Page 26 of 32

Re: karburátor

Posted: Thu Nov 25, 2010 3:38 pm
by Natalie Driver Gabe
Halohó !!

Tett Már fel ilyet valaki V-6-ra ??
mi volt a tapasztalat ??
hol van ezen a szivató ??

Re: karburátor

Posted: Thu Nov 25, 2010 3:50 pm
by Süni
Natalie Driver Gabe wrote:Halohó !!

Tett Már fel ilyet valaki V-6-ra ??
mi volt a tapasztalat ??
hol van ezen a szivató ??
Izing Gabi faterjának van a 2.9-en. Igaz, 3db.... :roll:

1db-ot ebből nem szokás feltenni. Mekkora? 36-os? Mert akkor semmit nem nyersz a 36EEIT-hez képest, csak a szopást, hogy felberheld.

Re: karburátor

Posted: Thu Nov 25, 2010 4:31 pm
by Natalie Driver Gabe
Süni wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Halohó !!

Tett Már fel ilyet valaki V-6-ra ??
mi volt a tapasztalat ??
hol van ezen a szivató ??
Izing Gabi faterjának van a 2.9-en. Igaz, 3db.... :roll:

1db-ot ebből nem szokás feltenni. Mekkora? 36-os? Mert akkor semmit nem nyersz a 36EEIT-hez képest, csak a szopást, hogy felberheld.
Konkrétan 1 db 40 esről lenne szó amihez van átalakító és 2.8 v6on van.
tehát csak fel kellene csavaroznom.
Elméletileg .
S nekem 2.3 ra menne.
De nem tudom belevágjak -e.

Re: karburátor

Posted: Thu Nov 25, 2010 4:41 pm
by Süni
Natalie Driver Gabe wrote: Konkrétan 1 db 40 esről lenne szó amihez van átalakító és 2.8 v6on van.
tehát csak fel kellene csavaroznom.
Elméletileg .
S nekem 2.3 ra menne.
De nem tudom belevágjak -e.
Ha az elméletet nézzük, mi szerint most 2db 32-es torkod van, és ehelyett menne a 2db 40-es, akár jó is lehet.

A szivató részében FEFE-ék lesznek a tudorok, én úgy emlékszem, párban vannak a karbik, az egyikre lehet kötni a szivatóbowdent, és ez mozgatja a másik karbi szivatóját is.

Re: karburátor

Posted: Thu Dec 02, 2010 1:12 pm
by tomtom
lehet, hogy volt róla szó, de meg tudja mondani vki, hogy a pinto 2.0 szívósor alján lévő bizgentyű, amire 2 vákumcső szalad, mi a jó istent csinál? dgav32/36 csücsül rajta.
az egyik cső a 2. torok pill.szelepe alól lopja a vákumot és úgy megy a bizgentyűre, az onnan eljövő pedig vissza van kötve a karbira a (szerintem) power szelep vezérlő membránjára.
kérdés: milyen "jelet" dolgoz fel a kütyü? beáramló keverék hőmérsékletét, vagy a nyomását figyeli?

Re: karburátor

Posted: Thu Dec 02, 2010 1:18 pm
by Süni
tomtom wrote:lehet, hogy volt róla szó, de meg tudja mondani vki, hogy a pinto 2.0 szívósor alján lévő bizgentyű, amire 2 vákumcső szalad, mi a jó istent csinál? dgav32/36 csücsül rajta.
az egyik cső a 2. torok pill.szelepe alól lopja a vákumot és úgy megy a bizgentyűre, az onnan eljövő pedig vissza van kötve a karbira a (szerintem) power szelep vezérlő membránjára.
kérdés: milyen "jelet" dolgoz fel a kütyü? beáramló keverék hőmérsékletét, vagy a nyomását figyeli?
Hátha ebből okosabb leszel:

http://www.sierracorner.net/forum/viewt ... 21&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: karburátor

Posted: Thu Dec 02, 2010 1:19 pm
by Bogyo28
tomtom wrote:lehet, hogy volt róla szó, de meg tudja mondani vki, hogy a pinto 2.0 szívósor alján lévő bizgentyű, amire 2 vákumcső szalad, mi a jó istent csinál? dgav32/36 csücsül rajta.
az egyik cső a 2. torok pill.szelepe alól lopja a vákumot és úgy megy a bizgentyűre, az onnan eljövő pedig vissza van kötve a karbira a (szerintem) power szelep vezérlő membránjára.
kérdés: milyen "jelet" dolgoz fel a kütyü? beáramló keverék hőmérsékletét, vagy a nyomását figyeli?
nem tudom hogy jóra gondolok e, de ha egy henderes müa kütyü, akkor az egyirányu szelep...

Re: karburátor

Posted: Fri Dec 03, 2010 11:33 am
by tomtom
nem a hengeres, a szívócsonk alján egy kütyü. este leszedtem egy használaton kívüli szívósorról. bele van engedve a víztérbe, tehát egy termoszelep, gondolom nem engedi hideg motornál a 2. torokra a sok benyát. vmi hülyeellenes védőcucc, hogy ne tudd elrúgni a vasat hidegen. na, én ilyet úgyse csinálok, tehát huszárosan rövidre zártam ezt a kört. találtam viszont egy szakadt membránt, ami emelgeti a légszűrőház elején azt a torlólapot, ami szabályozza a bejövő levegő hőmérsékletét. ilyen esetleg van vkinek elfekvőben?

