Re: HELP!!!!!
Posted: Tue Sep 06, 2011 8:01 pm
Sajnos csak 6-os.
Pff de szar, dobd ki !nyujoe wrote:Sajnos csak 6-os.
levelboss wrote:Kérlek segítsetek!!!
A szakdoga védésemre, prezentációmra most kerül majd nemsokára sor és szivatnak azzal, h beszéljek a károsanyag kibocsátási mért értékekről. Namármost, eddig szinte semmit nem tudok a sztoriról, de kezdek belejönni.
A helyzet az, h van K-jetes, meg EFI-s mért adathalmazom a különböző gázokból, de ezek ugye teljes terhelésen lettek mérve. De valamihez jó lenne hasonlítani őket, h mennyivel rosszabb vagy jobb pl bizonyos "zöldkártya" határértékeknél. Ez persze nehéz, vagy talán semmi értelme, mert nekem teljes terhelésen mért értékeim vannak, a műszakin, v zöldkártyán meg csak alapjárat, meg üresjárati fordulatszámos értékek vannak.
Nagyon szükségem lenne bármi használható adatra, értéktáblára... és nem olyanra, amiben g/km-ben vannak az adatok, hanem a mérhető %-os (CO, CO2, O2), meg ppm-es (HC), mert az ismételten használhatatlan a számomra!
Nagyon köszönöm előre is!!!
Köszi szépen! Sok hasznos infó van benne!tomtom wrote:levelboss wrote:Kérlek segítsetek!!!
A szakdoga védésemre, prezentációmra most kerül majd nemsokára sor és szivatnak azzal, h beszéljek a károsanyag kibocsátási mért értékekről. Namármost, eddig szinte semmit nem tudok a sztoriról, de kezdek belejönni.
A helyzet az, h van K-jetes, meg EFI-s mért adathalmazom a különböző gázokból, de ezek ugye teljes terhelésen lettek mérve. De valamihez jó lenne hasonlítani őket, h mennyivel rosszabb vagy jobb pl bizonyos "zöldkártya" határértékeknél. Ez persze nehéz, vagy talán semmi értelme, mert nekem teljes terhelésen mért értékeim vannak, a műszakin, v zöldkártyán meg csak alapjárat, meg üresjárati fordulatszámos értékek vannak.
Nagyon szükségem lenne bármi használható adatra, értéktáblára... és nem olyanra, amiben g/km-ben vannak az adatok, hanem a mérhető %-os (CO, CO2, O2), meg ppm-es (HC), mert az ismételten használhatatlan a számomra!
Nagyon köszönöm előre is!!!
ez?
(magam se tudnám jobban elmondani)
http://rs1.sze.hu/~lakatos/emisszi%F32.pdf
amilyen sürün jártok talira ez elég soká lesz még...má megint kurva gonosz vagyoklevelboss wrote:Vendégem vagy egy bambira, vagy sörcire, v nemtommire egyszer egy talin!
Én is csak ezért mertem mondani...Bogyo28 wrote:amilyen sürün jártok talira ez elég soká lesz még...má megint kurva gonosz vagyoklevelboss wrote:Vendégem vagy egy bambira, vagy sörcire, v nemtommire egyszer egy talin!![]()
levelboss wrote:Köszi szépen! Sok hasznos infó van benne!tomtom wrote:levelboss wrote:Kérlek segítsetek!!!
A szakdoga védésemre, prezentációmra most kerül majd nemsokára sor és szivatnak azzal, h beszéljek a károsanyag kibocsátási mért értékekről. Namármost, eddig szinte semmit nem tudok a sztoriról, de kezdek belejönni.
A helyzet az, h van K-jetes, meg EFI-s mért adathalmazom a különböző gázokból, de ezek ugye teljes terhelésen lettek mérve. De valamihez jó lenne hasonlítani őket, h mennyivel rosszabb vagy jobb pl bizonyos "zöldkártya" határértékeknél. Ez persze nehéz, vagy talán semmi értelme, mert nekem teljes terhelésen mért értékeim vannak, a műszakin, v zöldkártyán meg csak alapjárat, meg üresjárati fordulatszámos értékek vannak.
Nagyon szükségem lenne bármi használható adatra, értéktáblára... és nem olyanra, amiben g/km-ben vannak az adatok, hanem a mérhető %-os (CO, CO2, O2), meg ppm-es (HC), mert az ismételten használhatatlan a számomra!
Nagyon köszönöm előre is!!!
ez?
(magam se tudnám jobban elmondani)
http://rs1.sze.hu/~lakatos/emisszi%F32.pdf![]()
Vendégem vagy egy bambira, vagy sörcire, v nemtommire egyszer egy talin!
Pont ezt javasoltam a granada fórumon pár percepalbandi wrote:Sziasztok!
Keresek olyan szakit, aki befejezné a Granadámat.
Szét lett szedve, kilakatolva, festve, és elkezdték összerakni. Motor, váltó benne van, futómű alatta, csak be kellene indítani. Sajnos a srác, aki csinálta, megakadt a villamos dolgoknál (meg valószínű beleunt), és megállt a projekt.
Úgyhogy ami kellene, villamosan rendberakni, és beindítani.
Ha ez megvan, össze kellene rakni a belsejét, ha arra van vállalkozó.
Ja, és mindezt jó lenne valahol Tatabánya, vagy Budapest vonzáskörzetében.
Előre is köszönöm,
Pál Andris
egy Triumph Thruxton-ról van szó, és igen, a vásárlás a cél.driver wrote:Milyen motor? És meg akarod venni?