futómű

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Re: futómű

Post by Kenny »

capriv6 wrote:Gratula :ru:
A TCA hogyan van megoldva?
Esetleg re-produkálható hungary modra?
Visszatérve az állítható lengőkarra megoldható a gyáriból is függetlenül hogy milyen fajtát akarsz.

A föntinél a stabrúd szem után lett levágva és alulról, felülről lapolva lett a menetes cső. Az alsónál pedig az I-alakú gerenda középső részébe lett belerakva a cső és szintén lapolva van alul felül, csak ügye itt az a gyári lengőkar része.
http://www.grp4fabrications.com/aspProd ... rol-ar.jpg
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: futómű

Post by capriv6 »

Kenny wrote:
capriv6 wrote:Gratula :ru:
A TCA hogyan van megoldva?
Esetleg re-produkálható hungary modra?
Visszatérve az állítható lengőkarra megoldható a gyáriból is függetlenül hogy milyen fajtát akarsz.

A föntinél a stabrúd szem után lett levágva és alulról, felülről lapolva lett a menetes cső. Az alsónál pedig az I-alakú gerenda középső részébe lett belerakva a cső és szintén lapolva van alul felül, csak ügye itt az a gyári lengőkar része.
http://www.grp4fabrications.com/aspProd ... rol-ar.jpg
Nekem az alsó szimpatikusabb :burn:
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Re: futómű

Post by Kenny »

capriv6 wrote: Nekem az alsó szimpatikusabb :burn:
Pedig a felső az elterjedtebb!

Az alsónak sok értelmét nem látom, mert nem állítható. Max ha úgy akarsz nagyobb utánfutást elérni ahogy mi, felcserélni a két TCA-t és hátulról megtámasztani egy szintén állíthatós rúddal (Compression Strut) majd ezzel előrébb feszíteni a lengőkart. Így a GL-szem miatt nem feszül mint a gyári szilent. De itt is jobb ha állítható a nyomtáv nagysága is.

Azt elfelejtettem írni, hogy nem árt egy bika heggesztőgép egy ilyen TCA házilagos elkészítéséhez. :wink:
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: futómű

Post by DavidMolnar »

Meg kicsit több hegesztési tudás+gyakorlat mint az 1es lemezhez
Image
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: futómű

Post by capriv6 »

Házilag semmiféleképpen nem nyulnék bele ebbe az átalakításba (nem éri meg).
A gyári az gyári....
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: futómű

Post by Pudva »

nem találtam rá jobb fórumot...
hátha jól jön másnak is aki most akar gumit venni:
http://totalcar.hu/magazin/technika/adacnyari!1" onclick="window.open(this.href);return false;
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: futómű

Post by proteus »

Mekkora a Capri és mekkora a Tau lemezfelni et-je?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: futómű

Post by proteus »

Az egyiknek 78bbaa a másiknak 78abaa a kódja (a csavarok közé van beütve), de melyik-melyik?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: futómű

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:Az egyiknek 78bbaa a másiknak 78abaa a kódja (a csavarok közé van beütve), de melyik-melyik?
nekem az et is bele van ütve, de csak du leszek a közelébe hogy megnézzem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Kassy
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Nov 04, 2007 5:04 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Piliscsaba

Re: futómű

Post by Kassy »

Valaki tudna nekem segiteni abba hogy a hátsó hidamon van egy luk amit nem tudok mire vélni. Az egyik tengelyház közepe körül. Az valami szuszogo helye v.mi?? :roll:
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: futómű

Post by Süni »

Kassy wrote:Valaki tudna nekem segiteni abba hogy a hátsó hidamon van egy luk amit nem tudok mire vélni. Az egyik tengelyház közepe körül. Az valami szuszogo helye v.mi?? :roll:
Escorton a jobbosnál van egy szuszogó, de az nem sima furat.
User avatar
Kassy
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Nov 04, 2007 5:04 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Piliscsaba

Re: futómű

Post by Kassy »

ez csak szimplán luk, se menete semmi...
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: futómű

Post by Süni »

Kassy wrote:ez csak szimplán luk, se menete semmi...
Azért nem tom milyen, mert nem szedtem ki a szuszogót.
Natalie Driver Gabe

Re: futómű

Post by Natalie Driver Gabe »

Helló urak !!!
Nem tudná valaki megírni SS.OO.SS
A Capri kerékanya pontos paramétereit menetemelkedés meg ilyesmik. Adam-nak fontos lenne
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: futómű

Post by szszaby »

12x1,5
Ford Capri MkI Essex
Post Reply