Page 4 of 5
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 5:46 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:Simán működne, a pintóba bevarrt 2,8 dugó ugyanez a szitu ,és hány megy kifogástalanul .A 90,8 ba a 93,03 ,és a pintó hengerfala sem vastagabb . Amit Sanyinak csináltam az azért nem utcai körülmények között kapja ,és még a mechanikával nem volt semmi baj ,még hengerfejezni sem kellett soha ,pedig Sanyi 7000 fölé is forgatja.
nem állítom hogy nem fér el, csak még senki nem volt annyira elborult/tele lével hogy meg merje kockáztatni. a V6 hengerfej terén is kevésbé húzható mint a pintó, block nagyobbra furást sem igen találsz még a hülye angoloknál se, míg a 2100-es pinot szinte napi dolog. és ha véletlenül nekem lenne igazam, és nem bírja a block, de benne van a 200k+ pénz, akkor az elég fájdalmas. anno a pintonak úgy lett nekivágva, hogy már ki volt járva az út, volt leírás hogy mit bír. ki lehet ezt próbálni a 2.0-n is, de a járatlan utat végigjárni drága lehet. nekem legutobb egy 2.8 HF bánta, hogy le akartam szedetni belőle, de már nem adta ki. egy ilyen kisérletezés rengeteg pénzbe kerülhet. a másik hogy a 2.0 pintonál nincs nagyobb, ott azért is kell belevágni a furásba. 1.6 pintót ki állt neki furkálni???
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 5:53 pm
by Bogyo28
paniperda wrote:Ha már nagyot szeretnék, akkor a 3.0 essex V6 érdekelhetne még 38 dgas karbival. De gondolom ilyen motor nincs sehol..
Mivel restaurálni szeretném, 78-ban ezek a modellek futottak:
2.0 S 1981 ccm 90 LE 3.44 áttét
2.3 S 2274 ccm 114 LE 3.22 áttét
3.0 S 2945 ccm 138 LE 3.09 áttét
Ezek közül a 2.3 az optimális. Szerintem. 2.8 nem volt, tehát nem játszik.

ha motort cserélsz, tök mindegy mivel volt anno gyártva, OT nem játszik csak az eredetivel. gyártási évet alvázszám alapján is nézd meg, a forgalmi még tájékoztató jelleggel sem jó.
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 5:55 pm
by Bogyo28
paniperda wrote:White Shark wrote:Rosszul gondolod.
Van 3.0 V6 mocid?

hülye kérdés, ha ismered akkor csak az olyan kérdésnek van értelme, hogy esetleg eladja e. az hogy van neki, az kb tuti biztos

de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 6:37 pm
by White Shark
Bogyo28 wrote:hülye kérdés, ha ismered akkor csak az olyan kérdésnek van értelme, hogy esetleg eladja e. az hogy van neki, az kb tuti biztos

de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...
Nem eladja !

Egyébként meg te is tudod hogy váltó is van ,komplett autóval .
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 7:04 pm
by Tibi
Bogyo28 wrote:
hülye kérdés, ha ismered akkor csak az olyan kérdésnek van értelme, hogy esetleg eladja e. az hogy van neki, az kb tuti biztos

de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...
milyen váltó kell arra ? Harang más, vagy mi ?
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 8:48 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...
Nekem sima Type9 van az essex mögött.
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 10:44 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:Nem eladja !

Egyébként meg te is tudod hogy váltó is van ,komplett autóval .
persze hogy tudom, még én ebay-eztem neked annó a szélesített sárgát, a másik mocit meg Alexnél találtam annó a fészerben...
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 10:46 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Bogyo28 wrote:
hülye kérdés, ha ismered akkor csak az olyan kérdésnek van értelme, hogy esetleg eladja e. az hogy van neki, az kb tuti biztos

de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...
milyen váltó kell arra ? Harang más, vagy mi ?
általában angol 4 volt essex haranggal. azt nem tudom hogy a nyelestengely is más volt e az essex type 5-ben, de azt hiszem igen, mert a roncsderbis Takácsnak a rövidebb nyelestengely miatt állandóan tört a váltó első része, mert a nyelestengely nem ért be a főtengelycsapágyba a sima cologne v6-on.
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 10:47 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Bogyo28 wrote:de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...
Nekem sima Type9 van az essex mögött.
harang mók? csak mert gyárilag nem volt. a négysebességes harangját lehet hogy át lehet csavarozni, de elméletileg type 9 essex nem vót...
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 10:49 pm
by szszaby
Nekem az essex harangja van a type9-en.
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 10:51 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Nekem az essex harangja van a type9-en.
ezt vágom, csak hogy az az essex harang milyen váltón volt gyárilag?
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Fri Mar 14, 2014 10:52 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:szszaby wrote:Nekem az essex harangja van a type9-en.
ezt vágom, csak hogy az az essex harang milyen váltón volt gyárilag?
Azon ami nálad van.
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Sat Mar 15, 2014 11:51 am
by Bogyo28
szszaby wrote:Bogyo28 wrote:szszaby wrote:Nekem az essex harangja van a type9-en.
ezt vágom, csak hogy az az essex harang milyen váltón volt gyárilag?
Azon ami nálad van.
a transitos oldaltkulisszás váltó? és faragás nélkül jó volt a type 9-e?
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Sat Mar 15, 2014 6:38 pm
by White Shark
Azért gyanítom ,hogy a 3000-res motoron más a harang ,mert óriási a lendkerék és a szerkezet ,de a váltó az bármi lehet amit össze lehet hozni a haranggal.
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Posted: Sat Mar 15, 2014 8:23 pm
by szszaby
White Shark wrote:
Azért gyanítom ,hogy a 3000-res motoron más a harang ,mert óriási a lendkerék és a szerkezet ,de a váltó az bármi lehet amit össze lehet hozni a haranggal.
Nem más a harang, az enyémben is 240-es tárcsa van.
Alakítani persze kellett, hogy rámenjen. Távtartó kellett a harang és a váltó közzé mert alacsonyabb az essex harang még úgy is hogy nekem soros váltóm van. V motoros type9 alá kellene vagy 3 centis távtartó.