Page 27 of 51
Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 12:10 pm
by holecz
Süni wrote:Az enyém type2-es. A type9-es is hasonló. A csattogós az nemtommiaz....

Valami rudak vannak a váltókar alján, és azok csatlakoznak a váltóhoz azzal lehet kapcsolni a fokozatokat vagymi.......

ennyit tudok.

Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 12:20 pm
by TomiCaPri
Type F néven fut

És azért csattogós, mert egyenes fogazású, ha jól tudom
Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 12:21 pm
by holecz
TomiCaPri wrote:Type F néven fut

És azért csattogós, mert egyenes fogazású, ha jól tudom
Az-az!

Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 3:42 pm
by Bogyo28
Süni wrote:Az enyém type2-es. A type9-es is hasonló. A csattogós az nemtommiaz....

a csattogós a type F, külső kulisszás váltó. a váltón kivül van 3 rud, azokkal kapcsolgatod a sebességeket, és van egy kulissza szerkezet a váltókar alatt, ami váltogat a rudak közt. elég elmebeteg megoldás, ennyi idős korára faszán szét szokott kopni, és a hangját a mechanika álltal keltett hangokról kapta.
http://www.capri.pl/library/microfilms/ ... ion/M13.10" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 3:44 pm
by Süni
Érdekes lett volna, ha egyenes fogazású. Mindjárt szereztem volna egyet. 8)
Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 3:48 pm
by Bogyo28
Süni wrote:
Érdekes lett volna, ha egyenes fogazású. Mindjárt szereztem volna egyet. 8)
azt nem tudom hogy milzen fogazásu, de ez volt a leggagyibb váltó amit capriba raktak, egy elég siralmas valami, nem hiszem hogy ez olyan tul jó lenne bármire is. nekem annó ilzen volt az 1.6 mögött, nem volt egy nagy durranás...
Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 4:25 pm
by TomiCaPri
Akkor mostmár megvilágosodtam én is... :) Így egy év után... :D
Furcsáltam én is, hogy miért fikázza mindenki, ha egyenes fogazású, de akkor mostmár értem :) Csak a csattogós kicsit elnevezés félrevezetett :D
Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 6:57 pm
by szszaby
Ferde fogazású kerekek vannak benne, és azt a váltókar borzalamt leszámítva nem olyan rossz az. Az enyém sokkal szebben műkszik, jpbb és könnyebb váltani mint a mostani Type9-et.
Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 9:26 pm
by holecz
szszaby wrote:Ferde fogazású kerekek vannak benne, és azt a váltókar borzalamt leszámítva nem olyan rossz az. Az enyém sokkal szebben műkszik, jpbb és könnyebb váltani mint a mostani Type9-et.
Háááát.....nemtom szszaby, de nekem könnyebb és jobb a t9-el váltani.

Lehet hogy én mindig a szar csattogóst fogtam ki??(a csattogósak közül)

Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 9:39 pm
by szszaby
Nekem a csattogóst be lehetett tolni akár 30-40nél elsőbe, de a T9-est nem lehet. Meg a 2. és3. fokozatot is nehézkesen veszi.
Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 9:51 pm
by holecz
Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 10:34 pm
by Hattyu
holecz wrote:Hattyu wrote:
Nekem sor4es 4-es váltóban a kar eléggé "takony" módon mozog,1 ujjal tudom mozgatni üresben és nem áll vissza,lehet nekem is ez lehet a baj?

Neked "csattogós" 4-es váltód van, neeem???Az más mint a Sünié!!!
Igen teljesen más,nem is azt mondtam hogy olyan mint a sünié! :P
Csak azért írtam hogy lehet nekem is valami iylesmi gond lehet vele,hogy valami a váltókarnál van,ettől több összefüggést nem mondtam drága Lacika

.
Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 10:37 pm
by Hattyu
A type F szerintem nem a csattogós nvre halgató,de lehet n tudom rosszul
http://www.burtonpower.com/technical_1/ ... arbox.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
A type 2 ami nekem is van azt nevezik csattogósnak és arról nem lehet levenni a váltóharangot(szerintem)!
http://www.burtonpower.com/technical_1/ ... arbox.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
ha nem jól mondom akkor elnézést!
(ez csak egy feltételezés)
Re: váltók
Posted: Wed May 28, 2008 11:15 pm
by gigford
A csattogos az a type F, biztos.
Re: váltók
Posted: Thu May 29, 2008 7:28 am
by Süni
gigford wrote:A csattogos az a type F, biztos.
Mint ahogyan az is, hogy nekem Type 2-m van.