Re: karburátor
Posted: Thu Nov 25, 2010 3:38 pm
Halohó !!
Tett Már fel ilyet valaki V-6-ra ??
mi volt a tapasztalat ??
hol van ezen a szivató ??
Tett Már fel ilyet valaki V-6-ra ??
mi volt a tapasztalat ??
hol van ezen a szivató ??
Izing Gabi faterjának van a 2.9-en. Igaz, 3db....Natalie Driver Gabe wrote:Halohó !!
Tett Már fel ilyet valaki V-6-ra ??
mi volt a tapasztalat ??
hol van ezen a szivató ??
Konkrétan 1 db 40 esről lenne szó amihez van átalakító és 2.8 v6on van.Süni wrote:Izing Gabi faterjának van a 2.9-en. Igaz, 3db....Natalie Driver Gabe wrote:Halohó !!
Tett Már fel ilyet valaki V-6-ra ??
mi volt a tapasztalat ??
hol van ezen a szivató ??
1db-ot ebből nem szokás feltenni. Mekkora? 36-os? Mert akkor semmit nem nyersz a 36EEIT-hez képest, csak a szopást, hogy felberheld.
Ha az elméletet nézzük, mi szerint most 2db 32-es torkod van, és ehelyett menne a 2db 40-es, akár jó is lehet.Natalie Driver Gabe wrote: Konkrétan 1 db 40 esről lenne szó amihez van átalakító és 2.8 v6on van.
tehát csak fel kellene csavaroznom.
Elméletileg .
S nekem 2.3 ra menne.
De nem tudom belevágjak -e.
Hátha ebből okosabb leszel:tomtom wrote:lehet, hogy volt róla szó, de meg tudja mondani vki, hogy a pinto 2.0 szívósor alján lévő bizgentyű, amire 2 vákumcső szalad, mi a jó istent csinál? dgav32/36 csücsül rajta.
az egyik cső a 2. torok pill.szelepe alól lopja a vákumot és úgy megy a bizgentyűre, az onnan eljövő pedig vissza van kötve a karbira a (szerintem) power szelep vezérlő membránjára.
kérdés: milyen "jelet" dolgoz fel a kütyü? beáramló keverék hőmérsékletét, vagy a nyomását figyeli?
nem tudom hogy jóra gondolok e, de ha egy henderes müa kütyü, akkor az egyirányu szelep...tomtom wrote:lehet, hogy volt róla szó, de meg tudja mondani vki, hogy a pinto 2.0 szívósor alján lévő bizgentyű, amire 2 vákumcső szalad, mi a jó istent csinál? dgav32/36 csücsül rajta.
az egyik cső a 2. torok pill.szelepe alól lopja a vákumot és úgy megy a bizgentyűre, az onnan eljövő pedig vissza van kötve a karbira a (szerintem) power szelep vezérlő membránjára.
kérdés: milyen "jelet" dolgoz fel a kütyü? beáramló keverék hőmérsékletét, vagy a nyomását figyeli?
Arra gondolsz, ami hidegen a kipufogocsonktol szivja a melegebb levegot? Mert ha igen, akkor megszuntetni, kivagni, kuka.tomtom wrote:találtam viszont egy szakadt membránt, ami emelgeti a légszűrőház elején azt a torlólapot, ami szabályozza a bejövő levegő hőmérsékletét. ilyen esetleg van vkinek elfekvőben?
Mindenkeppen befele szegenyited, kifele dusitod. Erdemes mindket oldalival pont ugyanugy banni. Meg erdemesebb kicsavarni eloszor a csavarokat teljesen es megnezni a kis gumigyuruket rajtuk.Natalie Driver Gabe wrote:Nem tudja valaki, hogy mikép tudnám szegényíteni a keveréket a karbimon ?,
Tudom hogy van a nagy csavar az oldalán de azt KI?? vagy BE ?? kell tekerjen ha azt akarom hogy ne kapjon annyit
Ja 2.3 as Solex .
Bocsi .
Amire te gondolsz azok a CO csavarok de azokat nem bántanám.daytona wrote:Mindenkeppen befele szegenyited, kifele dusitod. Erdemes mindket oldalival pont ugyanugy banni. Meg erdemesebb kicsavarni eloszor a csavarokat teljesen es megnezni a kis gumigyuruket rajtuk.Natalie Driver Gabe wrote:Nem tudja valaki, hogy mikép tudnám szegényíteni a keveréket a karbimon ?,
Tudom hogy van a nagy csavar az oldalán de azt KI?? vagy BE ?? kell tekerjen ha azt akarom hogy ne kapjon annyit
Ja 2.3 as Solex .
Bocsi .
Igen arra gondolok, és azt az embert keresem, aki megszüntette, de még nem dobta ki. Nem tartom akkora hülyeségnek, ha jól működik.daytona wrote:Arra gondolsz, ami hidegen a kipufogocsonktol szivja a melegebb levegot? Mert ha igen, akkor megszuntetni, kivagni, kuka.tomtom wrote:találtam viszont egy szakadt membránt, ami emelgeti a légszűrőház elején azt a torlólapot, ami szabályozza a bejövő levegő hőmérsékletét. ilyen esetleg van vkinek elfekvőben?
Szerinted melyik masik csavarral kell allitani barmilyen karbin a dusitast, ha nem a CO csavarral?Natalie Driver Gabe wrote:Amire te gondolsz azok a CO csavarok de azokat nem bántanám.daytona wrote:Mindenkeppen befele szegenyited, kifele dusitod. Erdemes mindket oldalival pont ugyanugy banni. Meg erdemesebb kicsavarni eloszor a csavarokat teljesen es megnezni a kis gumigyuruket rajtuk.Natalie Driver Gabe wrote:Nem tudja valaki, hogy mikép tudnám szegényíteni a keveréket a karbimon ?,
Tudom hogy van a nagy csavar az oldalán de azt KI?? vagy BE ?? kell tekerjen ha azt akarom hogy ne kapjon annyit
Ja 2.3 as Solex .
Bocsi .
Csak eszerintem sokat kap a benzinből s keveset levegőből.
S ezen szeretnék változtatni.
S van a karbi oldalán egy nagy keverék állító csavar , láttam már inbuszos fejjel is meg beöntött lukkal is.
Az enyém állítható csak nem tudom hogy BEfelé Vvagy KIfelé kell csavarni ahoz hogy szegényebb keveréket állítson elő.
Hmmm. Nyaron szerintem teljesen felesleges, telen max a bemelegedesi fazisban lehet nemi minimalis ertelme. A motor teljesitmenyere mindenesetre az a pozitiv, minel hidegebb levegot sziv be. Ez kovetkezik a termodinamika 1 tetelebol, es kulonben is, miert hasznalnak intercoolert a turbos motoroknal?tomtom wrote:Igen arra gondolok, és azt az embert keresem, aki megszüntette, de még nem dobta ki. Nem tartom akkora hülyeségnek, ha jól működik.