futómű
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
feladom
szarok rá
elég ebből
még ha félre is teszem, hogy végzett autószerelő vagyok és van pár évem a szakmában, (pláne fordokban) akkor is van itt jópár hozzáértő, aki leírta már, hogy mi is a helyzet ebben az esetben.
érdekes, hogy eddig csak balage és én írtunk szakmai "alátámasztást" nem pedig csak puffogtatunk a levegőbe, hogy PEDIG DE....
de én itt befejeztem.
nyaljon halat az értetlenebbik része....
szarok rá
elég ebből
még ha félre is teszem, hogy végzett autószerelő vagyok és van pár évem a szakmában, (pláne fordokban) akkor is van itt jópár hozzáértő, aki leírta már, hogy mi is a helyzet ebben az esetben.
érdekes, hogy eddig csak balage és én írtunk szakmai "alátámasztást" nem pedig csak puffogtatunk a levegőbe, hogy PEDIG DE....
de én itt befejeztem.
nyaljon halat az értetlenebbik része....
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Nem kötekedés képpen de szerintem nem fix,de most nem ez a lényeg pedig én is végzett autószerelő vgyok Én így tanultam a mestereimtől de már engem sem érdekel mindenki csinálja úgy ahogy akarja és ahogy tudja.CAPRI-3 wrote:feladom
szarok rá
elég ebből
még ha félre is teszem, hogy végzett autószerelő vagyok és van pár évem a szakmában, (pláne fordokban) akkor is van itt jópár hozzáértő, aki leírta már, hogy mi is a helyzet ebben az esetben.
érdekes, hogy eddig csak balage és én írtunk szakmai "alátámasztást" nem pedig csak puffogtatunk a levegőbe, hogy PEDIG DE....
de én itt befejeztem.
nyaljon halat az értetlenebbik része....
Amúgy az enyémmel azért lehetett probléma mert valami gagyi átalakított zsiguli csapágy volt benne. (ezzel vettem nem én raktam bele)
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Hello
- lengéscsillapító felújítással érdemes foglalkozni? van valakinek ilyen?
- újból milyet érdemes szerezni, melyik márkát? (inkabb sportosat, keményebbet szeretnék)
- milyen rúgók kellenek kemény lengéscsillapítóhoz?
- tervbe van véve 1 kis ültetés elől is, ezt hogyan? Rugót vágni érdemes, vagy másikat bele?( a hátsó megoldást már láttam Lasti kocsija alatt, azzal kapcsolatban minden világos)
köszi
- lengéscsillapító felújítással érdemes foglalkozni? van valakinek ilyen?
- újból milyet érdemes szerezni, melyik márkát? (inkabb sportosat, keményebbet szeretnék)
- milyen rúgók kellenek kemény lengéscsillapítóhoz?
- tervbe van véve 1 kis ültetés elől is, ezt hogyan? Rugót vágni érdemes, vagy másikat bele?( a hátsó megoldást már láttam Lasti kocsija alatt, azzal kapcsolatban minden világos)
köszi
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Felújítással nem érdemes foglalkozni nem lesz hosszú életű.
Új csillapítóból monroe-t érdemes venni, igaz nem a legolcsóbb. kb 25000/db
A rugó vágást nem ajánlom engem is lebeszéltek róla itt a fórumon, inkább el kell vinni valami rugóshoz aki csinál másikat vagy ezt összenyomatja.
Új csillapítóból monroe-t érdemes venni, igaz nem a legolcsóbb. kb 25000/db
A rugó vágást nem ajánlom engem is lebeszéltek róla itt a fórumon, inkább el kell vinni valami rugóshoz aki csinál másikat vagy ezt összenyomatja.
Ford Capri MkI Essex
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
25-ért max hátra lehet kapni konit, előre inkább 30+. Tavaly kaptam árajánlatot a Kárászytól, kedvezmény nélkül 135huf a 4db.driver wrote:25 000 ért már kapsz konit is előre, és az a legjobb.
A monroe az susukiba valo szar, kár pénzt adni érte.
A felujitással nincs semmi gond csak nem mindegy hogy hol csináltatod.
Egyébként tényleg a koni a legfaszább.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Az hogy melyik a jó attól függ kinek melyik vált be.driver wrote:25 000 ért már kapsz konit is előre, és az a legjobb.
A monroe az susukiba valo szar, kár pénzt adni érte.
A felujitással nincs semmi gond csak nem mindegy hogy hol csináltatod.
Amiket mi beszereltünk monroe nem volt velük semmi baj. Mindenkinek az a szar ami neki nem vált be.
Hallottam olyat is aki a gabrielre esküszik, szerintem ez csak tapasztalat kérdése az egész.
Raktam már be konit is de az 1 évig bírta.
A felújítás itt a környékünkön nem a legjobb, én azért nem ajánlom mert ez a tapasztalatom.
Ford Capri MkI Essex
kérdés kinek mire kell.
a MONROE minden, csak nem sportos (a capri sportkupé) a KONI elveteműlt drága, felújításban KATONA überalles vagy ha vki olcsóbban akarja megúszni, akkor LINDOR. itt (http://www.lindor.hu) 30k alatt megvan a 4 gátló, akár betonkeményre és jó tapasztalatokkal, nagy igénybevétel mellett is.
nekem is bevált a monroe az utcai mazdámba, de csak mert egy karambol miatt a biztosító fizette és elfogadta gyárinak :)
felhasználás függvénye minden, de a BILSTEIN a mindenvivő, ez nem kérdés.
a MONROE minden, csak nem sportos (a capri sportkupé) a KONI elveteműlt drága, felújításban KATONA überalles vagy ha vki olcsóbban akarja megúszni, akkor LINDOR. itt (http://www.lindor.hu) 30k alatt megvan a 4 gátló, akár betonkeményre és jó tapasztalatokkal, nagy igénybevétel mellett is.
nekem is bevált a monroe az utcai mazdámba, de csak mert egy karambol miatt a biztosító fizette és elfogadta gyárinak :)
felhasználás függvénye minden, de a BILSTEIN a mindenvivő, ez nem kérdés.
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Én haveri körből hallottam többször is hogy a Bilstein az überel mindent,ha ennyien mondják biztos jó,de ha jól emlékszem volt Bilstein gyárilag is CAPRIBA nem?vagy valami pályaverzióba???
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Lacus wrote:Mik vagytok Ti?
PÉKEK vagy mi?
Méghogy fix, nevetséges.
Szia Lacus!
Nem mintha sok közöm lenne a vitátokhoz, de azért ezt ne... Ne Pékezzél le nagyon szépen megkérlek olyan embereket, akik mintegy 20 éve Capriznak és vagy tizenegynéhány autót elbotottak és építettek és napmintnap segítenek másoknak. Sszaby és Capri-3 mindíg vitatkoznak. Elég idegtépő, de hát mit van mit tenni...


Tisztelettel!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.