Page 4 of 32
Posted: Tue Mar 22, 2005 7:21 pm
by balagecapri
Üdv.tényleg jól megy! :) Ha jó a karbi engem érdekel Gizmó ha neked nem kell.
A szivató a felső terelőlapokat állítja ,csak hidegen ezek zárva vannak(Így dúsít).Ahogy melegszik úgy nyit folyamatosan.Próbáld úgy indítani hogy bezárod kézzel.Egyébként indítás elött 2x rá kell lépni a gázpedálra akkor áll vissza alaphelyzetbe"Zár" Ha kormos a gyertyád inkább a gyújtáson állítsál! A két csavar a két torkot külön állítja méghozzá az alapjárati benzint , továbbá kell lennie ha minden igaz egy harmadik csavarnak a gázbowden felöli részen fent ,az az alapjárati levegő csavarja.Igazából CO mérőre rakva tudod pontosan beállítani de ha az nincs akkor a "harmadik" csavart tekerd be a két szélsőt pedig viszonylag ki .Ezután jön a játék :Kicsit tekerj ki a harmadik csavaron míg megemelkedik a fordulatszám ezután a két szélsőn egyformán be míg újra visszaáll az eredeti, ezt addig játszod amíg a harmadik csavar kitekerésére már nem nő a fordulatszám.
Bocs ha hosszú lett!
Ha tévedtem v.miben javítsatok ki Capri-3, Driver
Posted: Tue Mar 22, 2005 7:27 pm
by balagecapri
A harmadik csavar lehet hogy nem hátul van hanem a karbi bal oldalán középtájon egy hatos vagy nyolcas fejű csavar .
2,3 karbi
Posted: Tue Mar 22, 2005 8:46 pm
by driver
Szakszerüen elmondtad a beállitás lényegét.Egyébként én többfajta karbival is találkoztam,valamelyiken volt hátul fölül csavar,valamelyiken nemvolt.Én amikor még karbim volt, a két co csavarral és baloldalt (menetirány szerint) középen a keverék csavarral egészen jól sikerült belőni a motort.A fölső csavart ha volt is esetleg nembántottam mert nem igazán reagált rá a motor.Azért egy müszeres beállitás az igazi.Ha valakit érdekel(Balage) van egy 2,3 as karbim eladó.
Posted: Tue Mar 22, 2005 9:37 pm
by gizmo
Posted: Wed Mar 23, 2005 12:33 am
by Blant
Köszia karbibeállítási infókat. én máshogy csináltam, de végülis most jó. a 2 csavart betekertem, meaj kitekertem őket 4és fél fordulatot (így most jóval kevésbé van kitekerve, mint eddig. Az eredmény: hidegen melegen indul, megy rendesen. mondtam mindíg, hogy a hülyéknek van szerencséje... és én még azt hittem, hogy tökre rájöttem, hogy hogy kell beállítani

No mind1 lényeg, hogy most műxik, utánna úgyis jön az injektor. Hogy azt hogy állítom be...

Node ezen majd akkor töröm a fejem
Mégegyszer köszi Balage a tanítást, mert hasznos volt. A 3.csavar az ami a pillangószelepeket állítja,mert ilyen is van az enyémen vagy arra a menetes szárra gondolsz ami le van kontrázva egy kis anyával és kissé följebb van a szivató magasságában?
Posted: Fri Apr 01, 2005 4:12 pm
by gizmo
lenne egy kérdésem. Nézegetem a net-en a Weber 38 dgas karbikat, van 3 féle: autómata szivatós, elektromos szivatós, és kézi... bármelyiket fel lehet rakni nekem különösebb szívás nélkül (jelenleg autómatas szivatós van fenn), vagy van amire figyelni kell?
A másik, ilyen karbi postázással együtt 30.000huf körül lenne itthon... ez nekem soknak tűnik... :? nincs valakinek kint ismerőse? Ahova lehetne postázni?
Posted: Fri May 06, 2005 10:26 am
by gizmo
Felraktam egy leírást solex karbikhoz (beállítások, hibák, stb... ), angol nyelven, hátha valakinek hasznos lesz.
http://www.fordcapri.hu/anyagok/solex.pdf
Posted: Fri May 06, 2005 1:27 pm
by gizmo
A 2.8as Granadákon lévő karbinak mekkor a torokátmérője, tudja valaki "fejből"?
van egy karbi nálam: Solex, 82 TF-AFA felirat van rajta, és 38mm az átmérője a torkoknak. Lehet hogy ez a 2.8as karbi?
Posted: Sun May 08, 2005 8:48 pm
by Nitrobuster
38-as!!!
Posted: Wed May 11, 2005 6:24 pm
by Blant
Sziasztok!
Volna ám egy kérdésem!
Ti használtok a Caprikba ólom pótló adalékot? Nomeg milyen benzint tankoltok? Azt is szívesen olvasnám, hogy kinek mennyit eszik a vas városban, különös tekintettel a 2,3 v6 okra
Akinek diesel a caprija arra kérdés persze nem vonatkozik :P
Posted: Wed May 11, 2005 6:32 pm
by taunus73sw
streetracer21 wrote:Sziasztok!
Volna ám egy kérdésem!
Ti használtok a Caprikba ólom pótló adalékot? Nomeg milyen benzint tankoltok? Azt is szívesen olvasnám, hogy kinek mennyit eszik a vas városban, különös tekintettel a 2,3 v6 okra
Akinek diesel a caprija arra kérdés persze nem vonatkozik :P
Én használtam adalékot(MOL), mert úgy tudom kell bele, mert ezek még nem erre készültek. CSAK 98-ast bele, azt szereti.
Fogyi: 12-16 között

Posted: Wed May 11, 2005 7:14 pm
by Nitrobuster
Bence!
Vissza sírod még a Pintácsot. :D
Posted: Wed May 11, 2005 7:21 pm
by taunus73sw
Nitrobuster wrote:Bence!
Vissza sírod még a Pintácsot. :D
Miért?????
Capriba V6-ot

Az való bele, no meg a hangja!!
Posted: Wed May 11, 2005 7:23 pm
by Nitrobuster
V6-ot? BigBlockot!!!!!

Posted: Thu May 12, 2005 7:43 pm
by CAPRiMANiA
Khm. 2.3 16V sor4 EEC-V Garrett T3 @ 0.6 bar mod. Az vóna jó....