Page 26 of 50
Re: futómű
Posted: Wed Oct 01, 2008 4:47 pm
by Kenny
capriv6 wrote:Gratula
A TCA hogyan van megoldva?
Esetleg re-produkálható hungary modra?
Visszatérve az állítható lengőkarra megoldható a gyáriból is függetlenül hogy milyen fajtát akarsz.
A föntinél a stabrúd szem után lett levágva és alulról, felülről lapolva lett a menetes cső. Az alsónál pedig az I-alakú gerenda középső részébe lett belerakva a cső és szintén lapolva van alul felül, csak ügye itt az a gyári lengőkar része.
http://www.grp4fabrications.com/aspProd ... rol-ar.jpg
Re: futómű
Posted: Thu Oct 02, 2008 3:59 pm
by capriv6
Kenny wrote:capriv6 wrote:Gratula
A TCA hogyan van megoldva?
Esetleg re-produkálható hungary modra?
Visszatérve az állítható lengőkarra megoldható a gyáriból is függetlenül hogy milyen fajtát akarsz.
A föntinél a stabrúd szem után lett levágva és alulról, felülről lapolva lett a menetes cső. Az alsónál pedig az I-alakú gerenda középső részébe lett belerakva a cső és szintén lapolva van alul felül, csak ügye itt az a gyári lengőkar része.
http://www.grp4fabrications.com/aspProd ... rol-ar.jpg
Nekem az alsó szimpatikusabb

Re: futómű
Posted: Thu Oct 02, 2008 10:55 pm
by Kenny
capriv6 wrote:
Nekem az alsó szimpatikusabb

Pedig a felső az elterjedtebb!
Az alsónak sok értelmét nem látom, mert nem állítható. Max ha úgy akarsz nagyobb utánfutást elérni ahogy mi, felcserélni a két TCA-t és hátulról megtámasztani egy szintén állíthatós rúddal (Compression Strut) majd ezzel előrébb feszíteni a lengőkart. Így a GL-szem miatt nem feszül mint a gyári szilent. De itt is jobb ha állítható a nyomtáv nagysága is.
Azt elfelejtettem írni, hogy nem árt egy bika heggesztőgép egy ilyen TCA házilagos elkészítéséhez.

Re: futómű
Posted: Thu Oct 02, 2008 11:25 pm
by DavidMolnar
Meg kicsit több hegesztési tudás+gyakorlat mint az 1es lemezhez
Re: futómű
Posted: Fri Oct 03, 2008 7:07 am
by capriv6
Házilag semmiféleképpen nem nyulnék bele ebbe az átalakításba (nem éri meg).
A gyári az gyári....
Re: futómű
Posted: Thu Apr 09, 2009 10:23 am
by Pudva
nem találtam rá jobb fórumot...
hátha jól jön másnak is aki most akar gumit venni:
http://totalcar.hu/magazin/technika/adacnyari!1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: futómű
Posted: Fri Jun 05, 2009 7:55 pm
by proteus
Mekkora a Capri és mekkora a Tau lemezfelni et-je?
Re: futómű
Posted: Sun Jun 07, 2009 9:28 pm
by proteus
Az egyiknek 78bbaa a másiknak 78abaa a kódja (a csavarok közé van beütve), de melyik-melyik?
Re: futómű
Posted: Mon Jun 08, 2009 10:24 am
by Bogyo28
proteus wrote:Az egyiknek 78bbaa a másiknak 78abaa a kódja (a csavarok közé van beütve), de melyik-melyik?
nekem az et is bele van ütve, de csak du leszek a közelébe hogy megnézzem...
Re: futómű
Posted: Tue Jun 09, 2009 3:52 pm
by Kassy
Valaki tudna nekem segiteni abba hogy a hátsó hidamon van egy luk amit nem tudok mire vélni. Az egyik tengelyház közepe körül. Az valami szuszogo helye v.mi??

Re: futómű
Posted: Tue Jun 09, 2009 3:56 pm
by Süni
Kassy wrote:Valaki tudna nekem segiteni abba hogy a hátsó hidamon van egy luk amit nem tudok mire vélni. Az egyik tengelyház közepe körül. Az valami szuszogo helye v.mi??

Escorton a jobbosnál van egy szuszogó, de az nem sima furat.
Re: futómű
Posted: Tue Jun 09, 2009 6:16 pm
by Kassy
ez csak szimplán luk, se menete semmi...
Re: futómű
Posted: Tue Jun 09, 2009 9:30 pm
by Süni
Kassy wrote:ez csak szimplán luk, se menete semmi...
Azért nem tom milyen, mert nem szedtem ki a szuszogót.
Re: futómű
Posted: Wed Jan 20, 2010 12:50 pm
by Natalie Driver Gabe
Helló urak !!!
Nem tudná valaki megírni SS.OO.SS
A Capri kerékanya pontos paramétereit menetemelkedés meg ilyesmik. Adam-nak fontos lenne
Re: futómű
Posted: Wed Jan 20, 2010 12:53 pm
by szszaby
12x1,5