Page 4 of 97
Posted: Sat Jan 08, 2005 7:23 am
by taunus73sw
Na most már eléggé pattogósan műkszik a fórum:))

Posted: Sat Jan 08, 2005 12:24 pm
by gizmo
taunus73sw wrote:Na most már eléggé pattogósan műkszik a fórum:))

Na igen. Remélem ez már a végleges hely, nem szeretnék többet költözködni :D ha ez megy rendesen, lehet fejleszteni magát az oldalt is, végre legyen EGY, tartalmas oldalunk! 8)
Posted: Sat Jan 08, 2005 12:25 pm
by gizmo
driver írta (még az előző helyre):
Emlititek a citroen féktárcsákat,tényleg nagyon jók és minimális átalakitással beépithetők.(Köszönet érte bogyonak)Egyetlen gond volt vele,csak a granada féknyereg fér el és 10mm -t hézagolni kellet ehez pedig hosszabb csavarokat kellet gyártani.Azt viszont sajnálom,hogy miután megvettem a tárcsákat utána tudtam meg Mániátol,hogy létezik ugyanilyen féktárcsa rallykivitelben nemsokkal többért.A hátsofék átalakitás engem is érdekelne Mástéma:tudna valaki ajánlani valamilyen hathengeres osztofejet ami kisebb méretü mint az eredeti? a meghajtása nem érdekes mert azt ugyis átalakitom a lényeg a fejrész nemlehet magasabb 10-12cm nél 8) 8)
Posted: Mon Jan 10, 2005 10:26 pm
by gizmo
taunus73sw wrote:Na most már eléggé pattogósan műkszik a fórum:))

Üdv! Hogy áll a Zöld Szörny? Vártalak, kerestelek vasárnap, de nem jöttél...

hallottam a vízpumpát, meg olajfolyást...
Posted: Tue Jan 11, 2005 3:52 am
by taunus73sw
gizmo wrote:taunus73sw wrote:Na most már eléggé pattogósan műkszik a fórum:))

Üdv! Hogy áll a Zöld Szörny? Vártalak, kerestelek vasárnap, de nem jöttél...

hallottam a vízpumpát, meg olajfolyást...
Szia!
Bár Mánia mindent megtett, azért sajna lemaradtam. Két vízcső megadta magát, aztán következett 1 benzincső is , ami spriccelt. Elötte volt a vizpumpa, meg még ki tudja mik:))
Inkább úgy döntöttem, akkor megcsinálok még rajta pár dolgot, aztán biztos monden OK!
És végre, tegnap este CAPRIZTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Megy mint állat!!!!Szépen muzsikál, már nem rezeg a kormány, csak egy baja maradt, dobálja a seggét! :D
Egyébként a 2,8 EFI nincs elfelejtve, ősszel belerakjuk, az biztos!!
A tények: M0-on hazafelé 80-nál vissza 3asba,és úgy "katapultált" 170-ig, hogy csak lestem!!És mindezt micsoda hanggal!
Szóval mégegyszer mindent köszönök CAPRIMÁNIÁNAK!, és ősszel fojtatódik a menet.
Posted: Tue Jan 11, 2005 11:21 am
by Blant

