Page 28 of 35
Re: cosworth
Posted: Sat Sep 20, 2008 1:09 pm
by Tibi
ittyu wrote:Tibi wrote:Ittyu, ezt saját magad csinálod ?
ha a motorgenerálra gondolsz akkor igen.belekezdek és ha esetleg végképp elakadnék, akkor jönnek a segítő kezek.
igen arra, akkor bontásban te is bátor vagy mint én :D
Re: cosworth
Posted: Sat Sep 20, 2008 1:37 pm
by ittyu
Tibi wrote:igen arra, akkor bontásban te is bátor vagy mint én :D
úgy ahogy mondod. :D
bár nyomaték kulcsot nem használtam(mert még most sincs), ami pl hengerfej csavaroknál nem ártana, de olyan bika mindegyik, hogy szerintem művész aki beleszakítja.
Re: cosworth
Posted: Sat Sep 20, 2008 2:02 pm
by DavidMolnar
ittyu wrote:Tibi wrote:igen arra, akkor bontásban te is bátor vagy mint én :D
úgy ahogy mondod. :D
bár nyomaték kulcsot nem használtam(mert még most sincs), ami pl hengerfej csavaroknál nem ártana, de olyan bika mindegyik, hogy szerintem művész aki beleszakítja.
Nem feltétlenül a beleszakítás miatt kell nyomatékkulcs, hanem hogy ugyanakkorra erővel húzd le az összes csavart, minden lépcsőben. Persze meglehet nyomatékkulcs nélkül is csinálni, több blokkról tudok ami azóta is zavartalanul üzemel.
Amúgy ha kell tudok kölcsön adni, nem tervezek mostanáan hengerfej pakolást, átforgatni a blokkot meg elég a hosszú krova is.
Re: cosworth
Posted: Sat Sep 20, 2008 2:03 pm
by Tibi
ittyu wrote:Tibi wrote:igen arra, akkor bontásban te is bátor vagy mint én :D
úgy ahogy mondod. :D
bár nyomaték kulcsot nem használtam(mert még most sincs), ami pl hengerfej csavaroknál nem ártana, de olyan bika mindegyik, hogy szerintem művész aki beleszakítja.
A nyomatékkulcs nem feltétlen arra való , hogy letépd a csavart a gecibe. Arra jó a 3 méteres vascső.
Re: cosworth
Posted: Sat Sep 20, 2008 2:22 pm
by ittyu
DavidMolnar wrote:Nem feltétlenül a beleszakítás miatt kell nyomatékkulcs, hanem hogy ugyanakkorra erővel húzd le az összes csavart, minden lépcsőben. Persze meglehet nyomatékkulcs nélkül is csinálni, több blokkról tudok ami azóta is zavartalanul üzemel.
Amúgy ha kell tudok kölcsön adni, nem tervezek mostanáan hengerfej pakolást, átforgatni a blokkot meg elég a hosszú krova is.
én 3lépcsőben szedtem ki őket.először egy minimális lazítás.éppenhogy megnyekkentek a csavarok.utána mégjobban lelazítottam őket.persze szigorúan abban a sorrendben, ahogy a servíz manuál leírta.és ezekután következett a konkrét kitekerés.
köszönöm a felajánlást, de úgyis fogok venni egyet magamnak. :) felesleges lenne azért elutaznom a fővárosig, ha jól sejtem.
Re: cosworth
Posted: Sat Sep 20, 2008 2:23 pm
by ittyu
Tibi wrote:A nyomatékkulcs nem feltétlen arra való , hogy letépd a csavart a gecibe. Arra jó a 3 méteres vascső.
na ne monnya már....

