Page 28 of 51

Re: váltók

Posted: Thu May 29, 2008 11:04 am
by Bogyo28
Hattyu wrote:(ez csak egy feltételezés)
ráadásul rossz...

Re: váltók

Posted: Thu May 29, 2008 1:24 pm
by Hattyu
Bogyo28 wrote:
Hattyu wrote:(ez csak egy feltételezés)
ráadásul rossz...
Én azért gondoltam így mert az én 4es váltómra mondták azt hogy csattogós ezért gondoltam,de most már tisztán látok :wink:

Re: váltók

Posted: Thu Jul 24, 2008 4:23 pm
by nyujoe
v - motoros harangal különböző nyelestengellyel rendelkező csattogós az lehetséges?
az egyik átmérője 13 a másiké 15 körül... (v4-v6?)

Re: váltók

Posted: Thu Jul 24, 2008 4:52 pm
by szszaby
Nekem a V4 csattogósé 13mm.

Re: váltók

Posted: Mon Jul 28, 2008 10:29 pm
by Bogyo28
nyujoe wrote:v - motoros harangal különböző nyelestengellyel rendelkező csattogós az lehetséges?
az egyik átmérője 13 a másiké 15 körül... (v4-v6?)
mint ahogy a gyakorlat is mutatja igen!!!

Re: váltók

Posted: Thu Aug 28, 2008 12:40 pm
by Marco
Csao!! az lenne a kérdésem hogy nekem is csattogós váltom van (4 sebbeséges) és néha kiugrik a sebességből és nem tudom hogy ez most úgy mond nem probléma vagy inkább a végzet?? :lol:

Re: váltók

Posted: Thu Aug 28, 2008 12:53 pm
by holecz
Marcocapri wrote:Csao!! az lenne a kérdésem hogy nekem is csattogós váltom van (4 sebbeséges) és néha kiugrik a sebességből és nem tudom hogy ez most úgy mond nem probléma vagy inkább a végzet?? :lol:
Lehet váltórúd probléma(nem a váltókar, hanem az a rúd ami kapcsolja a fokozatokat), lehet szinkrongyűrű is.Nézesd meg először aknáról a rudakat,ha jól emlékszem a váltóház oldalán lesz, 3db van, egy az 1-2 gang, egy a 3-4 gang, és egy rückverz.Ott vizsgálódj,ha ezekkel nincs probléma, akkor sajnos szét kell szedni a váltót (talán).Srácok??Szerintetek?? :laza:

Re: váltók

Posted: Thu Aug 28, 2008 1:50 pm
by szszaby
Szinkron baja biztos nincs, hanem valószínüleg a rudak nem tolják be elégggé a fokozatot vagy a kapcsoló köröm van megkopva.

Re: váltók

Posted: Fri Aug 29, 2008 8:49 am
by holecz
szszaby wrote:Szinkron baja biztos nincs, hanem valószínüleg a rudak nem tolják be elégggé a fokozatot vagy a kapcsoló köröm van megkopva.
Akkor jó volt a sejtésem ugye? :roll:

Re: váltók

Posted: Sun Aug 31, 2008 11:29 pm
by Marco
Köszi skacok a segítséget!!! nemsoká alánézünk mert úgy is alvázvédőzni kell úgy akkor kiderül!!!!

Re: váltók

Posted: Mon Sep 01, 2008 11:19 am
by gizmo
Olyan gondom van, hogy recsegve veszi a hátramenetet a Capri.

Induláskor, kiálláskor semmi gond, megérkezve a célhoz (20km kb), már akkorát reccsen, hogy beleremeg az egész autó :|
Kuplungtárcsa szinte új, szerkezet is nemrég lett cserélve, kábel is... és ugye induláskor nincs gond vele. Esetleg váltótartó bak? Vagy motortartó? Menet közben elmozdulhat?

Re: váltók

Posted: Mon Sep 01, 2008 2:23 pm
by szszaby
Állítsál a holtjátékon.

Re: váltók

Posted: Mon Sep 01, 2008 3:36 pm
by capriv6
Mivel a hátramenet nem szikronizált fokozat igy tehát a kuplung kiemelésével hehet valami.
Elösször is a bovdenen húzz!

Re: váltók

Posted: Wed Sep 03, 2008 8:39 pm
by Midnight Blue
99,9% , hogy a kuplungszerkenytyű elfáradt (csere). Jártam már úgy , hogy a tárcsából kipotyogtak a rugók bele a szerkezetbe. Szétszedés után meglátod.

Re: váltók

Posted: Thu Sep 04, 2008 7:35 am
by gizmo
ha a szerkezet elfáradt, miért csak bizonyos idő után recseg a hátramenet? Örülnék ha nem kellene leszedni a váltót egy kuplung miatt, fél éve sincs hogy cserélve lett... :? előbb megnézem a többi lehetőséget, köszi mindenkinek!