Page 4 of 11
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Tue Mar 13, 2012 11:00 am
by Bogyo28
ha jól sejtem, akkor te sem a gyári helyre (a csapágy mögé) teszed a hézagolót, hanem a csapágy és a ház közé (igy nem kell levenni a csapágyat minden egyes mérés után).
na lassan ezeket az infókat bemásolom a technikai részek közé, mert kezd nagy hozzáadott értékkel bírni.
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Tue Mar 13, 2012 11:28 am
by szszaby
Bogyo28 wrote:ha jól sejtem, akkor te sem a gyári helyre (a csapágy mögé) teszed a hézagolót, hanem a csapágy és a ház közé (igy nem kell levenni a csapágyat minden egyes mérés után).
na lassan ezeket az infókat bemásolom a technikai részek közé, mert kezd nagy hozzáadott értékkel bírni.
A gyári helyre rakom a hézagolót mert átmérőben csak oda jó. Így macerásabb mert a csapágyat le kell szerelgetni egy párszor. A képen azért van kívül mert ilyet találtam a beállításról, de a lényegen nem változtat. Kívülre ahogy a képen van vastagabb fajta hézagolókat szoktak rakni, olyan 2-4mm között vannak a méretlépcsők, míg a Fordnál ami a csapágy alatt van 1mm alatt.
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Tue Mar 13, 2012 12:54 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Bogyo28 wrote:ha jól sejtem, akkor te sem a gyári helyre (a csapágy mögé) teszed a hézagolót, hanem a csapágy és a ház közé (igy nem kell levenni a csapágyat minden egyes mérés után).
na lassan ezeket az infókat bemásolom a technikai részek közé, mert kezd nagy hozzáadott értékkel bírni.
A gyári helyre rakom a hézagolót mert átmérőben csak oda jó. Így macerásabb mert a csapágyat le kell szerelgetni egy párszor. A képen azért van kívül mert ilyet találtam a beállításról, de a lényegen nem változtat. Kívülre ahogy a képen van vastagabb fajta hézagolókat szoktak rakni, olyan 2-4mm között vannak a méretlépcsők, míg a Fordnál ami a csapágy alatt van 1mm alatt.
a kép kavart meg... én anno kivülre raktam, de mivel nem volt megfelelő vastagságu lemez, nem is lett jó. na meg nem kellett leszedni a csapágyat, ami lehúzó nélkül nem is ment volna. egy rendes lehúzó akkor még kell nekem a hézagoló lemezkék mellé...
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Tue Mar 13, 2012 1:19 pm
by Bogyo28
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Tue Mar 13, 2012 1:46 pm
by szszaby
Ekkora nagy nem, de négy kisebb aminek az összfelülete kb ennyi igen.

Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Thu Mar 15, 2012 8:48 pm
by gigford
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Thu Mar 15, 2012 8:57 pm
by Süni
Kiraknám az ebédlőmben és gyönyörködnék benne....

Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Thu Mar 15, 2012 9:12 pm
by szszaby
Süni wrote:Kiraknám az ebédlőmben és gyönyörködnék benne....

Az asszony lehet nem örülne neki.

Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Thu Mar 15, 2012 9:13 pm
by gigford
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Thu Mar 15, 2012 10:12 pm
by Tibi
Toronymerevítőt vagy előre a gyári hűtő tartó helyére valami extra vasat terveztetek ?
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Thu Mar 15, 2012 10:16 pm
by adam
Tibi wrote:Toronymerevítőt vagy előre a gyári hűtő tartó helyére valami extra vasat terveztetek ?
szép mocika
Gyári hűtő tartó nem csak tart és lenne más feladata is?
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Thu Mar 15, 2012 10:19 pm
by Tibi
adam wrote:Tibi wrote:Toronymerevítőt vagy előre a gyári hűtő tartó helyére valami extra vasat terveztetek ?
szép mocika
Gyári hűtő tartó nem csak tart és lenne más feladata is?
Valamennyi merevséget ad az biztos - főleg ahogy én látom nem csak a tartó ugrott le hanem jobban meg lett vágva.
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Fri Mar 16, 2012 9:45 am
by gigford
Majd jövőben lehet lesz valami, először guruljon.
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Fri Mar 16, 2012 9:51 am
by TÉCSÉ
TCSodaszép - GRATULA

Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Fri Mar 16, 2012 9:15 pm
by szszaby
A mai nap se telt el semmitevéssel. Generátor, vízhűtő, vízcsövek, gyújtás és a karbi a helyén.
A fék véglegesen a helyén van: