Re: váltók
Posted: Thu Sep 04, 2008 11:21 pm
Bár ne kellene leszedned! Kíváncsi vagyok mi lesz a hiba oka! Írd majd meg légyszíves!
KEVÉS AZ OLAJ !!!!!!!stpetya wrote:Help!Automata,tud valaki mondani valami valószínűsíthető okot arra,mi a gond ha menet közben,állandó egyenletes sebességnél egyszercsak eltűnt a hajtás és felpörgött a motor?Ráadásul lefelé gurultam egy hídról,kezdtem nyomni a gázt és többé semmi hajtás,nem is kapcsol egy sebességben sem ha próbálom,motor jár de sehova nem megy,marhára nem értek az automata váltóhoz...
Hogy nézted a nívót ? Járó motornál kell, "P" állásban ! (Mondjuk csak odáig olvastam, hogy "felpörög a motor" . Azt már nem olvastam tovább, hogy állandósult a probléma.stpetya wrote:Komolyan ez megoldja?Bocs de hülye vagyok hozzá,megnéztük Krisszel neten mennyi kell bele,aztán ezzel szart sem értünk mert levágták róla az olajhűtő csöveit és elkalapálták,úgyhogy olajhűtőm sincs,magába a váltóba meg mennyi ami hiányzik![]()
A nívóján max szinten van az olaj :? Tököm érti...
Ebben esetben passz.stpetya wrote:Úgy történt,az is lehet hogy sok az olaj és ez kinyírta valamilyét?
AhhamSüni wrote:Hogy nézted a nívót ? Járó motornál kell, "P" állásban ! (Mondjuk csak odáig olvastam, hogy "felpörög a motor" . Azt már nem olvastam tovább, hogy állandósult a probléma.stpetya wrote:Komolyan ez megoldja?Bocs de hülye vagyok hozzá,megnéztük Krisszel neten mennyi kell bele,aztán ezzel szart sem értünk mert levágták róla az olajhűtő csöveit és elkalapálták,úgyhogy olajhűtőm sincs,magába a váltóba meg mennyi ami hiányzik![]()
A nívóján max szinten van az olaj :? Tököm érti...
Ha kevés olajjal jártál, akkor esetleg elégtek a fékszalagok. Ez az álmoskönyv szerint nem jelent túl jót.... Váltó csere-mert az olcsóbb, mint javíttatni).
én eddig nem találkoztam konkrét számokkal sehol, de ha hihetünk a burtonnak, akkor valami erős cucc:ittyu wrote:valakinek van valamilyen hozzávetőleges(esetleg konkrét)infója arról, hogy a type5 kb mekkora terhelést képes elviselni???
igen, ha összehasonlítom a többi burtonos infoval akkor elvileg ez a legerősebb.capri-3 400le körülre tette a lécet.ez mennyire reális??Bogyo28 wrote:én eddig nem találkoztam konkrét számokkal sehol, de ha hihetünk a burtonnak, akkor valami erős cucc:ittyu wrote:valakinek van valamilyen hozzávetőleges(esetleg konkrét)infója arról, hogy a type5 kb mekkora terhelést képes elviselni???
Ford 4 speed, 3 rail heavy duty box, fitted to V6 models, with all cast iron casings.
Basically a larger version of the 2000E box. 1” x 23 spline input shaft. Fitted in:
* Capri 3.0 8/72-
* Capri 2.8 81-11/82
* Granada Mk1 3.0
* Granada Mk2 2.8
Oil capacity 2 litres.
Standard oil grade SAE80.
ennél talán csak a type 9 heavy duty lehet jobb, de az kurva ritka valami....
ugy tudom hogy a kombi granadákban volt olyan az utolsó szériák felé. én eddig élőben 1-t láttam a Sunyánál, de lehet hogy a merkurban is az volt, azt nem tudom. különös ismertető jele hogy a nyelestengely alatt kivülről is jól láthatóan van egy nagy görgős csapágy... volt egy ilyen topik is valahol...ittyu wrote:olyan type9 van pl Nitronak is, ami a lima-ban volt?
engem ez érdekel jobban, pont erre nem válaszoltál.ittyu wrote:.capri-3 400le körülre tette a lécet.ez mennyire reális??
jol látod, nem akarok saccolgatni, mert lövésem sincs. a kozét bírja ez nekem elég...ittyu wrote:engem ez érdekel jobban, pont erre nem válaszoltál.ittyu wrote:.capri-3 400le körülre tette a lécet.ez mennyire reális??vagy saccolgatásba inkább nem mész bele
értettem!! :)Bogyo28 wrote:jol látod, nem akarok saccolgatni, mert lövésem sincs. a kozét bírja ez nekem elég...