)
De jó ezt hallani! Nagyon gratulálok! Teljék benne sok örömöd! Bár már én is itt tartanék. Remélem nyáron már én is repeszthetek a caprimmal.
Posted: Tue Jan 11, 2005 11:43 am
by gizmo
taunus73sw wrote:Szia!
Bár Mánia mindent megtett, azért sajna lemaradtam. Két vízcső megadta magát, aztán következett 1 benzincső is , ami spriccelt. Elötte volt a vizpumpa, meg még ki tudja mik:))
Inkább úgy döntöttem, akkor megcsinálok még rajta pár dolgot, aztán biztos monden OK!
És végre, tegnap este CAPRIZTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Megy mint állat!!!!Szépen muzsikál, már nem rezeg a kormány, csak egy baja maradt, dobálja a seggét! :D
Egyébként a 2,8 EFI nincs elfelejtve, ősszel belerakjuk, az biztos!!
A tények: M0-on hazafelé 80-nál vissza 3asba,és úgy "katapultált" 170-ig, hogy csak lestem!!És mindezt micsoda hanggal!
Szóval mégegyszer mindent köszönök CAPRIMÁNIÁNAK!, és ősszel fojtatódik a menet.
Üdv! Gratula! Jó érzés lehet!
A kormány nekem is ráz, bizonyos sebességnél/fékezésnél már zavaróan... neked mi volt a gond? Tavaly volt lengőkar/gátló/féktárcsa cserém. Amint jó idő lesz, összefuthatnánk, kiváncsi vagyok jobb-e a 2.3 mint a 2.8am :?
Posted: Tue Jan 11, 2005 11:44 am
by gizmo
streetracer21 wrote:
)
De jó ezt hallani! Nagyon gratulálok! Teljék benne sok örömöd! Bár már én is itt tartanék. Remélem nyáron már én is repeszthetek a caprimmal.
Hogy állsz? Sajnálom hogy nem jött össze a szombat, és vasárnap sem találkoztunk... egyszer csak eljutok hozzád meg az Aranyos vashoz

Posted: Tue Jan 11, 2005 7:13 pm
by Nitrobuster
Gizmo!!
Általában a lengőkartól szokott rázni a kormány.
Posted: Tue Jan 11, 2005 8:07 pm
by taunus73sw
Nálam a lengőkar is rossz volt, de főképp a Stabilizátor kar gumiszilentjei voltak rosszak. Nekem ettől rázott.Ford Orion gumikat vettem bele, Mánia szerint ez jobb mert van benne acélmerevítés, csak a stabkar felerősítő bakon kellet 1 kicsit alakítani, mert 1 dimenziója kissebb volt mint az eredeti.
Nekem is főképp fékezésnél jött ki, és kb 40 nél és 100 körül. Ezek szerint neked is hasonló a megoldás:)
Posted: Tue Jan 11, 2005 8:25 pm
by gizmo
Hmm... ezek szerint sokáig bírták a lengőkarjaim a bp-i "utakat"
szilentek helyett ezekről mi a véleményetek:
http://www.superflex.co.uk/
van Capri-hoz is, és nem is egetrengetően drága...
Posted: Tue Jan 11, 2005 8:47 pm
by CAPRiMANiA
Örömmel hallom, hogy a futóműved is jól sikerült. Meglátjuk, hogy ezek az Orion szilentek hogy vizsgáznak hosszú távon, de valóban jobbnak tűnnek technikailag. A grínmonsztának nem a motor az erőssége, hanem a karbi, ilyen jól belőtt darabot ritkán látni. Hidegben-melegben gáz nélkül indul, és szépen fut vele a kocsi. Sajnos a motor nem az igazi, de úgysem lesz benne örökké... 8)
Ja, a Zorion szilentnek 1600 párja, tehát a töredéke a PU-nak.
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:44 pm
by taunus73sw
A futómű tök jó:))
Most éppen a féklámpa nem világít, és a motorháztetó fogadott szüzességi fogadalmat( nem akar beengedni a melegbe :D ).
Azért ma este is mentem vele, és NAGYON TECCIK
Posted: Tue Jan 11, 2005 11:01 pm
by Nitrobuster
Lehet ,hogy drága, de ennél csak a bronzperselyes megoldás a jobb, persze nem közútra.
Egyébként az anyaga miatt keresik sokan.(Polyurethane)
Ha tud valaki ilyet , megyek veszek egy készletet.
Posted: Tue Jan 11, 2005 11:21 pm
by gizmo
Nitrobuster wrote:Lehet ,hogy drága, de ennél csak a bronzperselyes megoldás a jobb, persze nem közútra.
Egyébként az anyaga miatt keresik sokan.(Polyurethane)
Ha tud valaki ilyet , megyek veszek egy készletet.
Kintről lehet rendelni... ha benne vagy, rendelhetünk közösen -> postaköltség/2, vagy akár mások is.