a hiba lehet beállítás , de mivel gyári összetartással mész ezért talán ki is zárom, hogy ez lenne a baj. Érdemes lenne kipróbálni a kocsit egy ET10-es felnivel pogácsa meg egyebek nélkül, hogy mi változik.capriv6 wrote:Az irányitó kar visszafurásával csak a kormányzási szöget változtatod (nagyobbat fordul a kerék)
A felső torony változtatásával az eddig beállított összetartásom változik?
Mert akkor esetleg ezzel lehet a baj! összetartást nem változtattam meg a torony változtatásakor vagy ez hüjeség?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Kenny
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 127
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Re: futómű
Mi ilyet használunk: GL-szemes, eccentriccapriv6 wrote:Te használsz toronycsapágyat?Kenny wrote:Ez így igaz. De mint írtam rövidül az erőkar is. Tehát nagyobb erő kell a kormány eltekeréséhez is, és amikor az visszafelé tekeredik szintén nagyobb az erőhatás. Vagyis gyorsabban tekeredik vissza.capriv6 wrote:Az irányitó kar visszafurásával csak a kormányzási szöget változtatod (nagyobbat fordul a kerék)
http://www.rallydesign.co.uk/images/RD334%20Product.jpg
- Midnight Blue
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Tue Jun 07, 2005 11:48 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Tatabánya
Re: futómű
Akkor lehetne jó a Sierra beállítás, ha egyforma lenne a tengelytávja a két kocsinak. De valószínűleg nem egyforma. Meg kéne nézni azt az összetartást,ha már jó az uti-futi, meg hát a nyomtávszélesítő is bekavar.capriv6 wrote:Lehet hogy kicsit elborult ötlet de milenne ha sierra futómü beállitásokkal lenne beálitva a capri?
Mivel a capri és a sierra futómü közel azonos felépitésü csak a külömbség annyi hogy a sierra gyárilag toronycsapágyas tehát neki lehet hogy más az összetartása + az utánfutása.
Mivel az is szervós + az enyim is az, lehet hogy még jó is lehet.
Az Isteni Capri !
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: futómű
Mi ilyet használunk: GL-szemes, eccentric
http://www.rallydesign.co.uk/images/RD334%20Product.jpg[/quote]
Igen igen
terveztem ilyet is (itt van félkész állapotban) de végül annál maradtam amit megcsináltam
A lényege u.a.
http://www.rallydesign.co.uk/images/RD334%20Product.jpg[/quote]
Igen igen
terveztem ilyet is (itt van félkész állapotban) de végül annál maradtam amit megcsináltam
A lényege u.a.
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: futómű
Midnight Blue wrote:Akkor lehetne jó a Sierra beállítás, ha egyforma lenne a tengelytávja a két kocsinak. De valószínűleg nem egyforma. Meg kéne nézni azt az összetartást,ha már jó az uti-futi, meg hát a nyomtávszélesítő is bekavar.capriv6 wrote:Lehet hogy kicsit elborult ötlet de milenne ha sierra futómü beállitásokkal lenne beálitva a capri?
Mivel a capri és a sierra futómü közel azonos felépitésü csak a külömbség annyi hogy a sierra gyárilag toronycsapágyas tehát neki lehet hogy más az összetartása + az utánfutása.
Mivel az is szervós + az enyim is az, lehet hogy még jó is lehet.
nyomtávszélesítőt nem használok
Elmegyek megint futómüveshez azthiszem

Köszönöm mindenkinek

- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: futómű
Igaz, de a felnid erően mínuszos et-jű, nem?capriv6 wrote:nyomtávszélesítőt nem használok![]()

- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: futómű
Csak 6" kifele 2" befe 

- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: futómű
Most raktam bele a 4 év alatt 5000Km kb de még nem vettem észre hogy szar lenneszszaby wrote:Akkor ez csapágy gyilkos.capriv6 wrote:Csak 6" kifele 2" befe
de lehet hogy majd nemsoká szétesik

- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: futómű
8"x13" et -50, kb., mint ha a gyári 7"x13" et 5 alá 69 mm-es pogit tennél. Lehet, hogy itt a te problémád, próbáld ki gyári méretű kerékkel, és kiderül.capriv6 wrote:Csak 6" kifele 2" befe
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: futómű
Nincs kizárvaCapriTurbo wrote:8"x13" et -50, kb., mint ha a gyári 7"x13" et 5 alá 69 mm-es pogit tennél. Lehet, hogy itt a te problémád, próbáld ki gyári méretű kerékkel, és kiderül.capriv6 wrote:Csak 6" kifele 2" befe

Ha eredetit nem is de kissebb ET-s R14 felnit rápróbálok mert az van otthoniban
Teszt csütörtökön ha nem esik :|
THX
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: futómű
Hajrá, kíváncsian várjuk!!capriv6 wrote:Nincs kizárvaCapriTurbo wrote:8"x13" et -50, kb., mint ha a gyári 7"x13" et 5 alá 69 mm-es pogit tennél. Lehet, hogy itt a te problémád, próbáld ki gyári méretű kerékkel, és kiderül.capriv6 wrote:Csak 6" kifele 2" befe![]()
Ha eredetit nem is de kissebb ET-s R14 felnit rápróbálok mert az van otthoniban
Teszt csütörtökön ha nem esik :|
THX

'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: futómű
Ma sikerült tesztet csinálni:)
Ha azt a visszaforgást amit én szeretnék vesszük 100%-nak akkor a következö képpen állok:
Torony eredeti állapot (középen) 20% visszatekeredés (ami idáig is volt)
Torony eltolva maximum hátrafelé +10%-ot segít
Torony eltolva maximum hátrafelé és kicserélve a kerék közel azonosra mint a gyári +20% segít
Tehát valamit segített a dolgon a kerék kicserélése de összeségében nemsokat:(
Holnap megprobálom a kerék dölést elvinni negativ irányba hátha....
Ha azt a visszaforgást amit én szeretnék vesszük 100%-nak akkor a következö képpen állok:
Torony eredeti állapot (középen) 20% visszatekeredés (ami idáig is volt)
Torony eltolva maximum hátrafelé +10%-ot segít
Torony eltolva maximum hátrafelé és kicserélve a kerék közel azonosra mint a gyári +20% segít
Tehát valamit segített a dolgon a kerék kicserélése de összeségében nemsokat:(
Holnap megprobálom a kerék dölést elvinni negativ irányba hátha....