Page 4 of 50

Posted: Thu Jun 15, 2006 10:05 pm
by Lacus
Mik vagytok Ti?

PÉKEK vagy mi?
Méghogy fix, nevetséges.

Posted: Fri Jun 16, 2006 10:47 am
by gigford
Lacus wrote:Mik vagytok Ti?

PÉKEK vagy mi?
Méghogy fix, nevetséges.
Probald meg bebizonyitani vhogy az allitasod, linkelj be egy abrat, rajzoljal vagy vmi, mert igy eleg gyenge vagy...

Posted: Fri Jun 16, 2006 1:01 pm
by CAPRI-3
feladom
szarok rá

elég ebből

még ha félre is teszem, hogy végzett autószerelő vagyok és van pár évem a szakmában, (pláne fordokban) akkor is van itt jópár hozzáértő, aki leírta már, hogy mi is a helyzet ebben az esetben.

érdekes, hogy eddig csak balage és én írtunk szakmai "alátámasztást" nem pedig csak puffogtatunk a levegőbe, hogy PEDIG DE....

de én itt befejeztem.
nyaljon halat az értetlenebbik része....

Posted: Fri Jun 16, 2006 9:44 pm
by szszaby
CAPRI-3 wrote:feladom
szarok rá

elég ebből

még ha félre is teszem, hogy végzett autószerelő vagyok és van pár évem a szakmában, (pláne fordokban) akkor is van itt jópár hozzáértő, aki leírta már, hogy mi is a helyzet ebben az esetben.

érdekes, hogy eddig csak balage és én írtunk szakmai "alátámasztást" nem pedig csak puffogtatunk a levegőbe, hogy PEDIG DE....

de én itt befejeztem.
nyaljon halat az értetlenebbik része....
Nem kötekedés képpen de szerintem nem fix,de most nem ez a lényeg pedig én is végzett autószerelő vgyok Én így tanultam a mestereimtől de már engem sem érdekel mindenki csinálja úgy ahogy akarja és ahogy tudja.

Amúgy az enyémmel azért lehetett probléma mert valami gagyi átalakított zsiguli csapágy volt benne. (ezzel vettem nem én raktam bele)

Posted: Mon Jun 19, 2006 10:04 am
by Tibi
Hello
- lengéscsillapító felújítással érdemes foglalkozni? van valakinek ilyen?
- újból milyet érdemes szerezni, melyik márkát? (inkabb sportosat, keményebbet szeretnék)
- milyen rúgók kellenek kemény lengéscsillapítóhoz?
- tervbe van véve 1 kis ültetés elől is, ezt hogyan? Rugót vágni érdemes, vagy másikat bele?( a hátsó megoldást már láttam Lasti kocsija alatt, azzal kapcsolatban minden világos)
köszi

Posted: Mon Jun 19, 2006 11:42 am
by szszaby
Felújítással nem érdemes foglalkozni nem lesz hosszú életű.
Új csillapítóból monroe-t érdemes venni, igaz nem a legolcsóbb. kb 25000/db
A rugó vágást nem ajánlom engem is lebeszéltek róla itt a fórumon, inkább el kell vinni valami rugóshoz aki csinál másikat vagy ezt összenyomatja.

Posted: Mon Jun 19, 2006 12:31 pm
by driver
25 000 ért már kapsz konit is előre, és az a legjobb.
A monroe az susukiba valo szar, kár pénzt adni érte.
A felujitással nincs semmi gond csak nem mindegy hogy hol csináltatod.

Posted: Mon Jun 19, 2006 6:52 pm
by Nitrobuster
driver wrote:25 000 ért már kapsz konit is előre, és az a legjobb.
A monroe az susukiba valo szar, kár pénzt adni érte.
A felujitással nincs semmi gond csak nem mindegy hogy hol csináltatod.
25-ért max hátra lehet kapni konit, előre inkább 30+. Tavaly kaptam árajánlatot a Kárászytól, kedvezmény nélkül 135huf a 4db.
Egyébként tényleg a koni a legfaszább.

Posted: Mon Jun 19, 2006 10:28 pm
by trafo2000
Image
Sztm érdemes Katonánál újítatni,Bilstein cuccossal dolgozik

Posted: Mon Jun 19, 2006 10:39 pm
by szszaby
driver wrote:25 000 ért már kapsz konit is előre, és az a legjobb.
A monroe az susukiba valo szar, kár pénzt adni érte.
A felujitással nincs semmi gond csak nem mindegy hogy hol csináltatod.
Az hogy melyik a jó attól függ kinek melyik vált be.
Amiket mi beszereltünk monroe nem volt velük semmi baj. Mindenkinek az a szar ami neki nem vált be.
Hallottam olyat is aki a gabrielre esküszik, szerintem ez csak tapasztalat kérdése az egész.
Raktam már be konit is de az 1 évig bírta.

A felújítás itt a környékünkön nem a legjobb, én azért nem ajánlom mert ez a tapasztalatom.

Posted: Tue Jun 20, 2006 8:18 pm
by CAPRI-3
kérdés kinek mire kell.
a MONROE minden, csak nem sportos (a capri sportkupé) a KONI elveteműlt drága, felújításban KATONA überalles vagy ha vki olcsóbban akarja megúszni, akkor LINDOR. itt (http://www.lindor.hu) 30k alatt megvan a 4 gátló, akár betonkeményre és jó tapasztalatokkal, nagy igénybevétel mellett is.

nekem is bevált a monroe az utcai mazdámba, de csak mert egy karambol miatt a biztosító fizette és elfogadta gyárinak :)

felhasználás függvénye minden, de a BILSTEIN a mindenvivő, ez nem kérdés.

Posted: Wed Jun 21, 2006 4:05 pm
by German Capri
Én haveri körből hallottam többször is hogy a Bilstein az überel mindent,ha ennyien mondják biztos jó,de ha jól emlékszem volt Bilstein gyárilag is CAPRIBA nem?vagy valami pályaverzióba???

Posted: Thu Jun 22, 2006 12:45 am
by Peti
Volt. :wink: :) 8)

Posted: Thu Jun 22, 2006 8:37 am
by Blant
Lacus wrote:Mik vagytok Ti?

PÉKEK vagy mi?
Méghogy fix, nevetséges.

Szia Lacus!

Nem mintha sok közöm lenne a vitátokhoz, de azért ezt ne... Ne Pékezzél le nagyon szépen megkérlek olyan embereket, akik mintegy 20 éve Capriznak és vagy tizenegynéhány autót elbotottak és építettek és napmintnap segítenek másoknak. Sszaby és Capri-3 mindíg vitatkoznak. Elég idegtépő, de hát mit van mit tenni... :twisted: :twisted: ezt már megszoktuk. De Pékek nem vagyunk. Ilyesmit nem mondunk! SZERINTEM!

Tisztelettel!

Bence

Posted: Thu Jun 22, 2006 9:17 am
by Lacus
Elnézést kérek Tőlétek, nem gondoltam volna, hogy ilyen bántó kifelyezést írok. :ru: :ru: :ru: