Page 4 of 9

Posted: Wed Nov 15, 2006 12:39 pm
by Dartonit
Használt 90%-os is érdekel? Egy faszinger hord ilyeneket külföldről darabját 5 euroért. Nem tudom ilyen extrém méret van-e, de szólok, ha okosabb leszek. Ezt a vonalat én is csak most derítem fel. :wink:

Posted: Wed Nov 15, 2006 3:02 pm
by gizmo
Dartonit wrote:Használt 90%-os is érdekel? Egy faszinger hord ilyeneket külföldről darabját 5 euroért. Nem tudom ilyen extrém méret van-e, de szólok, ha okosabb leszek. Ezt a vonalat én is csak most derítem fel. :wink:
Simán! 20 eur-ért jöhet azonnal a 4db! 8) nem is extrém méret, a turbón ez volt gyárilag elöl-hátul! :D

Posted: Wed Nov 15, 2006 4:20 pm
by Bogyo28
Dartonit wrote:Sziasztok!

Gyors segítségre lenne szükségem! A 9x13-as felni elfér a capri alatt szélesítés nélkül? Van kilátásban olcsón.
Ez lenne az:

Image
hátul elfér keményebb gátlóval. nekem ilyen van fenn 8 colos + 25 mm pogi, ami pont 9 col...

elölre nem jó...

Posted: Wed Nov 15, 2006 4:23 pm
by Bogyo28
gigford wrote:
Dartonit wrote:Uff. Basszus. Köszi. :oops:
Akkor felejtős.

A szállítási költséget az Usaból számoltam, ugyanis haverom cége onnan importál, úgyhogy a szállítási költség stimmel volna, dehát... :cry:
A minilite angol ceg sztem :roll: de nem vagyok benne biztos
A felni is angliaban van, anglian beluli postara ir 10fontot...az a megteveszto,hogy odairja, hogy worldwide postazza aminek konnyen bedolhet az ember ha nincs otthon ebayben, de arra kulon ajanlatot kell kerni melyik orszagban mennyi, es akkor jon ra meg az ado+ba.. :(
ha angliából jön akkor nincs adó. nekem az usa-ból jött a 4 felni, ami nagyon hasonlít a minilite-ra. 40 volt a posta az usa-ból, 10 a vám, és igy megállt a 4 felni 140-be. a minilite angliából kb 220 lenne a 4 db, vadi uj. itthon lehet kapni ats classic-ot 8x13-at, de annak is 54 darabja... Én már utánnajártam ennek nem is olyan régen...

Posted: Tue Nov 21, 2006 9:30 am
by proteus
Sürgősen kellene egy kép nekem a gyári fekete jobbos tükörről.

Posted: Tue Nov 21, 2006 9:51 am
by Dartonit
Image

Posted: Tue Nov 21, 2006 12:07 pm
by proteus
thx!

benzines az olaj, hogy is van ez?

Posted: Wed Dec 20, 2006 6:20 pm
by prefect
Hali!
Mint már többen is olvashattátok, problémám adódott, segítségre lenne szükségem. Valamilyen úton-módon benzin szagú az olaj, AC pumpa cserélve sokadszor. Sajnos én nem nagyon vagyok otthon a motorokban ezért kérdezősködtem ismerősöktől. Felmerült hibaforrások: a karbi (1.3 helyett 1.6 van fenn, rudazata is kissé avétos.) és a dugattyú olajlehúzó gyűrű.
Bocs ha hülyeséget írtam....
Ha van valami tippetek mit kéne tenni, azt ne tartsátok magatokban!!
Viszont 1.3 -as karbi ha az a baja ha nem, akkor is kellene nekem... :oops:
köszi

Re: benzines az olaj, hogy is van ez?

