Page 27 of 32

Re: karburátor

Posted: Fri Dec 03, 2010 5:42 pm
by Midnight Blue
Natalie Driver Gabe wrote:
daytona wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Nem tudja valaki, hogy mikép tudnám szegényíteni a keveréket a karbimon ?,
Tudom hogy van a nagy csavar az oldalán de azt KI?? vagy BE ?? kell tekerjen ha azt akarom hogy ne kapjon annyit
Ja 2.3 as Solex .
Bocsi . :lol:
Mindenkeppen befele szegenyited, kifele dusitod. Erdemes mindket oldalival pont ugyanugy banni. Meg erdemesebb kicsavarni eloszor a csavarokat teljesen es megnezni a kis gumigyuruket rajtuk.
Amire te gondolsz azok a CO csavarok de azokat nem bántanám.
Csak eszerintem sokat kap a benzinből s keveset levegőből.
S ezen szeretnék változtatni.
S van a karbi oldalán egy nagy keverék állító csavar , láttam már inbuszos fejjel is meg beöntött lukkal is.
Az enyém állítható csak nem tudom hogy BEfelé Vvagy KIfelé kell csavarni ahoz hogy szegényebb keveréket állítson elő.
1. És miből gondolod, hogy sokat kap benzinből és keveset levegőből?
2. Ha így is van, akkor is el kéne döntsd, hogy alapjáraton , tartós fordulaton vagy gyorsításkor kap sűrűt.
3. Én keresnék egy CO mérőt a közelben. Az a biztos. Így csak vaktában hadonászol a sötétben. :-)

Re: karburátor

Posted: Sun Dec 05, 2010 4:20 pm
by Lacóka
sziasztok!
Kérdés:
Végigolvasgattam már többször is ezt a témakört, és olvastam, hogy többeknek is volt-van gondja a V6 solex-ek álligatásával, illetve azzal hogy melyik csavarnak mi is a konkrét szerepe.
Mondjuk jómagam a karbiba csak addig szoktam elmerülni, míg valamennyire jár a motor, utána műszerrel rendelkező ismerőshöz szoktam vinni beállításra, de ő sem igazi karbiszaki.

no mindegy a lényeg:

Az én kezemben 2 fajta solex v6 fordult meg, mármint az állítási lehetőségeket illetően.
- az egyik tipusnál bal oldalon, középmagasságban van egy "nagyobb" méretű, csavarhúzóval vagy egy 8-as dugóskulcsal állítható csavar.
Egy másik csavar felül a fedélnél, a karbi hátulján található, és vékonyabb.
Valamint a karbi talpán jobb-bal oldalt egy-egy szintén kisebb méretű csavar található.

- A másik tipusú karbinál, csak a bal oldali "nagy" állítócsavar, illetve a karbi tetején, hátul található egy állítócsavar. A karbi talpán semmi.

ha valaki össze tudná foglalni a beállítások helyes menetét, az állítócsavarok szerepeit, tipusonként, annak én nagyon tudnék örülni, de ahogy olvasgattam, másoknak is volna erre szüksége. Ha másra nem is, arra biztos jó lenne, hogy az ember beálligassa magának a motort, míg eljut egy szakemberhez.

Előre is köszi.

Re: karburátor

Posted: Tue Dec 07, 2010 3:37 pm
by tomtom
rendelt már valaki dgv felújító készletet?
konkrétan az érdekelne, hogy miket tartalmaz. mivel kb. 6 rugót mondtak rá, nem szívesen vennék ennyiért 2 fúvókát meg egy fedéltömítést...

Re: karburátor

Posted: Tue Dec 07, 2010 3:40 pm
by Süni
tomtom wrote:rendelt már valaki dgv felújító készletet?
konkrétan az érdekelne, hogy miket tartalmaz. mivel kb. 6 rugót mondtak rá, nem szívesen vennék ennyiért 2 fúvókát meg egy fedéltömítést...
Eleve fúvóka nincs benne egyik jav készletben sem.
Aztán meg 4200,- huf, itt van nálam polcon.
Tartalma:

tömítések, egy marék gumi, meg műanyag gyűrű, szűrő, tűszelep, gyorsítómembrán.

Re: karburátor

Posted: Tue Dec 07, 2010 3:45 pm
by tomtom
igen, szerintem is elnézte a srác, mert itt én is más számot látok:
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista ... egnNr=8070

tehát, akkor benne van a pill.szeleptengely-persely. az lehet a műa. gyűrű?

