Page 29 of 97
Posted: Sun May 07, 2006 10:13 pm
by szszaby
Tibi wrote:sziasztok
felujításnál homokfújatott valaki? Vagy csak lakatolás és a régi színre ment az új?
A legjobb megoldás viszont elég költséges ha van rá keret ne hagyd ki.
Csak utánna rögtön le kell fújni alapozóval
Posted: Mon May 08, 2006 8:22 am
by Blant
jaja Én is sajnálom, hogy kihagytam. Ha most kezdenék neki a felújításnak akár hajlandó lennék egy évet is kihagyni, hogy összejöjjön a ZS egy cinkfürdőre és előtte egy homokfúvásra.
Posted: Mon May 08, 2006 1:03 pm
by proteus
Blant wrote:jaja Én is sajnálom, hogy kihagytam. Ha most kezdenék neki a felújításnak akár hajlandó lennék egy évet is kihagyni, hogy összejöjjön a ZS egy cinkfürdőre és előtte egy homokfúvásra.
Cinkfürdő az kb mennyi és hol?
Posted: Mon May 08, 2006 2:00 pm
by szszaby
proteus wrote:Blant wrote:jaja Én is sajnálom, hogy kihagytam. Ha most kezdenék neki a felújításnak akár hajlandó lennék egy évet is kihagyni, hogy összejöjjön a ZS egy cinkfürdőre és előtte egy homokfúvásra.
Cinkfürdő az kb mennyi és hol?
Nekem olyan 30-40000 körül mondták.
Kilóra megy függ az autó súlyától.
Posted: Mon May 08, 2006 2:01 pm
by szszaby
A helyet nem tudom de ha érdekel utánna nézek.
Posted: Mon May 08, 2006 3:07 pm
by gizmo
40ért simán megéri!

lesz egy hibátlan és tartós kaszni!
Posted: Mon May 08, 2006 3:09 pm
by proteus
szszaby wrote:A helyet nem tudom de ha érdekel utánna nézek.
Megköszönném! :)
Posted: Mon May 08, 2006 4:25 pm
by Blant
Nekem 60 körül mondták.
Pontos helyet nem tudok.
A Fényező srác intézte volna

Posted: Fri May 19, 2006 10:14 pm
by szszaby
proteus wrote:szszaby wrote:A helyet nem tudom de ha érdekel utánna nézek.
Megköszönném! :)
Még mindig nem monta meg a haver, hogy hol csinálják de rajta vagyok.
Posted: Sat May 20, 2006 9:05 am
by Süni
szszaby wrote:Mire alapozta ezt, mi gond van az utóbbi autóval?
A korhadt soha nem volt lakatolva, szépek a vonalai, hézagai. A nagyon egyben lévőn több a gitt mint a fém, a sárvédő egybe van dolgozva a szélvédő előtti lemezzel (mondjuk ezt láttam én is), több elem cserélve lett, eléggé kontár módjára. Mondjuk az ember nem is igazán lakatos, hanem restaurátor, fő tevékenysége 30-as 40-es évekbeli Mercedesek. Láttam több munkáját, úgyhogy bízom a hozzáértésében. Nem baj, majd az alsóból csinálok egy ilyet : 8)
Posted: Sat May 20, 2006 9:06 am
by Süni
Tibi wrote:sztem cseréld CAPRI-ra
Minek ? Capri sokkal több van az utakon, azonkívül padlólemez, futómű ugyanaz !

Posted: Sun May 21, 2006 9:56 am
by Kola
Süni wrote: Mondjuk az ember nem is igazán lakatos, hanem restaurátor, fő tevékenysége 30-as 40-es évekbeli Mercedesek.
ez az ember nem Vácon lakik? mert akkor azt én is ismerem. Ha nem akkor is ismerek egy ilyen fószert Vácon

Posted: Sun May 21, 2006 11:05 am
by Süni
Kola wrote:Süni wrote: Mondjuk az ember nem is igazán lakatos, hanem restaurátor, fő tevékenysége 30-as 40-es évekbeli Mercedesek.
ez az ember nem Vácon lakik? mert akkor azt én is ismerem. Ha nem akkor is ismerek egy ilyen fószert Vácon

Budapest, XXII, és Kamaraerdő határa, kis benzinkút mögött a 70-esen.

Posted: Sun May 21, 2006 2:25 pm
by taunus73sw
Süni wrote:Kola wrote:Süni wrote: Mondjuk az ember nem is igazán lakatos, hanem restaurátor, fő tevékenysége 30-as 40-es évekbeli Mercedesek.
ez az ember nem Vácon lakik? mert akkor azt én is ismerem. Ha nem akkor is ismerek egy ilyen fószert Vácon

Budapest, XXII, és Kamaraerdő határa, kis benzinkút mögött a 70-esen.

A kis benzinkút mellesleg már a legrégebbi kutak egyike, asszem 1918-tól üzemel. Én pedig a lakatosodtól vettem a Pannóniámat régrbbrn. Tényleg jól dolgozik.
Posted: Sun May 21, 2006 2:36 pm
by Süni
taunus73sw wrote:A kis benzinkút mellesleg már a legrégebbi kutak egyike, asszem 1918-tól üzemel.
Az hagyján, de azóta a családjuké !!