Re: karburátor

Posted: Fri Dec 03, 2010 1:54 pm
by Natalie Driver Gabe
Nem tudja valaki, hogy mikép tudnám szegényíteni a keveréket a karbimon ?,
Tudom hogy van a nagy csavar az oldalán de azt KI?? vagy BE ?? kell tekerjen ha azt akarom hogy ne kapjon annyit
Ja 2.3 as Solex .
Bocsi . :lol:

Re: karburátor

Posted: Fri Dec 03, 2010 3:35 pm
by daytona
tomtom wrote:találtam viszont egy szakadt membránt, ami emelgeti a légszűrőház elején azt a torlólapot, ami szabályozza a bejövő levegő hőmérsékletét. ilyen esetleg van vkinek elfekvőben?
Arra gondolsz, ami hidegen a kipufogocsonktol szivja a melegebb levegot? Mert ha igen, akkor megszuntetni, kivagni, kuka.

Re: karburátor

Posted: Fri Dec 03, 2010 3:38 pm
by daytona
Natalie Driver Gabe wrote:Nem tudja valaki, hogy mikép tudnám szegényíteni a keveréket a karbimon ?,
Tudom hogy van a nagy csavar az oldalán de azt KI?? vagy BE ?? kell tekerjen ha azt akarom hogy ne kapjon annyit
Ja 2.3 as Solex .
Bocsi . :lol:
Mindenkeppen befele szegenyited, kifele dusitod. Erdemes mindket oldalival pont ugyanugy banni. Meg erdemesebb kicsavarni eloszor a csavarokat teljesen es megnezni a kis gumigyuruket rajtuk.

Re: karburátor

Posted: Fri Dec 03, 2010 4:48 pm
by Natalie Driver Gabe
daytona wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Nem tudja valaki, hogy mikép tudnám szegényíteni a keveréket a karbimon ?,
Tudom hogy van a nagy csavar az oldalán de azt KI?? vagy BE ?? kell tekerjen ha azt akarom hogy ne kapjon annyit
Ja 2.3 as Solex .
Bocsi . :lol:
Mindenkeppen befele szegenyited, kifele dusitod. Erdemes mindket oldalival pont ugyanugy banni. Meg erdemesebb kicsavarni eloszor a csavarokat teljesen es megnezni a kis gumigyuruket rajtuk.
Amire te gondolsz azok a CO csavarok de azokat nem bántanám.
Csak eszerintem sokat kap a benzinből s keveset levegőből.
S ezen szeretnék változtatni.
S van a karbi oldalán egy nagy keverék állító csavar , láttam már inbuszos fejjel is meg beöntött lukkal is.
Az enyém állítható csak nem tudom hogy BEfelé Vvagy KIfelé kell csavarni ahoz hogy szegényebb keveréket állítson elő.

Re: karburátor

Posted: Fri Dec 03, 2010 4:53 pm
by tomtom
daytona wrote:
tomtom wrote:találtam viszont egy szakadt membránt, ami emelgeti a légszűrőház elején azt a torlólapot, ami szabályozza a bejövő levegő hőmérsékletét. ilyen esetleg van vkinek elfekvőben?
Arra gondolsz, ami hidegen a kipufogocsonktol szivja a melegebb levegot? Mert ha igen, akkor megszuntetni, kivagni, kuka.
Igen arra gondolok, és azt az embert keresem, aki megszüntette, de még nem dobta ki. Nem tartom akkora hülyeségnek, ha jól működik.

Re: karburátor

Posted: Fri Dec 03, 2010 5:22 pm
by daytona
Natalie Driver Gabe wrote:
daytona wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Nem tudja valaki, hogy mikép tudnám szegényíteni a keveréket a karbimon ?,
Tudom hogy van a nagy csavar az oldalán de azt KI?? vagy BE ?? kell tekerjen ha azt akarom hogy ne kapjon annyit
Ja 2.3 as Solex .
Bocsi . :lol:
Mindenkeppen befele szegenyited, kifele dusitod. Erdemes mindket oldalival pont ugyanugy banni. Meg erdemesebb kicsavarni eloszor a csavarokat teljesen es megnezni a kis gumigyuruket rajtuk.
Amire te gondolsz azok a CO csavarok de azokat nem bántanám.
Csak eszerintem sokat kap a benzinből s keveset levegőből.
S ezen szeretnék változtatni.
S van a karbi oldalán egy nagy keverék állító csavar , láttam már inbuszos fejjel is meg beöntött lukkal is.
Az enyém állítható csak nem tudom hogy BEfelé Vvagy KIfelé kell csavarni ahoz hogy szegényebb keveréket állítson elő.
Szerinted melyik masik csavarral kell allitani barmilyen karbin a dusitast, ha nem a CO csavarral?
:shock:

Re: karburátor

Posted: Fri Dec 03, 2010 5:32 pm
by daytona
tomtom wrote:Igen arra gondolok, és azt az embert keresem, aki megszüntette, de még nem dobta ki. Nem tartom akkora hülyeségnek, ha jól működik.
Hmmm. Nyaron szerintem teljesen felesleges, telen max a bemelegedesi fazisban lehet nemi minimalis ertelme. A motor teljesitmenyere mindenesetre az a pozitiv, minel hidegebb levegot sziv be. Ez kovetkezik a termodinamika 1 tetelebol, es kulonben is, miert hasznalnak intercoolert a turbos motoroknal?

Mindenesetre nekem valahol megvan ez a cucc, karbicsere utan megmaradt. Igy kapasbol lovesem sincs hol, de megnezem a garazsban a karbisdoboz korul.