Nem nagyon. Ahogy mondjuk a nemeteknel megfigyeltem, inkabb azzal szoktak jatszani, hogy minek minositik be: PKW-nek vagy LKW-nek. Lattam mar ugyanolyan platos tranzitot max 3500-ig es siman 3500 felett. A 3500 feletti mar LKW es arra nem jo a B jogsi. A 3500 alattin a maximalis terhelest szabalyoztak le papirokban mondjuk 1600 kilora. Ettol fuggetlenul az auto elbir tobbet is, csak nem engedelyezett.nyujoe wrote:...tiszta sor hogy 3,5 ig tudok B vel vezetni, de ezen 2,5 kéne hogy legyen a "rakomány", nade ezt nem tudom véghezvinni mert 1t önsúlyú és 3,5t max összsúlyú gép nem létezik...ugye?
TéCSé ...
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: TéCSé ...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: TéCSé ...
Csak nálunk nem jó a B ,a németeknél ezzel 12 tonnáig vezethetsz .daytona wrote:Nem nagyon. Ahogy mondjuk a nemeteknel megfigyeltem, inkabb azzal szoktak jatszani, hogy minek minositik be: PKW-nek vagy LKW-nek. Lattam mar ugyanolyan platos tranzitot max 3500-ig es siman 3500 felett. A 3500 feletti mar LKW es arra nem jo a B jogsi. A 3500 alattin a maximalis terhelest szabalyoztak le papirokban mondjuk 1600 kilora. Ettol fuggetlenul az auto elbir tobbet is, csak nem engedelyezett.nyujoe wrote:...tiszta sor hogy 3,5 ig tudok B vel vezetni, de ezen 2,5 kéne hogy legyen a "rakomány", nade ezt nem tudom véghezvinni mert 1t önsúlyú és 3,5t max összsúlyú gép nem létezik...ugye?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: TéCSé ...
Mivel az apuka most elfoglalt, én írok ide. Még 2007-ben löttem az ebay-en egy szervós kormányművet kompletten, mert ugye a hülye nem gondolkodik, hogy az angolok (és TCSabi) a másik oldalon vezetnek. a lényeg, hogy nem ment kárba a dolog, mert Tcsabinak kelett a motyo, csak ugye a beszerelése várt mostanáig. Már nálunk volt a műhelynél az autó egy ideje, de csak ma került sor a szétszedésre, mert végre sikerült szerezni, szervós bölcsöhöz való motortartót (meg hát egyéb okok miatt, de ez jól hangzik). de van baj bőven:
a kormánygömbfejek szarok, leszedni csak Dr.Flex segítségével lehetett, de a doktor úr ma is precízen műtött, pár perc alatt megvolt. a másik körmányművön ugyis van jó gömbfej, ezért nem szenvedtünk sokat a leszedéssel.
aztán lejött a lengőkar gömbfeje, hát mindkettő igen szar, ezzel összerakni még egy próbakörre is bátor lett volna. Gyors körtelefon, hogy mik a lehetőségek. Süni szerint veni most csak olasz szart lehet, vagy rendelhetünk angliából, de az egy hónap. ezért turás az M zárolt készletben, volt elrakva egy pár gyári, amiben szar a szilent, de jó a gömbfej. az angol HD lengőkarokat meg mindig gumi szilentel küldik, amit ki kell szedni a poli szilent behelyezéséhez, de most jól jött hogy elraktam ezeket, mert belement az M zárolt lengőkarba, és igy igen költséghatékonyan, és ami még nem mindegy, még AZNAP össze tudtuk rakni a cuccot.
