Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Wed Nov 10, 2010 11:24 am
hubzmg! (Nem arról volt szó, hogy ide csak saját jöhet?
)

Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
az is annak számít amit az ember maga fotóz le de nem maga készítette...Süni wrote:hubzmg! (Nem arról volt szó, hogy ide csak saját jöhet?)
Jézusom! Ez itthon van??Bogyo28 wrote:az is annak számít amit az ember maga fotóz le de nem maga készítette...Süni wrote:hubzmg! (Nem arról volt szó, hogy ide csak saját jöhet?)
Süni wrote:hubzmg! (Nem arról volt szó, hogy ide csak saját jöhet?)
Nehogy megpróbáld!daytona wrote:Süni wrote:hubzmg! (Nem arról volt szó, hogy ide csak saját jöhet?)
Ezt nem tudtam! Toroljem?
Azta Kurvadaytona wrote:Ford Transitba faragott DOHC motor ESCII-vel. Erdemes megfigyelni a pinto eloszto igenyes kialakitasat illetve a 120-as Skoda legszurohazat.
mert abban nincs megszakító/jeladó, csak egy elosztó, és gondolom valamivel szikrát kell csinálni. a DOHC gyárilag 36-1 -s tárcsával megy, és a motorvezérlő vezérli a gyujtást egy TFI modul segítségével, na szerintem itt ezeket az egységeket kihagyták...driver wrote:De miért nem volt jó, a saját elosztója? Kisebb, stabilabb, gyári.
Ok de meddig tart beépiteni egy computert? Vagy ha azt nem akkor van száz másik féle osztófej, ami rövidebb.Bogyo28 wrote:mert abban nincs megszakító/jeladó, csak egy elosztó, és gondolom valamivel szikrát kell csinálni. a DOHC gyárilag 36-1 -s tárcsával megy, és a motorvezérlő vezérli a gyujtást egy TFI modul segítségével, na szerintem itt ezeket az egységeket kihagyták...driver wrote:De miért nem volt jó, a saját elosztója? Kisebb, stabilabb, gyári.
Annyira nam új ... az Econovanon (1988) is ilyen megoldás voltDavidMolnar wrote:Factory móking:
Újabb gyöngyszeme a integráljunkegybemindent iskolának, legalább nem műanyag
szszaby wrote:TéCSé kérésére:
Ablaktörlő kar rögzítés.