Page 4 of 7
Re: Buborék Kaprija
Posted: Sat Feb 15, 2014 12:06 pm
by nyujoe
...írtam már neki ez ügyben, meg Bogyóval is beszéltem róla, ha összeteszik amijük van pár darab biztos gazdára találna :)
Re: Buborék Kaprija
Posted: Tue Feb 18, 2014 4:42 pm
by Bubor
Machine wrote:Nekem van egy indexes lökhárítóm, a bal oldala kapott még az előző tulajnál, talán menthető.
Esetleg a kettőből tudsz egyet készíteni
Köszönöm, evidenciában tartom, ki ne dobd, de ha útban van, elhozom

Re: Buborék Kaprija
Posted: Wed Feb 19, 2014 10:22 am
by Machine
Ki nem dobom, évekig ez volt fent
A polcon elfér...
Re: Buborék Kaprija
Posted: Sun Mar 09, 2014 7:08 pm
by Bubor
A hétvégén elkezdtem össze felé rakni a futóművet,

( nyakunkon a tavasz!)
de a laprugó hátsó kengyelének a szilentjét - D 10 csapon peremes gumibiszbasz- egyszerűen ( már volt mosószer+ párhuzamszorító) nem tudom összerakni :-
( külön - külön összemegy: ha benne van a csap, nem fér be a kasznin lévő lyukba viszont, ha benyomom a helyére, nem megy bele a csap...- van valami Special Tool erre a célra, vagy csiszoljam le kissé
Mennyire kell ennek szorosnak lennie?
Re: Buborék Kaprija
Posted: Sun Mar 09, 2014 10:34 pm
by daytona
Ott volt valami szopas nekem is ha jol emlekszem. Mintha az egyik 10-es lyuk, a masik meg 11-es csavarszar lenne, es vegul fel kellett boviteni a szilent perselyenek belso atmerojet.
Re: Buborék Kaprija
Posted: Mon Mar 10, 2014 10:16 am
by nyujoe
Figyelem! A laprugó első és hátsó szilent perselyei nem egyformák emlékeim szerint!
Re: Buborék Kaprija
Posted: Mon Mar 10, 2014 11:31 am
by Bogyo28
nyujoe wrote:Figyelem! A laprugó első és hátsó szilent perselyei nem egyformák emlékeim szerint!
emlékeid jók, és mivel a capri összes futóműcsavara UNC és UNF, ezért sima metrikus csavarral nem is fog összemenni, mert amire azt hizsed hogy M10, az csak 9.6mm, az M12-nek kinéző pedig csak 11.6mm.
ha poli szilentek mennének a helyükre de nem sikerül, akkor 2 dolog jut eszembe: a, a régi szilentnek a fémpeselye is ki lett szedve a laprugoból? b, ha végképp nem megy be, kicsit meg lehet reszelgetni hogy bemenjen, ha a zsírzás is kevés.
Re: Buborék Kaprija
Posted: Tue Mar 11, 2014 8:16 pm
by White Shark
Azt hiszem félreértettük a problémát ,ma itt járt a márkatárs ,kitárgyaltuk ,és nem az a probléma amit én is gondoltam . Nem a rugókengyelben levő csavar nem megy bele a gumiszilentjébe ,hanem a váznyúlványba betolt gumiágyakba nem tudja belepréselni a kengyelt. Méricskéltünk ,szemléltetésnek előkerestem ilyen szilenteket ,kengyelt ,elvileg mindennek klaffolni kéne .
Re: Buborék Kaprija
Posted: Tue Mar 11, 2014 9:29 pm
by nyujoe
...akkó meg nyomja kend erősen...

Re: Buborék Kaprija
Posted: Wed Mar 12, 2014 9:36 am
by Bubor
Megcsiszolva megkenyve becsúszott

Re: Buborék Kaprija
Posted: Wed Mar 12, 2014 9:09 pm
by Pudva
Bubor wrote:Megcsiszolva megkenyve becsúszott

Hurrá!

Re: Buborék Kaprija
Posted: Thu Mar 13, 2014 7:51 pm
by White Shark
Bubor wrote:Megcsiszolva megkenyve becsúszott

Ugye hogy Mén ez ,egy kis szakmai szemléltetés ,kitárgyaltuk .és már passzol is .
Re: Buborék Kaprija
Posted: Fri Mar 14, 2014 10:22 pm
by Bubor
....amikor még bátran törték a Caprikat...
DE VOLT UTÁNPÓTLÁS!
Re: Buborék Kaprija
Posted: Fri Mar 14, 2014 10:42 pm
by szszaby
De jó volna egy ilyen új kasztni.
Re: Buborék Kaprija
Posted: Fri Mar 14, 2014 10:50 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:De jó volna egy ilyen új kasztni.
ha gyártani kezdenék mint a nagy tesót, nem biztos hogy ki tudnánk fizetni:
http://www.cjponyparts.com/dynacorn-com ... wgodba4AdQ" onclick="window.open(this.href);return false;