Re: cosworth
Posted: Sat Apr 04, 2009 7:44 pm

ezek tényleg patika láncvezetők. :DBogyo28 wrote: a moci előző tulaja ugy látszik gondos gazdi volt, és nem sokkal az előtt hogy eladta az autót, kicseréltette a vezérlést, szinte minden tök uj benne!!!!! ilyen mázlim se volt még soha. leszedtem a 2 szélső cspágyat meg egy hajtókar csapágyat is, az sem futott még tul sokat, szerintem az is volt már benne cserélve. most spórolt nekem a régi tulaj kb 120 pénzt. öröm e bódogság....
a block és a 2 HF már megjárta a gépmühelyt. 4 hétig ültek rajte, de remélem jó lesz. meg lett hüvelyezve a block mert már oválos volt, kapott uj gyűrűket, hajtókarcsapágyat. a HF-eket átnézték, lesíkolták, szimeringet cserélték. most rakom össze, majálison szeretném kezdeni a bejáratást. kap még uj kábelköteget is.ittyu wrote:ezek tényleg patika láncvezetők. :DBogyo28 wrote: a moci előző tulaja ugy látszik gondos gazdi volt, és nem sokkal az előtt hogy eladta az autót, kicseréltette a vezérlést, szinte minden tök uj benne!!!!! ilyen mázlim se volt még soha. leszedtem a 2 szélső cspágyat meg egy hajtókar csapágyat is, az sem futott még tul sokat, szerintem az is volt már benne cserélve. most spórolt nekem a régi tulaj kb 120 pénzt. öröm e bódogság....
blokkot szétfűzöd?fúrva lesz?esetleg valami tyúning?
a tőkéket mért kavartad úgy össze?![]()
zsír, igy már látom!!!!CapriTurbo wrote:Bogyónak
nem rossz, bár mért érték nincs, és épp fejlesztés van tervbe, hogy jobb legyen...Peti wrote:Kiváncsi lennék, hogy mit tud így a gép?
én nem vezettem, ezért nem tudom. egyenlőre az a gond, hogy valamiért nem forogja ki magát rendesen, valami letilt, lehet hogy a gyári EDIS gyujtásmodulban van tiltás, ami nem engedi 6500 fölé, lehet hogy a k-jet nem tud elég nyálat adni azon a fordulaton. de alatta szépen dolgozik, Sunyával próbálgatták Lacáék a német autopályán. az a cél hogy jobb legyen mint a gyári, legalábbis gondolomPeti wrote:Aham... Köszi a választ! Arra lettem volna kíváncsi, hogy legalább érzésre milyen a különbség pl. a Te kozédhoz képest. Kíváncsian várom a fejleményeket! Hajrá! :)
Nem is kellene 6500 fölé pörgetni, mert nem bírja.Bogyo28 wrote:én nem vezettem, ezért nem tudom. egyenlőre az a gond, hogy valamiért nem forogja ki magát rendesen, valami letilt, lehet hogy a gyári EDIS gyujtásmodulban van tiltás, ami nem engedi 6500 fölé, lehet hogy a k-jet nem tud elég nyálat adni azon a fordulaton. de alatta szépen dolgozik, Sunyával próbálgatták Lacáék a német autopályán. az a cél hogy jobb legyen mint a gyári, legalábbis gondolomPeti wrote:Aham... Köszi a választ! Arra lettem volna kíváncsi, hogy legalább érzésre milyen a különbség pl. a Te kozédhoz képest. Kíváncsian várom a fejleményeket! Hajrá! :)