bogyo28 wrote:leirtad a lényeget a részükről. a jól megcsinált. azért hogy neked adnak egy átépítési engedélyt, te otthon belemokolod a mocit, lesz sok-sok lóerő, fék kaszni sima gyári, feltekeredsz egy fára, meghalnak páran és ezt nem engedhetik. ezért kell hozzá nekik a megfelelő terv, és utánna meg is néznék hogy mit csináltál. ez szerintem valahol érthető is hogy igy van, szerintem nyugaton sincs máshogy. csak ők egyszerübben kifizetik az ilyen költségeket.
OPéldául Amerikában nincs műszaki vizsga, csdak a forgalombahelyezésnél, de mégsem szakadtak az autók.
Angliában( szerintem a legfejletteb motorizáltságú ország) meg simán összeépíthetsz egy cobrát, csak a megfelelő tervek alapján, aztán kapsz rá forgalmit. Csináld ezt meg itthon
bogyo28 wrote:leirtad a lényeget a részükről. a jól megcsinált. azért hogy neked adnak egy átépítési engedélyt, te otthon belemokolod a mocit, lesz sok-sok lóerő, fék kaszni sima gyári, feltekeredsz egy fára, meghalnak páran és ezt nem engedhetik. ezért kell hozzá nekik a megfelelő terv, és utánna meg is néznék hogy mit csináltál. ez szerintem valahol érthető is hogy igy van, szerintem nyugaton sincs máshogy. csak ők egyszerübben kifizetik az ilyen költségeket.
OPéldául Amerikában nincs műszaki vizsga, csdak a forgalombahelyezésnél, de mégsem szakadtak az autók.
Angliában( szerintem a legfejletteb motorizáltságú ország) meg simán összeépíthetsz egy cobrát, csak a megfelelő tervek alapján, aztán kapsz rá forgalmit. Csináld ezt meg itthon
Igen, de amit otthon összeépítesz, azt előtte már megtervezte egy mérnök akinek megfelelő papírja és tudása volt hozzá, amit itthon is kérnek. Nem lehetetlen itthon sem egyedi autót gyártani, készült jópár super7 utánzat is, csak kevés a fizetőképes kereslet. a discoveryn is láthatott otthoni legoautó építéses dolog is ugy éri meg, hogy jópárat eladtak a vasakból, igy a tervezési díj megoszlik és nem sok. bár a filmben 14400 font lett a cobra vége, az azért nem kevés.
Ma olyan 3/4 11 körül a Corvin mozi magasságában a Nagykörúton, egy szép kis piros mkIII. Nagyon babán nézett ki, bár még szerintem befejezés előtt állt, első lökös nem volt rajta, amúgy zsír volt.
Amerre nézek, Capri terem:) Lehet hogy a garázsomba is be kéne nézni....?:)))
Torrente wrote:Ma olyan 3/4 11 körül a Corvin mozi magasságában a Nagykörúton, egy szép kis piros mkIII. Nagyon babán nézett ki, bár még szerintem befejezés előtt állt, első lökös nem volt rajta, amúgy zsír volt.
Az a G.Peti-é, az 1ső lököse az iszonyat brutális csak vmi miatt tél óta nincs rajta a kocsin!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
no. Aki bringázik, óvatosan tegye, én így jártam:
agyrázkódás, orr picit elmozdult, kisebb esztétikai hibák az arcon... viszont ilyen jó hatásfokú bőrradírt még nem láttatok... aszfalt... mert megérdemlem!
ellenben a röntgenért megérte! 8)
bicikliút, keresztbe pedig autók. Megállt, elmentem elötte vagy 30al, ő meg elindult... hátsó kerekem kilökte, én meg orral neki a betonpatkának mindez a parlament mögött... de még hazabicikliztem 8)
Hali Gizmo!Avval kezdem,hogy mielőbbi gyógyulást,bakker jól elintéztek :( Én szerintem nem való CAPRI mellet a brigázás,egyszer jöttem haverral át az Árpád-hídon,bringával mert rábeszélt(utálok mostanában kb 15 éve)és azt veszem észre,hogy haver hirtelen eltünik előlem,egy állat gyerek meg frontálisan belém csapódott vagy 30-al.Akkorát estünk mint egy olajtó,így utólag vicces,de akkor legszívesebben beba..tam volna a gyereket a Dunába.Ja kb 2 hónapig nem bírtam megmozdítani a jobb csuklóm,rohadt gáz volt
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb