engem az ára izgatna. suly nem gond, csak tartós legyen....Gabooca wrote:Hosszas alkotómunka után hétvégére elkészül az üvegszálas géptetőm.![]()
Akit érdekel, remélem még a Ford-tali elött tudok képeket felrakni a fórumra, de élőben vasárnap a Camponánál megnézheti (sajna nem a kocsimon).
Üvegszálas elemek
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gabooca
- márokosanistudnézni
- Posts: 85
- Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, III. ker.
A gyári motorháztető másolatának ára MKIII-hoz 55,000ft/db.
A súlya 10 kg, a külső héj 3-4mm vastag üvegszál, belső kereszttartók 5 mm vastag polieszterből készültek.
Szállítási idő a megrendeléstől számított 5-7 nap.
Minőségi darab, elég strapabíróra sikerült.




A három felfogatási pontnál alumínium lemezekkel lett megerősítve az anyag.


A géptető nyitófüle és rugója átrakható a régi géptetőről.



További info:
goldenarrow@freemail.hu
0630-5864139
A súlya 10 kg, a külső héj 3-4mm vastag üvegszál, belső kereszttartók 5 mm vastag polieszterből készültek.
Szállítási idő a megrendeléstől számított 5-7 nap.
Minőségi darab, elég strapabíróra sikerült.




A három felfogatási pontnál alumínium lemezekkel lett megerősítve az anyag.


A géptető nyitófüle és rugója átrakható a régi géptetőről.



További info:
goldenarrow@freemail.hu
0630-5864139
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Őőőőőő, izééé, kint a Camponánál még csak 50 volt, ez most akkor a végső ár? És azt szeretném megkérdezni, hogy ha akarok még mást is bele (a beömlők és a pup amiröl beszéltünk) az megdobja e az árat?Gabooca wrote:A gyári motorháztető másolatának ára MKIII-hoz 55,000ft/db.
A súlya 10 kg, a külső héj 3-4mm vastag üvegszál, belső kereszttartók 5 mm vastag polieszterből készültek.
Szállítási idő a megrendeléstől számított 5-7 nap.
Minőségi darab, elég strapabíróra sikerült.
A három felfogatási pontnál alumínium lemezekkel lett megerősítve az anyag.
A géptető nyitófüle és rugója átrakható a régi géptetőről.
További info:
goldenarrow@freemail.hu
0630-5864139
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gabooca
- márokosanistudnézni
- Posts: 85
- Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, III. ker.
Az 50 arra az egy darabra szól, tehát az elsőre amíg megvan.Bogyo28 wrote:Őőőőőő, izééé, kint a Camponánál még csak 50 volt, ez most akkor a végső ár? És azt szeretném megkérdezni, hogy ha akarok még mást is bele (a beömlők és a pup amiröl beszéltünk) az megdobja e az árat?
A púp és más extrák növelik az árat, attól függően hogy le kell-e újból gyártani (műanyag), vagy csak bele kell szerkeszteni.
Ezekre a +okra akkor tudok árat mondani ha konkrétan beszélünk róla (tehát a kezemben fogom őket

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Ok. beszerzem a mintákat és majd kereslek. Köszi.Gabooca wrote:Az 50 arra az egy darabra szól, tehát az elsőre amíg megvan.Bogyo28 wrote:Őőőőőő, izééé, kint a Camponánál még csak 50 volt, ez most akkor a végső ár? És azt szeretném megkérdezni, hogy ha akarok még mást is bele (a beömlők és a pup amiröl beszéltünk) az megdobja e az árat?
A púp és más extrák növelik az árat, attól függően hogy le kell-e újból gyártani (műanyag), vagy csak bele kell szerkeszteni.
Ezekre a +okra akkor tudok árat mondani ha konkrétan beszélünk róla (tehát a kezemben fogom őket).
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Tenyleg jol nezhet ki,mar igy kepen se rossz!
Idekint ketfelet csinalnak; aminek van belso merevitoje meg aminek nincs.
A merevitos itt is kb 10kilo, a nelkuli 5.
nekem fontos lenne a suly es ha mar kiadnek erte ennyi penzt, akkor nem mindegy hogy "csak" 8kilot nyerek vagy 13at.
Ilyen merevito nelkuli verzio megoldhato lenne e es ha elkeszulnenek a sarvedok is, szett arban lenne e kedvezmeny vagy van e ra mar valami arelkepzeles?
Idekint ketfelet csinalnak; aminek van belso merevitoje meg aminek nincs.
A merevitos itt is kb 10kilo, a nelkuli 5.
nekem fontos lenne a suly es ha mar kiadnek erte ennyi penzt, akkor nem mindegy hogy "csak" 8kilot nyerek vagy 13at.
Ilyen merevito nelkuli verzio megoldhato lenne e es ha elkeszulnenek a sarvedok is, szett arban lenne e kedvezmeny vagy van e ra mar valami arelkepzeles?
- Gabooca
- márokosanistudnézni
- Posts: 85
- Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, III. ker.
Belső merevítés nélkül kb. 5 kg lenne vagy kevesebb, de azt megigérhetem hogy ilyet én nem csináltatok és nem is ajánlok senkinek. Értelme nincs, álló helyzetben (pl. parkolásnál) jól néz ki, de attól fogva hogy elindulsz vele életveszély és kiadsz érte kb 25e ft-t. Megéri?
A sárvédőkkel még várni kell egy kicsit, de lassan azok is meglesznek. Szerintem az árak arányban lesznek a géptető árával, kedvezményben egyenlőre nem reménykedem mivel ezeket a cuccokat nem futószallagon gyártják le, esetleg nagyobb darabszám esetén.
A sárvédőkkel még várni kell egy kicsit, de lassan azok is meglesznek. Szerintem az árak arányban lesznek a géptető árával, kedvezményben egyenlőre nem reménykedem mivel ezeket a cuccokat nem futószallagon gyártják le, esetleg nagyobb darabszám esetén.