Posted: Wed Dec 20, 2006 11:55 pm
by Bogyo28
prefect wrote:Hali!
Mint már többen is olvashattátok, problémám adódott, segítségre lenne szükségem. Valamilyen úton-módon benzin szagú az olaj, AC pumpa cserélve sokadszor. Sajnos én nem nagyon vagyok otthon a motorokban ezért kérdezősködtem ismerősöktől. Felmerült hibaforrások: a karbi (1.3 helyett 1.6 van fenn, rudazata is kissé avétos.) és a dugattyú olajlehúzó gyűrű.
Bocs ha hülyeséget írtam....
Ha van valami tippetek mit kéne tenni, azt ne tartsátok magatokban!!
Viszont 1.3 -as karbi ha az a baja ha nem, akkor is kellene nekem... :oops:
köszi
még mindig azt a tartom, hogy nem értem hogy lehet az olaj benzines bármi karbi hiba miatt. Hol tud a benya belefolyni a benzinbe a karbiból???? :?:

én inkább gyűrűre szavaznék inkább... :cry:

Posted: Thu Dec 21, 2006 12:25 am
by Blant
Én olajat cserélnék. Ha híg lötty zúdul ki, akkor benzines, ha nem, akkor behaluzzátok a benzinszagot :-)
Hol szagoljátok meg az olajat? A motor fölé hajolva, a betöltőn át? Mert akkor a karbi szagát érzed :-) Ha füstöl is, akkor gyűrű, de csak ha kék füst! Fekete füstnél sok anyagot kap! Nagyon könnyen lehet, hogy gáz az ötletszerűen nagyobb karbi. Pont most tanultam egy igen tiszteletreméltó karbi gurutól, hogy pár század miliméterrel nagyobb fúvókaátmérő már nagy baj lehet. Mi ezt most tapasztaltruk Lanttal élőben egy 32/36DGAV weberen, amiben a gyári Capri helyett Lada fúvókák voltak. 135/130as méret helyett 125/150 volt bent... elég volt ahoz, hogy az autó 17et egyen és sehyohgy ne menjen... Most kb 120LE-t tudhat, legalábbis a Mitsumat (113LE 1,6) lenyomja :-) Szal ennyit számít :-)

Posted: Thu Dec 21, 2006 3:10 pm
by prefect
Szaglászás a nívó pálca végén történt, nem hiszem hogy behaluznám mivel többen is érezzük. Nemrég ment át különben a műszakin, előtte volt szerelőnél, aki a 2.-ik ac pumpát cserélte( én vettem meg hozzá, origin volt) és akkor is a leengedett olaj híg volt. Ő azt mondta, hogy a karbi miatt !szivatót! használni tilos. Gondolom mert több benzint kaphat, és motorleállításnál az ?lecsurog? vagy passz.

Hát azóta szivatót nem használok van szép új ac-m is de továbbra is"valami bűzlik Dániában" Amúgy kicsi benyószag van az utastérben is...
Füst fehér a gép megy, erő van benne. Tanácstalan vagyok. :(

Posted: Mon Mar 26, 2007 9:42 pm
by Capri2.0
Üdv!
Nem találtam kérdésemre megfelelő topicot, és azért teszem fel itt.
A kérdés az lenne, hogy a 2000-es GT4 mibe különbözik a "sima" 2000-estől. Elsősorban teljesítmény szempontjából érdekelne.
Köszi Mindenkinek! :ru:

Posted: Mon Mar 26, 2007 11:21 pm
by proteus
Capri2.0 wrote:Üdv!
Nem találtam kérdésemre megfelelő topicot, és azért teszem fel itt.
A kérdés az lenne, hogy a 2000-es GT4 mibe különbözik a "sima" 2000-estől. Elsősorban teljesítmény szempontjából érdekelne.
Köszi Mindenkinek! :ru:
Teljesítmény szempontjából semmiben. Minimális eltérések voltak a felszereltségében az L/GL-hez képest annyi volt a változás, hogy 6órás műszeregységet kapott meg ott vannak a matricák amiből két variáns volt. Egyébként a GT4 eredetileg 1600-as és a Zakspeedek homologizálása miatt született.

Posted: Tue Mar 27, 2007 12:59 pm
by Capri2.0
[quote="proteus]Teljesítmény szempontjából semmiben. Minimális eltérések voltak a felszereltségében az L/GL-hez képest annyi volt a változás, hogy 6órás műszeregységet kapott meg ott vannak a matricák amiből két variáns volt. Egyébként a GT4 eredetileg 1600-as és a Zakspeedek homologizálása miatt született.[/quote]

Köszi az infot. Ment egy PÜ. :roll:

Posted: Tue Mar 27, 2007 6:47 pm
by Nitrobuster
A GT4-es nem is 2000-es hanem csak 1,6-os. Ráadásul egy no poweres kivitel.