Page 4 of 5

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Tue Jan 06, 2009 6:59 pm
by zeuszmotoros
Leforditottam a hirdetést:A tartályt lehet meg kell változtatni.
A nagyobb dugattyúméret több folyadékot fog pumpálni és a hidraulikus nyomásnak fog adni egy csekély növekedést.Ez a fokozott nyomás szintén hasznos lehet ha a nagyobb féknyergeket használunk.Ez a főhenger illik a 2 literes Capri Servóhoz.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0016895744" onclick="window.open(this.href);return false;

De gondolom itt midenki tud idegenül :mrgreen:

http://cgi.ebay.co.uk/FORD-CAPRI-MK1-MK ... 913.c0.m22" onclick="window.open(this.href);return false;

15000max egy lengés csillapító?Kint ilyen olcsó minden

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Tue Jan 06, 2009 7:30 pm
by nyujoe
...hát, én itthon olcsóbban vettem az új hátsókat :roll: :oops:
...Süni az embered :wink:

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Tue Jan 06, 2009 7:35 pm
by zeuszmotoros
Hali.Szóval én zsigulizok is és van zsugorom is.
A Caprival is lehet igy játszani az jó.Szóval a 2.3 as motorba be lehet tenni a 2.6 főtengelyét.Az eredeti 2.6 motor blokja magasabb volt és a hajtókar maradt cseredarab a 2.3asal vagy a kar volt rövidebb?Esetleg a dugó volt alacsonyabb?
Mert a 2.3at szivesen tolnám 2.6 ra :D
A 2.3at fel lehet fúrni 93mm-ig?Elbirja a blokk?
Kicsit eljátszottam:
93as furat 2.3as főtengely=2484ccm
93as furat 2.6os főtengely=2721ccm
Esetleg nagyobb főtengely belemegy a blokba pl:2.8as 3.0as?

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Tue Jan 06, 2009 9:17 pm
by Dartonit
Bogyo28 wrote:
Dartonit wrote:2 napja tettük a felfedezést, még a felfogatási pontok is ugyanazok. Rover Sd1-é, és valamelyik Range (talán classic?) alatt is ez volt. A dugattyui sokkal nagyobbak, és elvileg elfér 13-as kerék alatt, de még be kell próbálni.
ez milyen nyereg? hány dugattyus? csuszó vagy sima? képet tudsz lőni esetleg róla? más kérdésem hirtelen nincs...
Ez egy sima, kétdugattyús nyereg. Telefonnal lőttem pár képet, mindjárt feltöltöm, csak szarakodik a driver. Nem mértem dugattyúméretet, de jóval nagyobb a Capriénál.

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Tue Jan 06, 2009 10:24 pm
by Dartonit
Nem jött össze, majd holnap lövök fényképezővel.

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Tue Jan 06, 2009 10:28 pm
by Bogyo28
Zeusz: kösz a fordítást, de szerinted miért linkeltem be hogy mit vegyél?.. nem azért mert nem értem mi van odairva... :lol: :lol: :lol: a lényeg hogy egy-az-egyben fel tudod csavarozni a gyári helyére, csak az olajtartályt kell áttenni, meg az első kört szétosztani. elég sok mindent vettem már angliából, németből meg az USA-ból, de az a tapasztalat hogy a kis dolgokat kár haverokkal hozatni, azt simán elküldik ide is. a főfékhengert 2 fontért küldi ide az ember, az nem vészes. A haverodat csak akkor venném igénybe, ha néhány darab hátsó lökit el tud hozni, mert az már macerás méret....

a másik téma: a ladás dolgok elég nagy részét itt elfelejtheted... már csak azért is, mert pl ha addig kéne fél lábon állnod amig szerzel egy 2.6-os főtengelyt, akkor eléggé elfáradnál... viszont szinte fillérekért van 2.8 vagy 2.9-es moci, extrémebbeknek 24v vagy 4.0 V6, ami mind ugyanaz a block. szoval a furkálás tök értelmetlen, mert a furkálás árából vagy kevesebből veszel komplett nagyobb mocit, ami ránézésre és külső méretekre ugyan akkora, és semeddig se tart átépíteni. de ne aggodj, minden uj emberke tök lelkesen igy kezdi, számolgatja hogy pl a 2.0 V6-ot hogy lehetne tuningolni, és ha elsőre nem hiszi el, akkor némi idő után magától rájön, hogy a legegyszerübb tuning: vedd meg a gyárilag létezett legnagyobb mocit. ha szátnázel bárhol, külföldi lapokon, tuning cucokat az esetek legnagyobb részében csak a legnagyobb mocikhoz árulnak, pl 2.0 sor4 vagy 2.8 V6. kint sem hülyék, nem költenek egy vagyont egy 2.0 vagy 2.3 V6-ra, hogy kihozzon belöle annyit ami egy alap 2.8 karbival....

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Tue Jan 06, 2009 10:29 pm
by Bogyo28
Dartonit wrote:Nem jött össze, majd holnap lövök fényképezővel.
igazándiból az érdekelne hogy hűtött tárcsához való e vagy sem?

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Tue Jan 06, 2009 10:30 pm
by Dartonit
Bogyo28 wrote:
Dartonit wrote:Nem jött össze, majd holnap lövök fényképezővel.
igazándiból az érdekelne hogy hűtött tárcsához való e vagy sem?
Egy hűtött Transitét néztük, az belefér.

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Wed Jan 07, 2009 12:27 am
by zeuszmotoros
Értem én a dörgést :lol:

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Wed Jan 07, 2009 11:12 am
by holecz
zeuszmotoros wrote:Értem én a dörgést :lol:
Mikor hozod el a kocsit?? :wink:

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Wed Jan 07, 2009 9:38 pm
by Dartonit
Na, ő lenne az.

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Thu Jan 08, 2009 12:04 am
by Bogyo28
ez elég picinek néz ki... mármint hogy kb akkora mint a kissebbik granada...

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Thu Jan 08, 2009 10:28 am
by Dartonit
Csak annyit tudok, hogy a gyári caprinál nagyobb, a Granadáét sajna nem ismerem. Dehát ez is 1500 kilós kocsihoz készült. A nagy szervódobbal+főfékhengerrel csak elég lesz.

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Thu Jan 08, 2009 11:14 am
by Bogyo28
Dartonit wrote:Csak annyit tudok, hogy a gyári caprinál nagyobb, a Granadáét sajna nem ismerem. Dehát ez is 1500 kilós kocsihoz készült. A nagy szervódobbal+főfékhengerrel csak elég lesz.
igen, a granadáé is sokkal jobb hatásu mint a gyári, tehát ez is jó kell hogy legyen. könnyen beszerezhető? felujító szett kapható hozzá?

Re: Capri MKI. 1973

Posted: Thu Jan 08, 2009 12:36 pm
by Dartonit
Bogyo28 wrote: igen, a granadáé is sokkal jobb hatásu mint a gyári, tehát ez is jó kell hogy legyen. könnyen beszerezhető? felujító szett kapható hozzá?
Felújítószett szerintem csak ebay, de fékbetétek vannak hozzá bárdinál is. A dugattyúátmérője 57mm. Az mégiscsak jobb mint a Granadáé (54mm).