Háhá csak tipp volt de lényeg lényeg ez egy állatGáborka wrote:Ez fiesta mk4 műszerfal, vagy engem is átbasztak és mondeot vettem anno

Van párunknak 2.9i moci a Zótónkban .... kivegyük



Nos Uram ön rosszul látja a helyzetet ...Nekem semmi bajom nincs a 2.9i mocival csak nem ebbe a szekérbe való ,de persze mindent ki lehet forgatni úgy ahogy mi szeretnénk látni

1969-ben szerintem nem voltam mk4 fiesta műszerfalak és 2.9-es motorok ebben a formában..persze ez is egy verzió modernizálni a szekeret csak szerintem szarul sikerült ennyi ...én biztos nem gányolnám így szét a szépségemet...ha egy izomautóra vágyom nem egy MK1 -es Caprival fogok szerencsétlenkedni (motor,fék ,futómű....)..vannak ennél jóval szerencsésebb konstrukciók is.De Én a Caprit szeretem ezért foglalkozom vele,csak bántja a kis szemem ha ilyet látok,és még pofátlanul sokat is kér érte a kedves öszvértárs..

az ár nem sok, egy rendesen megcsinált autó simán van 2 gurigába. a felni szar, de az nem pénz cserélni. a müszerfalért tényleg kár, ennyi melóval valami szépet is csinálhatott volna. egyébként meg ha szétnézel, egész európában nem sok gyári caprit találsz, a Speyeri nagy talin a 400 autóból nem sok egyforma volt. ezt a tipust azért veszik, mert elég legó, sok minden belemegy, egyszerű egyedivé faragni. ha mindenki csak azt rakná bele ami a gyári volt, akkor ez egy veterán buzi forum lenne, ahol mindenki az OT-re hajt meg az eredeti csavarokra. ez az autó amit árulnak szar lett, de azt látni kell hogy a capri az ilyen faragni való autó, mindenki a saját izlésére alakítja. max nem tetszik másoknak...