capriv6 wrote:Gratula
A TCA hogyan van megoldva?
Esetleg re-produkálható hungary modra?
Visszatérve az állítható lengőkarra megoldható a gyáriból is függetlenül hogy milyen fajtát akarsz.
A föntinél a stabrúd szem után lett levágva és alulról, felülről lapolva lett a menetes cső. Az alsónál pedig az I-alakú gerenda középső részébe lett belerakva a cső és szintén lapolva van alul felül, csak ügye itt az a gyári lengőkar része. http://www.grp4fabrications.com/aspProd ... rol-ar.jpg
capriv6 wrote:Gratula
A TCA hogyan van megoldva?
Esetleg re-produkálható hungary modra?
Visszatérve az állítható lengőkarra megoldható a gyáriból is függetlenül hogy milyen fajtát akarsz.
A föntinél a stabrúd szem után lett levágva és alulról, felülről lapolva lett a menetes cső. Az alsónál pedig az I-alakú gerenda középső részébe lett belerakva a cső és szintén lapolva van alul felül, csak ügye itt az a gyári lengőkar része. http://www.grp4fabrications.com/aspProd ... rol-ar.jpg
Az alsónak sok értelmét nem látom, mert nem állítható. Max ha úgy akarsz nagyobb utánfutást elérni ahogy mi, felcserélni a két TCA-t és hátulról megtámasztani egy szintén állíthatós rúddal (Compression Strut) majd ezzel előrébb feszíteni a lengőkart. Így a GL-szem miatt nem feszül mint a gyári szilent. De itt is jobb ha állítható a nyomtáv nagysága is.
Azt elfelejtettem írni, hogy nem árt egy bika heggesztőgép egy ilyen TCA házilagos elkészítéséhez.
Valaki tudna nekem segiteni abba hogy a hátsó hidamon van egy luk amit nem tudok mire vélni. Az egyik tengelyház közepe körül. Az valami szuszogo helye v.mi??
Kassy wrote:Valaki tudna nekem segiteni abba hogy a hátsó hidamon van egy luk amit nem tudok mire vélni. Az egyik tengelyház közepe körül. Az valami szuszogo helye v.mi??
Escorton a jobbosnál van egy szuszogó, de az nem sima furat.