Page 30 of 35

Re: cosworth

Posted: Sat Apr 04, 2009 7:44 pm
by Pudva
:twisted:

Re: cosworth

Posted: Sat Apr 04, 2009 8:42 pm
by Kenny
Ezek szerint felfelé is kevesebb hely van a Escort motorterében mint a Capriéban. :)
(A géptető még újra lesz fújva, a borításon pedig az írások 24V, Ford, Cosworth az autó szinére lesznek festve)
IMG_0188_2.jpg

Re: cosworth

Posted: Sun Apr 05, 2009 12:14 pm
by Tibi
FÓTÓSOPP ! :D

Capripúpot neki !

Re: cosworth

Posted: Sun Apr 05, 2009 11:36 pm
by levelboss
Nagyon kemény lett! :wink: 8)

Re: cosworth

Posted: Tue May 26, 2009 11:35 am
by ittyu
Bogyo28 wrote: a moci előző tulaja ugy látszik gondos gazdi volt, és nem sokkal az előtt hogy eladta az autót, kicseréltette a vezérlést, szinte minden tök uj benne!!!!! ilyen mázlim se volt még soha. leszedtem a 2 szélső cspágyat meg egy hajtókar csapágyat is, az sem futott még tul sokat, szerintem az is volt már benne cserélve. most spórolt nekem a régi tulaj kb 120 pénzt. öröm e bódogság....
ezek tényleg patika láncvezetők. :D

blokkot szétfűzöd?fúrva lesz?esetleg valami tyúning?
a tőkéket mért kavartad úgy össze? :oops: :roll:

Re: cosworth

Posted: Wed May 27, 2009 9:42 am
by Bogyo28
ittyu wrote:
Bogyo28 wrote: a moci előző tulaja ugy látszik gondos gazdi volt, és nem sokkal az előtt hogy eladta az autót, kicseréltette a vezérlést, szinte minden tök uj benne!!!!! ilyen mázlim se volt még soha. leszedtem a 2 szélső cspágyat meg egy hajtókar csapágyat is, az sem futott még tul sokat, szerintem az is volt már benne cserélve. most spórolt nekem a régi tulaj kb 120 pénzt. öröm e bódogság....
ezek tényleg patika láncvezetők. :D

blokkot szétfűzöd?fúrva lesz?esetleg valami tyúning?
a tőkéket mért kavartad úgy össze? :oops: :roll:
a block és a 2 HF már megjárta a gépmühelyt. 4 hétig ültek rajte, de remélem jó lesz. meg lett hüvelyezve a block mert már oválos volt, kapott uj gyűrűket, hajtókarcsapágyat. a HF-eket átnézték, lesíkolták, szimeringet cserélték. most rakom össze, majálison szeretném kezdeni a bejáratást. kap még uj kábelköteget is.

Re: cosworth

Posted: Mon Sep 28, 2009 9:08 pm
by CapriTurbo
Bogyónak

Re: cosworth

Posted: Mon Sep 28, 2009 9:18 pm
by Bogyo28
CapriTurbo wrote:Bogyónak
zsír, igy már látom!!!!

Re: cosworth

Posted: Mon Sep 28, 2009 10:12 pm
by Peti
Kiváncsi lennék, hogy mit tud így a gép?

Re: cosworth

Posted: Tue Sep 29, 2009 4:08 pm
by Bogyo28
Peti wrote:Kiváncsi lennék, hogy mit tud így a gép?
nem rossz, bár mért érték nincs, és épp fejlesztés van tervbe, hogy jobb legyen...

Re: cosworth

Posted: Tue Sep 29, 2009 10:05 pm
by Peti
Aham... Köszi a választ! Arra lettem volna kíváncsi, hogy legalább érzésre milyen a különbség pl. a Te kozédhoz képest. Kíváncsian várom a fejleményeket! Hajrá! :)

Re: cosworth

Posted: Tue Sep 29, 2009 10:45 pm
by Bogyo28
Peti wrote:Aham... Köszi a választ! Arra lettem volna kíváncsi, hogy legalább érzésre milyen a különbség pl. a Te kozédhoz képest. Kíváncsian várom a fejleményeket! Hajrá! :)
én nem vezettem, ezért nem tudom. egyenlőre az a gond, hogy valamiért nem forogja ki magát rendesen, valami letilt, lehet hogy a gyári EDIS gyujtásmodulban van tiltás, ami nem engedi 6500 fölé, lehet hogy a k-jet nem tud elég nyálat adni azon a fordulaton. de alatta szépen dolgozik, Sunyával próbálgatták Lacáék a német autopályán. az a cél hogy jobb legyen mint a gyári, legalábbis gondolom :lol:

Re: cosworth

Posted: Tue Sep 29, 2009 11:13 pm
by Jatis
Bogyo28 wrote:
Peti wrote:Aham... Köszi a választ! Arra lettem volna kíváncsi, hogy legalább érzésre milyen a különbség pl. a Te kozédhoz képest. Kíváncsian várom a fejleményeket! Hajrá! :)
én nem vezettem, ezért nem tudom. egyenlőre az a gond, hogy valamiért nem forogja ki magát rendesen, valami letilt, lehet hogy a gyári EDIS gyujtásmodulban van tiltás, ami nem engedi 6500 fölé, lehet hogy a k-jet nem tud elég nyálat adni azon a fordulaton. de alatta szépen dolgozik, Sunyával próbálgatták Lacáék a német autopályán. az a cél hogy jobb legyen mint a gyári, legalábbis gondolom :lol:
Nem is kellene 6500 fölé pörgetni, mert nem bírja.
Zentaiék raktak bele 4 tengely, meg vems-et, aztán 8000-ig pörgetve hamar csapágyas is lett.
A hamar az pár kört jelent!!

Re: cosworth

Posted: Tue Sep 29, 2009 11:44 pm
by CapriTurbo
A helyzet: kb 6100-et forog, ott meg áll, 6500-6800 elég lenne. A szívósorba túl sok a derékszög, ezért felül kevés a levegő, szerintem.
Nekem kevésnek tűnik ,de én még nem vezettem efi-t, lehet, hogy telhetetlen vagyok. :smt102
Kép 033 2.jpg

Re: cosworth

Posted: Wed Sep 30, 2009 2:16 am
by Jatis
Elvileg 6250-nél van a szabályzás. Azt a picit csalhatja az óra is.
Nekem felpörög 7000-ig, de azonnal szabályoz és visszaesik 6300 köré. Mondjuk kicsit pörgős lett a motor. :mrgreen: