Page 29 of 97

Posted: Sun May 07, 2006 10:13 pm
by szszaby
Tibi wrote:sziasztok
felujításnál homokfújatott valaki? Vagy csak lakatolás és a régi színre ment az új?
A legjobb megoldás viszont elég költséges ha van rá keret ne hagyd ki.
Csak utánna rögtön le kell fújni alapozóval

Posted: Mon May 08, 2006 8:22 am
by Blant
jaja Én is sajnálom, hogy kihagytam. Ha most kezdenék neki a felújításnak akár hajlandó lennék egy évet is kihagyni, hogy összejöjjön a ZS egy cinkfürdőre és előtte egy homokfúvásra.

Posted: Mon May 08, 2006 1:03 pm
by proteus
Blant wrote:jaja Én is sajnálom, hogy kihagytam. Ha most kezdenék neki a felújításnak akár hajlandó lennék egy évet is kihagyni, hogy összejöjjön a ZS egy cinkfürdőre és előtte egy homokfúvásra.
Cinkfürdő az kb mennyi és hol?

Posted: Mon May 08, 2006 2:00 pm
by szszaby
proteus wrote:
Blant wrote:jaja Én is sajnálom, hogy kihagytam. Ha most kezdenék neki a felújításnak akár hajlandó lennék egy évet is kihagyni, hogy összejöjjön a ZS egy cinkfürdőre és előtte egy homokfúvásra.
Cinkfürdő az kb mennyi és hol?
Nekem olyan 30-40000 körül mondták.
Kilóra megy függ az autó súlyától.

Posted: Mon May 08, 2006 2:01 pm
by szszaby
A helyet nem tudom de ha érdekel utánna nézek.

Posted: Mon May 08, 2006 3:07 pm
by gizmo
40ért simán megéri! :idea: lesz egy hibátlan és tartós kaszni!

Posted: Mon May 08, 2006 3:09 pm
by proteus
szszaby wrote:A helyet nem tudom de ha érdekel utánna nézek.
Megköszönném! :)

Posted: Mon May 08, 2006 4:25 pm
by Blant
Nekem 60 körül mondták.
Pontos helyet nem tudok.
A Fényező srác intézte volna
:-(

Posted: Fri May 19, 2006 10:14 pm
by szszaby
proteus wrote:
szszaby wrote:A helyet nem tudom de ha érdekel utánna nézek.
Megköszönném! :)
Még mindig nem monta meg a haver, hogy hol csinálják de rajta vagyok.

Posted: Sat May 20, 2006 9:05 am
by Süni
szszaby wrote:Mire alapozta ezt, mi gond van az utóbbi autóval?
A korhadt soha nem volt lakatolva, szépek a vonalai, hézagai. A nagyon egyben lévőn több a gitt mint a fém, a sárvédő egybe van dolgozva a szélvédő előtti lemezzel (mondjuk ezt láttam én is), több elem cserélve lett, eléggé kontár módjára. Mondjuk az ember nem is igazán lakatos, hanem restaurátor, fő tevékenysége 30-as 40-es évekbeli Mercedesek. Láttam több munkáját, úgyhogy bízom a hozzáértésében. Nem baj, majd az alsóból csinálok egy ilyet : 8)

Posted: Sat May 20, 2006 9:06 am
by Süni
Tibi wrote:sztem cseréld CAPRI-ra
Minek ? Capri sokkal több van az utakon, azonkívül padlólemez, futómű ugyanaz ! :wink:

Posted: Sun May 21, 2006 9:56 am
by Kola
Süni wrote: Mondjuk az ember nem is igazán lakatos, hanem restaurátor, fő tevékenysége 30-as 40-es évekbeli Mercedesek.
ez az ember nem Vácon lakik? mert akkor azt én is ismerem. Ha nem akkor is ismerek egy ilyen fószert Vácon :twisted:

Posted: Sun May 21, 2006 11:05 am
by Süni
Kola wrote:
Süni wrote: Mondjuk az ember nem is igazán lakatos, hanem restaurátor, fő tevékenysége 30-as 40-es évekbeli Mercedesek.
ez az ember nem Vácon lakik? mert akkor azt én is ismerem. Ha nem akkor is ismerek egy ilyen fószert Vácon :twisted:
Budapest, XXII, és Kamaraerdő határa, kis benzinkút mögött a 70-esen. :wink:

Posted: Sun May 21, 2006 2:25 pm
by taunus73sw
Süni wrote:
Kola wrote:
Süni wrote: Mondjuk az ember nem is igazán lakatos, hanem restaurátor, fő tevékenysége 30-as 40-es évekbeli Mercedesek.
ez az ember nem Vácon lakik? mert akkor azt én is ismerem. Ha nem akkor is ismerek egy ilyen fószert Vácon :twisted:
Budapest, XXII, és Kamaraerdő határa, kis benzinkút mögött a 70-esen. :wink:
A kis benzinkút mellesleg már a legrégebbi kutak egyike, asszem 1918-tól üzemel. Én pedig a lakatosodtól vettem a Pannóniámat régrbbrn. Tényleg jól dolgozik.

Posted: Sun May 21, 2006 2:36 pm
by Süni
taunus73sw wrote:A kis benzinkút mellesleg már a legrégebbi kutak egyike, asszem 1918-tól üzemel.
Az hagyján, de azóta a családjuké !!