Page 30 of 97
Posted: Sun May 21, 2006 9:35 pm
by taunus73sw
Süni wrote:taunus73sw wrote:A kis benzinkút mellesleg már a legrégebbi kutak egyike, asszem 1918-tól üzemel.
Az hagyján, de azóta a családjuké !!
Azért volt az án még a Kínai népköztársaságé is. A Veteránban volt róla külön cikk.
Posted: Sun May 21, 2006 9:44 pm
by Süni
A srác nagyapja, az öreg Taszi bácsi az államosítás vagy az oroszok elől (má nem tom pontosan), több ezer (!) liter motorolajat elásott a kertjében. Hosszú-hosszú évekig avval roncsderbizett az egész budafoki galeri !

Posted: Tue May 23, 2006 8:15 am
by Bogyo28
Süni wrote:szszaby wrote:Mire alapozta ezt, mi gond van az utóbbi autóval?
A korhadt soha nem volt lakatolva, szépek a vonalai, hézagai. A nagyon egyben lévőn több a gitt mint a fém, a sárvédő egybe van dolgozva a szélvédő előtti lemezzel (mondjuk ezt láttam én is), több elem cserélve lett, eléggé kontár módjára. Mondjuk az ember nem is igazán lakatos, hanem restaurátor, fő tevékenysége 30-as 40-es évekbeli Mercedesek. Láttam több munkáját, úgyhogy bízom a hozzáértésében. Nem baj, majd az alsóból csinálok egy ilyet : 8)
A legjobb tényleg az benne, hogy nem kallódik el és auto lesz belöle, jó hogy sikerült mégis megtartanod őket...

Posted: Tue May 23, 2006 12:17 pm
by Süni
bogyo28 wrote:A legjobb tényleg az benne, hogy nem kallódik el és auto lesz belöle, jó hogy sikerült mégis megtartanod őket...

Köszönöm mindenkinek, kompromisszumot azért kellett kötnöm, Escort MK6-nak mennie kell.
Posted: Tue May 23, 2006 6:38 pm
by Bogyo28
Süni wrote:bogyo28 wrote:A legjobb tényleg az benne, hogy nem kallódik el és auto lesz belöle, jó hogy sikerült mégis megtartanod őket...

Köszönöm mindenkinek, kompromisszumot azért kellett kötnöm, Escort MK6-nak mennie kell.
Abból azért több van, és bármikor vehetsz majd egy másikat. Egy régi escort azért ritkább darab...
Posted: Sat May 27, 2006 9:51 pm
by szszaby
Posted: Mon May 29, 2006 12:38 pm
by trafo2000
Jó lesz ez

Posted: Fri Jun 02, 2006 4:24 pm
by Mad Max
Május 30. óta van újra műszaki a gépen! Újra járhatok Vele! Már csak egy futómű beállítás és felkerülhetnek a spoilerek. Ha jó idő lessz fotókat is készítek róla és meg próbálom feltölteni őket.
Posted: Sun Jun 11, 2006 7:58 pm
by Tibi
...na végre ma haladtunk egy kicsit hosszú idők óta :). Elől az anyós oldal kész van,eléggé rohadt volt. +megint rengeteg rozsdakeresés és tisztítás...
Posted: Mon Jun 19, 2006 10:13 pm
by szszaby
Ma végre rákerült az alapozó és a szórógitt.
Szombaton megy a festőbe megkapni a színt.
Posted: Tue Jun 20, 2006 8:12 am
by gizmo
whooo... jól néz ki már így is!!!

Posted: Wed Jun 21, 2006 3:53 pm
by German Capri
Király lesz a vas szaby,pöpec meló,aztán a fényezés is pöpec legyen:)
Posted: Wed Jun 21, 2006 10:02 pm
by szszaby
Ma megtörtént a vizes csiszolás holnapra egy kevés maradt.
Posted: Thu Jun 22, 2006 12:01 am
by Pudva
Amikor annó a Bogyó-ét csiszoltuk vizes papírral, akkor rájöttem, hogy melyik a Capri legszexisebb része: a hátulja ott a C-oszlopon nem sokkal a tanknyílás felett. Na az olyan mintha egy formás és izmos Női popót simogatnál...

Posted: Thu Jun 22, 2006 12:07 am
by FehérCapri Sanca
Pudva wrote:Amikor annó a Bogyó-ét csiszoltuk vizes papírral, akkor rájöttem, hogy melyik a Capri legszexisebb része: a hátulja ott a C-oszlopon nem sokkal a tanknyílás felett. Na az olyan mintha egy formás és izmos Női popót simogatnál...

Hehehe, mosmá értem, mé van olyan érdekes kipufogód... :PPPP