1. És miből gondolod, hogy sokat kap benzinből és keveset levegőből?Natalie Driver Gabe wrote:Amire te gondolsz azok a CO csavarok de azokat nem bántanám.daytona wrote:Mindenkeppen befele szegenyited, kifele dusitod. Erdemes mindket oldalival pont ugyanugy banni. Meg erdemesebb kicsavarni eloszor a csavarokat teljesen es megnezni a kis gumigyuruket rajtuk.Natalie Driver Gabe wrote:Nem tudja valaki, hogy mikép tudnám szegényíteni a keveréket a karbimon ?,
Tudom hogy van a nagy csavar az oldalán de azt KI?? vagy BE ?? kell tekerjen ha azt akarom hogy ne kapjon annyit
Ja 2.3 as Solex .
Bocsi .
Csak eszerintem sokat kap a benzinből s keveset levegőből.
S ezen szeretnék változtatni.
S van a karbi oldalán egy nagy keverék állító csavar , láttam már inbuszos fejjel is meg beöntött lukkal is.
Az enyém állítható csak nem tudom hogy BEfelé Vvagy KIfelé kell csavarni ahoz hogy szegényebb keveréket állítson elő.
2. Ha így is van, akkor is el kéne döntsd, hogy alapjáraton , tartós fordulaton vagy gyorsításkor kap sűrűt.
3. Én keresnék egy CO mérőt a közelben. Az a biztos. Így csak vaktában hadonászol a sötétben.