Re: cosworth
Posted: Sat Sep 20, 2008 8:27 pm
by Bogyo28
ittyu wrote:Tibi wrote:igen arra, akkor bontásban te is bátor vagy mint én :D
úgy ahogy mondod. :D
bár nyomaték kulcsot nem használtam(mert még most sincs), ami pl hengerfej csavaroknál nem ártana, de olyan bika mindegyik, hogy szerintem művész aki beleszakítja.
igazán nem kötötzködésból, de ha vettél 250 fontért tömítést, egy nyomatékkulcsot azért kölcsön kérhettél volna... vagy venni is lehet már 8 pénzért az OBI-ban...
Re: cosworth
Posted: Sat Sep 20, 2008 8:28 pm
by Bogyo28
ittyu wrote:DavidMolnar wrote:Nem feltétlenül a beleszakítás miatt kell nyomatékkulcs, hanem hogy ugyanakkorra erővel húzd le az összes csavart, minden lépcsőben. Persze meglehet nyomatékkulcs nélkül is csinálni, több blokkról tudok ami azóta is zavartalanul üzemel.
Amúgy ha kell tudok kölcsön adni, nem tervezek mostanáan hengerfej pakolást, átforgatni a blokkot meg elég a hosszú krova is.
én 3lépcsőben szedtem ki őket.először egy minimális lazítás.éppenhogy megnyekkentek a csavarok.utána mégjobban lelazítottam őket.persze szigorúan abban a sorrendben, ahogy a servíz manuál leírta.és ezekután következett a konkrét kitekerés.
köszönöm a felajánlást, de úgyis fogok venni egyet magamnak. :) felesleges lenne azért elutaznom a fővárosig, ha jól sejtem.
ha jól értem a leszedéshez nem használtál nyomatékkulcsot, a feltevés még hátra van... ebben az esetben nem szoltam, lefele jöhet egyben is, nem kell 3 lépésben....
Re: cosworth
Posted: Sat Sep 20, 2008 8:30 pm
by Bogyo28
ittyu wrote: hogy a bob-nak egyben van a gyertyákhoz illeszkedő deknitömítése.a képen pedig külön vannak a karikák. 8)
nálam már a BOA-nál is egy darabból vannak, és gumis parafából...
Re: cosworth
Posted: Sat Sep 20, 2008 9:14 pm
by szszaby
A hengerfejcsavart nem nehéz beleszakítani, azért kell a nyomatékkulcs, hogy ez ne történjen meg mert nyúláshatáron túl kell húzni őket.
Re: cosworth
Posted: Thu Apr 02, 2009 10:58 pm
by Bogyo28
Na történtek fejlemények, alsóörs óta nem mozdult a bogyó, de ma kijött a szive egy nagy generálra:
és amiért tök happy vagyok:
a moci előző tulaja ugy látszik gondos gazdi volt, és nem sokkal az előtt hogy eladta az autót, kicseréltette a vezérlést, szinte minden tök uj benne!!!!! ilyen mázlim se volt még soha. azért meg külön örülök, hogy ezt megcsináltatta, mert ahogy az auto kinézett (az összes elem horpadt, sérült volt, 2 tető csere látszott a kárpit eltávolítása után stb, ) ezt nem gondoltam volna. annyi hiba volt csak a cserében, hogy csak kicserélték a vezérlést, de a többi részhez nem nyultak, mert a régi vezérlésből letört dababkák még ott voltak az olajpumpa szörüje alatt. leszedtem a 2 szélső cspágyat meg egy hajtókar csapágyat is, az sem futott még tul sokat, szerintem az is volt már benne cserélve. most spórolt nekem a régi tulaj kb 120 pénzt. öröm e bódogság....
Re: cosworth
Posted: Fri Apr 03, 2009 6:05 am
by capriv6
Re: cosworth
Posted: Fri Apr 03, 2009 8:34 am
by holecz
Kicsit kisütött a nap, oszt mán nyúkálsz a motorba mi????

Re: cosworth
Posted: Fri Apr 03, 2009 8:36 am
by Süni
Neked van egy ABC-d ???

Re: cosworth
Posted: Fri Apr 03, 2009 8:43 am
by holecz