most ezt melyikre érted? az ujjabb 2.9-ére?Árpi wrote:Bogyó , én láttam a Grancinál is ilyen 2.9 kompjutert vagy mit még multkorában.
injektor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: injektor
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: injektor
A 12v 2.9i re azt nem tudom mikori de 2.9 az biztos.Bogyo28 wrote:most ezt melyikre érted? az ujjabb 2.9-ére?Árpi wrote:Bogyó , én láttam a Grancinál is ilyen 2.9 kompjutert vagy mit még multkorában.
Granada 1977 2.0i V6
Re: injektor
Az a baj, hogy lövésen sincs, mi az a MAP. Mármint hogy néz ki, hova való.ha az ECU gyárilag MAP-os és Lambda-s, akkor azok kellenek, a sebesség sensor elhagyható. olyan rajzot nem fogsz találni ami egy-az-egyben olyan mint a tiéd, mert sok variáció van, de a müködéshez nagyon sok dolog fölösleges. álltalában egy autodata-s rajzon minden rajta van ami kell (még több is) a többi levágható a kábelkötegről...
A cucc egy része külön érkezett, 2 ECU van, mindkettővel ugyanazt csinálja.
MAP-ot nem kaptam hozzá, állítólag mindent megkaptam. Lehet, hogy akkor lesz "igazi" hibakód, ha jár a motor?
Valaki tud küldeni MAP fotót?
Köszi: WARIS
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: injektor
http://www.fordfuelinjection.com/?p=27" onclick="window.open(this.href);return false;WARIS wrote:Az a baj, hogy lövésen sincs, mi az a MAP. Mármint hogy néz ki, hova való.ha az ECU gyárilag MAP-os és Lambda-s, akkor azok kellenek, a sebesség sensor elhagyható. olyan rajzot nem fogsz találni ami egy-az-egyben olyan mint a tiéd, mert sok variáció van, de a müködéshez nagyon sok dolog fölösleges. álltalában egy autodata-s rajzon minden rajta van ami kell (még több is) a többi levágható a kábelkötegről...
A cucc egy része külön érkezett, 2 ECU van, mindkettővel ugyanazt csinálja.
MAP-ot nem kaptam hozzá, állítólag mindent megkaptam. Lehet, hogy akkor lesz "igazi" hibakód, ha jár a motor?
Valaki tud küldeni MAP fotót?
Köszi: WARIS
érdemes az egész oldalt átnézni, sok hasznos info van ott...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 57
- Joined: Sat Nov 08, 2008 3:03 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Békéscsaba
Re: injektor
Hallgathatsz Bogyora! Az oldal amit küldött tartalmaz szinte minden kütyüt, ami kapcsolódik az injektorhoz. Ráadásul fotókkal, hogy az ember még véletlenül se tévessz össze mással.
Az egyik haverom azt mondta, hogy a lambdát ki lehet váltani valami ellenállással, de némi teljesítményvesztés lesz eredménye.
Az egyik haverom azt mondta, hogy a lambdát ki lehet váltani valami ellenállással, de némi teljesítményvesztés lesz eredménye.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: injektor
na ez igy faszság, de az orbitális fajtából. a lambda egy feszültségszintet küld az ECU felé a kipuff gázban levő oxigén mennyiségének függvényében. ezt ellenállással elég macerás helyetesíteni, mivel a feszültség szint ingadozik, nem pedig fix ha minden jól megy. ha lehuzod vagy nem szereled be is jobban jársz mint ha egy ellenállással helyetesíted, max lesz egu hibakód, de attól még üzemel. amit ellenállással lehet helyetesíteni az az EGR, mindenféle relé stb, amiket álltalában vezérel az ECU, nem pedig jeleket kap tőle...noko01 wrote:Az egyik haverom azt mondta, hogy a lambdát ki lehet váltani valami ellenállással, de némi teljesítményvesztés lesz eredménye.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 57
- Joined: Sat Nov 08, 2008 3:03 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Békéscsaba
Re: injektor
Akkó nem szóltam!
De elgondolkodtató, hogy erre a szerelőre szoktam a macerásabb dolgokat bízni.

De elgondolkodtató, hogy erre a szerelőre szoktam a macerásabb dolgokat bízni.
Re: injektor
Köszönöm Bogyó!
Jó az oldal, de a 37-es hibakódra még mindig semmi...
Azt hiszem lesz benne lambda, egyszerűbb így.
Jó az oldal, de a 37-es hibakódra még mindig semmi...
Azt hiszem lesz benne lambda, egyszerűbb így.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: injektor
hibakodot autodata-ban nézd meg, ott motor tipus szerint ott az összes....WARIS wrote:Köszönöm Bogyó!
Jó az oldal, de a 37-es hibakódra még mindig semmi...
Azt hiszem lesz benne lambda, egyszerűbb így.
37 két irás van róla:
No RPM decrease during test
Closed Trotthle Position (CTP) switch
de mivel a második szerintem nincs a 2.9-en, ezért az első...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Midnight Blue
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Tue Jun 07, 2005 11:48 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Tatabánya
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: injektor
nem, csak arra emlékeztem hogy mintha arról lenne szó.... de majd megmondja az illető...Midnight Blue wrote:Biztos, hogy 2.9-ről van szó? Mindjárt vissza olvasok.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: injektor
35 Fojtószelep kapcsoló
37 Szívócső nyomás érzékelő (MAP) nincs a helyén a vákuumcső vagy ki van repedezve
71 Air pulse valve ?
37 Szívócső nyomás érzékelő (MAP) nincs a helyén a vákuumcső vagy ki van repedezve
71 Air pulse valve ?
Re: injektor
Még egy kérdés.
Próbált már valaki ECU-ban szoftvert cserélni? Úgy értem, hogy EPROM tartalmat módosítani. Tegnap láttam egy "buta" Sierrát, nem volt benne lambda, map, VSS, tankszellőztető, stb. Ha ennek a programját áttöltöm, akkor az összes macerát kihagyhatnám.
Próbált már valaki ECU-ban szoftvert cserélni? Úgy értem, hogy EPROM tartalmat módosítani. Tegnap láttam egy "buta" Sierrát, nem volt benne lambda, map, VSS, tankszellőztető, stb. Ha ennek a programját áttöltöm, akkor az összes macerát kihagyhatnám.