a szopás következő része ezután jött, bár a gumi szilenteket a helyükre préselni sem volt egyszerü. aki ezt kitalálta, hogy igy kell csinálni, napi 24 órában cseréltetném vele, hogy szopjon ő is. ehhez képest a poli szilent egy isten áldása, a gumit azt meg maga az ördög tervezte (legalább illik TCS caprijába). szoval ugye géptető lent, a motor kötéllel felemelve a kiemelővel, alulról raknánk föl a bölcsőt, de a motortartó nem igazán passzolt a helyére. már mindennel próbálkoztunk, még kisebb magasságu gumibakkal is, de sehogy sem. elő lett szedve, a vasárnapi templomba járó, kékre szinterezett moci tartó vas a kozémról, és láss csodát minden gond nélkül a helyére ment a moci. Amit a kolléga adott motortartó nem tudom min volt, de kb 2-3 cm-vel hosszab mint ami kellett volna, mi meg orákat basztunk el azzal hogy a helyére tegyük azt, ami nem oda való. de majd cseréljük...
és hogy ne legyen elég a meglepetésekből, mikor felemeltük az autót, az egyik kerék a levegőben, a másik még a földön, pedig egyenes az autó. azt hittük hogy szar az az oldal ami lent van, aztán kiderült, hogy az a jó:
TCSabi, nem ment furcsán ez az autó???
folyt köv....
a kormánygömbfejek szarok, leszedni csak Dr.Flex segítségével lehetett, de a doktor úr ma is precízen műtött, pár perc alatt megvolt. a másik körmányművön ugyis van jó gömbfej, ezért nem szenvedtünk sokat a leszedéssel.
aztán lejött a lengőkar gömbfeje, hát mindkettő igen szar, ezzel összerakni még egy próbakörre is bátor lett volna. Gyors körtelefon, hogy mik a lehetőségek. Süni szerint veni most csak olasz szart lehet, vagy rendelhetünk angliából, de az egy hónap. ezért turás az M zárolt készletben, volt elrakva egy pár gyári, amiben szar a szilent, de jó a gömbfej. az angol HD lengőkarokat meg mindig gumi szilentel küldik, amit ki kell szedni a poli szilent behelyezéséhez, de most jól jött hogy elraktam ezeket, mert belement az M zárolt lengőkarba, és igy igen költséghatékonyan, és ami még nem mindegy, még AZNAP össze tudtuk rakni a cuccot.
a szopás következő része ezután jött, bár a gumi szilenteket a helyükre préselni sem volt egyszerü. aki ezt kitalálta, hogy igy kell csinálni, napi 24 órában cseréltetném vele, hogy szopjon ő is. ehhez képest a poli szilent egy isten áldása, a gumit azt meg maga az ördög tervezte (legalább illik TCS caprijába). szoval ugye géptető lent, a motor kötéllel felemelve a kiemelővel, alulról raknánk föl a bölcsőt, de a motortartó nem igazán passzolt a helyére. már mindennel próbálkoztunk, még kisebb magasságu gumibakkal is, de sehogy sem. elő lett szedve, a vasárnapi templomba járó, kékre szinterezett moci tartó vas a kozémról, és láss csodát minden gond nélkül a helyére ment a moci. Amit a kolléga adott motortartó nem tudom min volt, de kb 2-3 cm-vel hosszab mint ami kellett volna, mi meg orákat basztunk el azzal hogy a helyére tegyük azt, ami nem oda való. de majd cseréljük...
és hogy ne legyen elég a meglepetésekből, mikor felemeltük az autót, az egyik kerék a levegőben, a másik még a földön, pedig egyenes az autó. azt hittük hogy szar az az oldal ami lent van, aztán kiderült, hogy az a jó:
TCSabi, nem ment furcsán ez az autó???




