Page 27 of 50

Re: futómű

Posted: Wed Jan 20, 2010 1:02 pm
by vasparipa
Natalie Driver Gabe wrote:Helló urak !!!
Nem tudná valaki megírni SS.OO.SS
A Capri kerékanya pontos paramétereit menetemelkedés meg ilyesmik. Adam-nak fontos lenne
M12x1,5

Re: futómű

Posted: Wed Jan 20, 2010 1:03 pm
by vasparipa
Szszaby gyorsabb volt!

Re: futómű

Posted: Wed Jan 20, 2010 1:17 pm
by adam
vasparipa wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Helló urak !!!
Nem tudná valaki megírni SS.OO.SS
A Capri kerékanya pontos paramétereit menetemelkedés meg ilyesmik. Adam-nak fontos lenne
M12x1,5
Azért ennyire nem volt SOS :-)
köszi :ru:
Adam

Re: futómű

Posted: Wed Jan 20, 2010 7:56 pm
by Nitrobuster
Azért MKI-es caprinál nem lenne ilyen egyértelmű a helyzet.
Szaby a tiéd véletlenül nem prefacelift-es?

Re: futómű

Posted: Wed Jan 20, 2010 8:27 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:Azért MKI-es caprinál nem lenne ilyen egyértelmű a helyzet.
Szaby a tiéd véletlenül nem prefacelift-es?
Szabynak egyszer adtam egy garnitura tőcsavart , ugyhogy az övé már M12x1,5, nem UNF menetü

Re: futómű

Posted: Wed Jan 20, 2010 8:30 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:
Nitrobuster wrote:Azért MKI-es caprinál nem lenne ilyen egyértelmű a helyzet.
Szaby a tiéd véletlenül nem prefacelift-es?
Szabynak egyszer adtam egy garnitura tőcsavart , ugyhogy az övé már M12x1,5, nem UNF menetü
Pontosan, most már normális csavarokkal gurulok. Az enyém valamikor 11X1,25 volt.

Re: futómű

Posted: Wed Jan 20, 2010 10:54 pm
by Nitrobuster
szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:
Nitrobuster wrote:Azért MKI-es caprinál nem lenne ilyen egyértelmű a helyzet.
Szaby a tiéd véletlenül nem prefacelift-es?
Szabynak egyszer adtam egy garnitura tőcsavart , ugyhogy az övé már M12x1,5, nem UNF menetü
Pontosan, most már normális csavarokkal gurulok. Az enyém valamikor 11X1,25 volt.
Tudtam én, hogy trükk van benne. Mondjuk ismerek olyat aki kombinálta a kettőt. Meghúzni meg lehetett, de a meglazítás kudarcba fulladt.

Re: futómű

Posted: Fri Apr 09, 2010 9:34 pm
by stpetya
Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván. :drive:

Re: futómű

Posted: Fri Apr 09, 2010 9:50 pm
by Pudva
stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván. :drive:
Nekem anno az (első) kerekek centírozása segített, de nálam 80 és 100 km/h között csinálta a rázást.

Re: futómű

Posted: Fri Apr 09, 2010 9:50 pm
by szszaby
stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván. :drive:
Kerék centírozás, féktárcsa szabályzás.

Re: futómű

Posted: Fri Apr 09, 2010 10:01 pm
by Tibi
stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván. :drive:
Tisztelt Péter !

Panaszát olvasva jelentős erőket mozgósítottunk, hogy problémájára megoldást találjunk. A teszt során ( különböző Ford gépkocsikkal ) futott mintegy 4500 km alatt arra a következtetésre jutottunk, hogy ne hajtson 45 és 60 km/h-s sebesség határok között. Főleg ne durván. Vibrációs ártalmak ellen a következőt tudnám javasolni : http://www.vektorkft.hu/index.php?id=&p ... 81#galerie" onclick="window.open(this.href);return false;

Tisztelettel :
Tibi Úr
CKM

Re: futómű

Posted: Fri Apr 09, 2010 10:21 pm
by stpetya
szszaby wrote:
stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván. :drive:
Kerék centírozás, féktárcsa szabályzás.
Köszönöm a válaszokat! Megpróbálom holnap hogy lecserélem a kerekeket,ha az a baj,centír,pedig gumifelrakás idején megcsinálták,azóta meg pár ezret gurultak csak,a féktárcsák vadi újak.

Re: futómű

Posted: Fri Apr 09, 2010 10:29 pm
by TÉCSÉ
Tibi wrote:
stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván. :drive:
Tisztelt Péter !

Panaszát olvasva jelentős erőket mozgósítottunk, hogy problémájára megoldást találjunk. A teszt során ( különböző Ford gépkocsikkal ) futott mintegy 4500 km alatt arra a következtetésre jutottunk, hogy ne hajtson 45 és 60 km/h-s sebesség határok között. Főleg ne durván. Vibrációs ártalmak ellen a következőt tudnám javasolni : http://www.vektorkft.hu/index.php?id=&p ... 81#galerie" onclick="window.open(this.href);return false;

Tisztelettel :
Tibi Úr
CKM
:mrgreen:
....és ne fékezzen :!:
:twisted:

Re: futómű

Posted: Fri Apr 09, 2010 10:37 pm
by stpetya
Tibi wrote:
stpetya wrote:Tiszteletteljes kérdésem hogy a kormány rázása hogyan orvosolható?
Az említett jelenség csak 45 és 60km/h közt jelentkezik,sebességtartás és gyorsítás mellett enyhe mértékű,míg lassításnál szétrázza a karomat,nagyon durván. :drive:
Tisztelt Péter !

Panaszát olvasva jelentős erőket mozgósítottunk, hogy problémájára megoldást találjunk. A teszt során ( különböző Ford gépkocsikkal ) futott mintegy 4500 km alatt arra a következtetésre jutottunk, hogy ne hajtson 45 és 60 km/h-s sebesség határok között. Főleg ne durván. Vibrációs ártalmak ellen a következőt tudnám javasolni : http://www.vektorkft.hu/index.php?id=&p ... 81#galerie" onclick="window.open(this.href);return false;

Tisztelettel :
Tibi Úr
CKM
Tisztelt Tibor úr!

Igen nagyra értékelem fáradozásaikat,ügyem kicsinysége ellenére. A teszt (bár nem jeleztem külön) csupán Capri típusú gépjárművük igénybe vételével is,túlzó idő és energia felhasználás lett volna. Megtisztel és megrendít eme elhivatottság a márka/klubtársak segítése mellett. Amellett a levont következtetés építő és jellemformáló hatásai elképesztő méretűek. Az ajánlott védőfelszerelés bár tetszetős,úgy érzem nem válik nélkülözhetetlen tartozékká az autóvezetés gyakorlatában.

Mély tisztelettel:
Péter

Re: futómű

Posted: Sat Apr 10, 2010 12:41 am
by Tom
Hello!

A Féktárcsa cseréjénél fontos,hogy a felfekvő felületek alaposan fel legyenek pucolva,csiszolva! Különben hasonló jelenséget lehet tapasztalni,mint a rossz féktárcsánál (fékezéskor beráz).
És ha nincs időben orvosolva ez a kérdés akkor dobhatod el az új féktárcsákat! :fcp45: