Page 29 of 45
Posted: Sun Aug 05, 2007 8:27 am
by Kenny
Abban az állapotban, amikor akkor voltam, simán!!! Akár még állva is!
Posted: Thu Aug 09, 2007 9:03 pm
by Tibi
Csövi
figyi, az egyik cimbim viszonylag olcsó dízel gépet nézne napira. Több márka is szóbajött, Ford témakörében tudnátok-e valamit ajánlani ami viszonylag megbízható ? Ez majdnem sürgős lenne.
köszi
Posted: Thu Aug 09, 2007 10:03 pm
by proteus
Tibi wrote:Csövi
figyi, az egyik cimbim viszonylag olcsó dízel gépet nézne napira. Több márka is szóbajött, Ford témakörében tudnátok-e valamit ajánlani ami viszonylag megbízható ? Ez majdnem sürgős lenne.
köszi
Escort MK III 1.6D, az valami hihetetlen, hogy faterom alatt mit kibírt.

Posted: Thu Aug 09, 2007 11:04 pm
by Tibi
proteus wrote:Tibi wrote:Csövi
figyi, az egyik cimbim viszonylag olcsó dízel gépet nézne napira. Több márka is szóbajött, Ford témakörében tudnátok-e valamit ajánlani ami viszonylag megbízható ? Ez majdnem sürgős lenne.
köszi
Escort MK III 1.6D, az valami hihetetlen, hogy faterom alatt mit kibírt.

Nézegettütnk eddig dolgokat Audi 2 lityósok is szóba jöttek, tényleg nem tuning verda kell meg semmi ilyesmi csak munkába járnmi a cimbinek kb max fél véig ....
egyébként köszönök bmilyen véleményt
Posted: Fri Aug 10, 2007 8:49 am
by tomtom
ha mindegy a külcsíny, akor vegyen egy golf I-et. fél évre pont yo. most adtam el a tesómét 20ezerért. szerintem ti is találtok kb ennyiért olyat, ami megy. ha a pénz nem számít

, akkor persze az escort is tök frankó.
Posted: Fri Aug 10, 2007 9:03 am
by Bogyo28
proteus wrote:Tibi wrote:Csövi
figyi, az egyik cimbim viszonylag olcsó dízel gépet nézne napira. Több márka is szóbajött, Ford témakörében tudnátok-e valamit ajánlani ami viszonylag megbízható ? Ez majdnem sürgős lenne.
köszi
Escort MK III 1.6D, az valami hihetetlen, hogy faterom alatt mit kibírt.

Kovi és évekig hajszolt egy ilyet, és az auto a mai napig megy, ez azért nem semmi....
Posted: Fri Aug 10, 2007 11:56 am
by nyujoe
Tibi wrote:Csövi
figyi, az egyik cimbim viszonylag olcsó dízel gépet nézne napira. Több márka is szóbajött, Ford témakörében tudnátok-e valamit ajánlani ami viszonylag megbízható ? Ez majdnem sürgős lenne.
köszi
Van egy 94-es aleko pick-up, 1.8 as Ford diesel motorral (gyárilag, nem mókolt) Jelenleg fater tartalék autója egy Transit mellet:)
...bár nemtom platós kell e a cimbidnek...
...de merem ajánlani, mellesleg nekem is meglenne a szükséges plussz capri fronton

Posted: Fri Aug 10, 2007 12:55 pm
by Süni
Az Aleko Diesel-ek gyárilag voltak Ford motorral. Mögötte meg egy Zaporozsec váltó van, fordított difivel, meg 5.sebességgel.
Posted: Sun Aug 12, 2007 9:15 pm
by Tibi
kösz az Escort lehet jó neki, majd eldönti...
Más. Péntek délután Bodajkon jártam és elgurult mellettem egy GSD-xxx ( ha jól láttam ) rendszámú szürke Capri. Esetleg ismerős valakinek?
Posted: Sun Aug 12, 2007 10:20 pm
by FEFE
Tibi wrote:kösz az Escort lehet jó neki, majd eldönti...
Más. Péntek délután Bodajkon jártam és elgurult mellettem egy GSD-xxx ( ha jól láttam ) rendszámú szürke Capri. Esetleg ismerős valakinek?
Akkor te a Móri szürkét láttad. Elvileg az egy 2.8 i.
Posted: Sun Aug 12, 2007 10:44 pm
by Tibi
FEFE wrote:Tibi wrote:kösz az Escort lehet jó neki, majd eldönti...
Más. Péntek délután Bodajkon jártam és elgurult mellettem egy GSD-xxx ( ha jól láttam ) rendszámú szürke Capri. Esetleg ismerős valakinek?
Akkor te a Móri szürkét láttad. Elvileg az egy 2.8 i.
V6 volt 99% . Leintettem volna vagy két mondat erelyéig de pont menetlevelet írtam és csak a hangra kaptam fel a fejem.
Posted: Mon Aug 20, 2007 7:23 pm
by Hattyu
Szombati kiruccanás Lábatlanra a motorér meg a váltóér,hála egyik sierrásnak haza sikerült hozni!
Mégegyszer köszi neki!
Péntek este éjszakás voltam,aztán szombaton egész nap autókázással ment el és mire hazaértünk nem volt 2 percem sem hogy összepakoljak és menjek dolgozni éjszakára :D
A váltó nagyon jó állapotban van és valószínű t9es csak egy csapágy kellesz majd a tengely végére mert az kotyog egy picit,de a fokozatokat szépen veszi.
A motorról sajnos nem nagyon tudok mondani semmit,de a szelepfedelek alatt újnak tűnnek a tömítések,majd valahogy remélem minnél hamarabb sikerül megnézni benne a kompressziót.
Posted: Mon Aug 20, 2007 7:51 pm
by gizmo
én pedig fél év után végre összeraktam a megjavított karbival az autót, most már megy... mivel műszaki nincs rajta, így csak a környékemen autóztam picit
Ezúton keresnék műszakira lehetőséget tudó emberke segítségét...
Posted: Mon Aug 20, 2007 7:53 pm
by Tibi
type 9 lesz az
Posted: Mon Aug 20, 2007 8:32 pm
by szszaby
A váltó az T9-es.
Ha a nyelestengely lóg egy kicsit az természetes, mert amikor bent van a helyén a lendkerékben lévő vége támasztaja meg.