folyt köv....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: TéCSé ...
Szép..
ilyet még nem láttam!..

'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Re: TéCSé ...
Én átéltem 1 xPeti wrote:Szép..ilyet még nem láttam!..
Naon durca

- Wendike
- márokosanistudnézni
- Posts: 72
- Joined: Thu Sep 27, 2007 9:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Bp. XIX. + XIII.
Re: TéCSé ...
Így is le lehet ültetni az elejét, viszont hangosabbra kell tekerni a zenét...




Don't panic!
Re: TéCSé ...
Lehetőségek :Peti wrote:Szép..ilyet még nem láttam!..
1 .eltört magától az állásban , TCSak úgy unalmában ...

2. eltört bármikor és úgy jártam vele (többek közt tájékozódási versenyen over 400 km) , de semmi furcsa nem volt érezhető ...

Ennyit tudok , de ezt bármikor

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Re: TéCSé ...
Nekem egy szimpla balos kanyar alkalmával csattant egy nagyot.
Majd kisvártatva elkezdett a bal oldali keréktől dőlni a füst,
ugyanis a kitört darab beleért a gumiba.
Még az volt a szerencse hogy nem állt bele.
Az ok , ismeretlen.
Majd kisvártatva elkezdett a bal oldali keréktől dőlni a füst,
ugyanis a kitört darab beleért a gumiba.
Még az volt a szerencse hogy nem állt bele.
Az ok , ismeretlen.
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: TéCSé ...
...volt egy jó kiállású balos kanyar és számodra ismeretlen az ok???Natalie Driver Gabe wrote:Nekem egy szimpla balos kanyar alkalmával csattant egy nagyot.
Majd kisvártatva elkezdett a bal oldali keréktől dőlni a füst,
ugyanis a kitört darab beleért a gumiba.
Még az volt a szerencse hogy nem állt bele.
Az ok , ismeretlen.

"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: TéCSé ...
Szerdán bekerült egy egy darabban lévő rugó, két jó állapotú lengőkar új szilentekkel, a szervós kormánymű, a templomba járós kék motortartó helyére a kicserélt darab (ez piros, de legalább megy a motor szinéhez). Ha ma sikerül legyártatni a szervóhoz a csöveket, akkor talán kész is lehet a hétvégén:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: TéCSé ...
felölem... kapugaranciás!szszaby wrote:Akkor lehet megint törni a rugót.


"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: TéCSé ...
Majd az udvarban rallyezomBogyo28 wrote:felölem... kapugaranciás!szszaby wrote:Akkor lehet megint törni a rugót.![]()

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: TéCSé ...
TÉCSÉ autója ugy látszik szeret bent lakni a műhelyben, biztos sokat volt a ház elött az utcán télen:
lett ugyan szervócső:
be is lett építve:
(és ami ezeken a fotókon nem is látszik, a visszafolyó cső, ami az angol cső teljes hosszának felhasználásával készült (az átmegy a másik oldalra, ahol a 2.8-on lenne a pumpa), milyen "szépen" ki lett vitelezve. az egyszerű szemlélő azt gondolná, hogy merő lustaság és sporolás miatt nem lett sehol elvágva az eredeti cső, csak visszahajtva a kormánymű felénél, meg még 2 helyen, és az eredeti gumicső feltolva a pumpáig, ennek kérem az olaj hűtése volt a célja!
)
de hogy ne legyen meg az örömünk, a beindításig nem jutott el a szerkezet, mert az AC-tól jövő benyacső csunyán a motortérbe is enged némi benzint a kis rozsdás bilincse alatt, ezt még orvosolni kell:
lett ugyan szervócső:
be is lett építve:
(és ami ezeken a fotókon nem is látszik, a visszafolyó cső, ami az angol cső teljes hosszának felhasználásával készült (az átmegy a másik oldalra, ahol a 2.8-on lenne a pumpa), milyen "szépen" ki lett vitelezve. az egyszerű szemlélő azt gondolná, hogy merő lustaság és sporolás miatt nem lett sehol elvágva az eredeti cső, csak visszahajtva a kormánymű felénél, meg még 2 helyen, és az eredeti gumicső feltolva a pumpáig, ennek kérem az olaj hűtése volt a célja!

de hogy ne legyen meg az örömünk, a beindításig nem jutott el a szerkezet, mert az AC-tól jövő benyacső csunyán a motortérbe is enged némi benzint a kis rozsdás bilincse alatt, ezt még orvosolni kell:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4