Re: karburátor

Posted: Tue Dec 07, 2010 3:52 pm
by Süni
tomtom wrote:igen, szerintem is elnézte a srác, mert itt én is más számot látok:
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista ... egnNr=8070

tehát, akkor benne van a pill.szeleptengely-persely. az lehet a műa. gyűrű?
Halvány lila fingom sincs. W141 van nekem polcon.

Re: karburátor

Posted: Tue Dec 07, 2010 4:00 pm
by tomtom
Süni wrote:
tomtom wrote:igen, szerintem is elnézte a srác, mert itt én is más számot látok:
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista ... egnNr=8070

tehát, akkor benne van a pill.szeleptengely-persely. az lehet a műa. gyűrű?
Halvány lila fingom sincs. W141 van nekem polcon.

ok. köszi, de addig sztem nem kell, amig nincs szét szedve, mert akkor mutatja meg, hogy mekkorát lóg a tengely. lehet, hogy meg kell fúrni+perselyezni...

Re: karburátor

Posted: Tue Dec 07, 2010 4:06 pm
by Süni
tomtom wrote:
Süni wrote:
tomtom wrote:igen, szerintem is elnézte a srác, mert itt én is más számot látok:
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista ... egnNr=8070

tehát, akkor benne van a pill.szeleptengely-persely. az lehet a műa. gyűrű?
Halvány lila fingom sincs. W141 van nekem polcon.

ok. köszi, de addig sztem nem kell, amig nincs szét szedve, mert akkor mutatja meg, hogy mekkorát lóg a tengely. lehet, hogy meg kell fúrni+perselyezni...
Küldd el Geree-nek. Nagy tapasztalata van benne, ráadásul ő golyóscsapágyazza őket.

http://www.geree.hu" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: karburátor

Posted: Tue Dec 07, 2010 4:35 pm
by tomtom
az nem fog menni, mert a lótifutitau karbija, tehát max. 12 órát állhat a gép kihasználatlanul :mrgreen: . ellenben tetszik geree honlaptya. :ru:

Re: karburátor

Posted: Tue Dec 07, 2010 6:07 pm
by nyujoe
...tényleg nagyon jó :ru:

Re: karburátor

Posted: Wed Dec 08, 2010 10:31 am
by szszaby
Jó kis oldal, nekem is tecc.

Re: karburátor

Posted: Thu Dec 09, 2010 10:23 am
by Natalie Driver Gabe
Szerintetek ???
Milyen lenne az ha egy BMW karbit szerelnénk egy V-6 osra.
Most az átalakítót meg az ilyesmiket nem kell figyelembe venni. OK.
MIvel a Bmw-k is 6 hengeresek.
4 torkú a karbijuk.
Volt már valakinek ilyen irányú elmozdulása.
Szerintetek megoldható lenne.
S milyen lenne ??

Re: karburátor

Posted: Thu Dec 09, 2010 10:53 am
by szszaby
Natalie Driver Gabe wrote:Szerintetek ???
Milyen lenne az ha egy BMW karbit szerelnénk egy V-6 osra.
Most az átalakítót meg az ilyesmiket nem kell figyelembe venni. OK.
MIvel a Bmw-k is 6 hengeresek.
4 torkú a karbijuk.
Volt már valakinek ilyen irányú elmozdulása.
Szerintetek megoldható lenne.
S milyen lenne ??
Ha megcsinálod meg tudod, hogy milyen lesz.

Re: karburátor

Posted: Thu Dec 09, 2010 10:58 am
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Szerintetek ???
Milyen lenne az ha egy BMW karbit szerelnénk egy V-6 osra.
Most az átalakítót meg az ilyesmiket nem kell figyelembe venni. OK.
MIvel a Bmw-k is 6 hengeresek.
4 torkú a karbijuk.
Volt már valakinek ilyen irányú elmozdulása.
Szerintetek megoldható lenne.
S milyen lenne ??
Ha megcsinálod meg tudod, hogy milyen lesz.
Kösz.
még valaki ??

Re: karburátor

Posted: Thu Dec 09, 2010 11:25 am
by tomtom
sztem még senki nem rakott bmw karbit caprira, de próbáld meg, és akkor majd mi is tudjuk, hogy milyen!
milyen karbi ez?