váltók

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: váltók

Post by vasparipa »

Iván wrote:
holecz wrote:
levelboss wrote:Ááá rosszul tudod Te azt! Fűrészpor a lelke mindennek! :mrgreen:
Azt a Zsigulátorok difijébe szokták szórni. :twisted: :mrgreen:
hát ezt se tudtam :shock:
Ha ennyire rossz a helyzet, hívjátok MacGyver-t. Szigszalag, és rágóspapír, és már kész is a váltó!!! :045: Amúgy az ÖREG esztergaforgácsot tömött bele, ha már ennyire szar volt!
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: váltók

Post by driver »

Van eladó váltóm V6 ra :D
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: váltók

Post by levelboss »

driver wrote:Van eladó váltóm V6 ra :D
Óóóó... :D Milyen? Hogyé?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: váltók

Post by driver »

MT 75 és 40 pénz. A baj csak az hogy a kardánodat is alakitani kell hozzá.
Uaz V6

Re: váltók

Post by Uaz V6 »

Sziaszok!

örülök ,hogy rátaláltam erre az oldalra!

mint a nick nevemen is látszik ,hogy uaz -om van!
de Granada 2.3 V6 motorral van szerelve!most szereztem 1 capri 2000 ccm V6 váltót

kideritettem a forumból ,hogy a pontos neve! typ F csattogós!


1.Nos miért is hivják csattogósnak?

2.el fogja birni a 2.3 V6 motort?
nekem terepre kell a gép ugyebár van rajra terepváltó ami leveszi a terhet a kéziváltóról!

3.A legnagyobb baj ,hogy az 1 es fogaskeréknél a szinkrongyűrű el van törve!
HONNÉT TUDOK SZINKRONGYÜRŰT SZEREZNI?

lavina ,unix ban voltam már de kell nekik az alváz szám! uaz alváz számát értelem szerüen nem adhatom meg! :nem:
a váltószámmal nem tudnak mit kezdeni! :(

arra gondoltam ha esetleg lenne valakinek 2000 v6 capria és meg tudná mondani az alvázszámát azt nagyon megköszönném!

vagy esetleg lenne valakinek otthon polcon ilyen szinkrongyürű azt szivesen megvenném!

az elképzelésem ezzel a váltóval az ,hogy a nyelestengelyt lerövideiteném 25 cm el!

és a tengelyt felbordáztatnám! :lol:
erre azért van szükség mert túl hosszú lenne a váltó és nagyon rövöd lenne a kardán !

minden megoldás érdekel a szinkrongyürű ügyben!
Március 1 ig el kell készülnie a gépnek!


köszi! :ru:
zoli
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: váltók

Post by nyujoe »

üdv!
...nekem 2000 V6 van, ezzel a csattogós váltóval, külső kapcsolású és csattog, ezért csattogós 8)
...szerintem terepre nem fogsz hosszútávú barátságot kötni ezzel a váltóval, általánosságban nem szeretik, de van itt aki jobban ért hozzá majd kifejtik a nálamnál okosabbak :)
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: váltók

Post by Bogyo28 »

Szerintem azt a váltót dobd el jó messzire, és vegyél egy type9-et pl, ahoz lehet kapni minden cuccot, 5 sebességes és nem külső kulisszás.

de ha ragaszkodsz a meglévő váltohoz, akkor:

http://www.oldcars.de/shop/index_en.htm ... ic&exact=1" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: váltók

Post by Süni »

Csak szólok, hogy az Unix, és a Lavina (valamint más se) fog tudni mit kezdeni az alvázszámmal. dilettánsok gyülekezete mind.
Uaz V6

Re: váltók

Post by Uaz V6 »

Köszi a gyors választ!

Nekem ép ilyen váltóra vólt szükségem .külső kulisszás!
mert ennek le tudom a nyelestengely végét röviditeni
teljesen a váltó csapágyig!

az intern kulisszás komplikáltabb lenne!vagy nem?

Mennyit birnak ezek a váltók?
mik szoktak tönkremenni benne?
mitöl jobb a typ 9 ?

1 es fokozat 1:360 a váltó áttétele!
typ:9 nek mekkora az 1 es áttétele?

üdv!
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: váltók

Post by szszaby »

Akkor te nem a nyeles tengelyt hanem a kimenő tengelyt akarod lerövidíteni.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: váltók

Post by szszaby »

Ha jól tudom Gigfordnak még megvan a Type 9 4X4 es váltója. De Bogyó többet tud róla.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Re: váltók

Post by Kenny »

Uaz V6 wrote: 1 es fokozat 1:360 a váltó áttétele!
typ:9 nek mekkora az 1 es áttétele?
Type-9!
(4henger és 2.3 V6):
1. 3.65
2. 1.97
3. 1.37
4. 1.0
5. 0.82

(2.8 V6):
1. 3.36
2. 1.81
3. 1.26
4. 1.0
5. 0.825

(Diesel)
1. 3.9
2. 2.29
3. 1.38
4. 1.0
5. 0.8
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: váltók

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:Ha jól tudom Gigfordnak még megvan a Type 9 4X4 es váltója. De Bogyó többet tud róla.
ja, az még ott figyel nálam, van első kihajtás is rajta, az terepre jó lehet...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Uaz V6

Re: váltók

Post by Uaz V6 »

Az nem kell mert 4x4 -es csörlőkihajtásos roburnak a terepváltója lessz rajta kiskadánnal!
most találtam 1 embert aki Egerben felbordázná a lemenő tengelyt! typ 9 4x4 es váltó is hosszú! csak oldalkulisszás dolog jöhet szóba! max ha nem birná ez a váltó akkor gyártatok bele fogaskerekeket!
biztos nem olcsó tuti 3-4 kiló!
miért nem szeretitek ezt a váltót? mi vele a gond ,hogy mindenki a typ 9 est papolja? :) :shock:
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Ha jól tudom Gigfordnak még megvan a Type 9 4X4 es váltója. De Bogyó többet tud róla.
ja, az még ott figyel nálam, van első kihajtás is rajta, az terepre jó lehet...
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: váltók

Post by Bogyo28 »

Uaz V6 wrote:miért nem szeretitek ezt a váltót? mi vele a gond ,hogy mindenki a typ 9 est papolja?
szerinted ha mindenki azt mondja hogy nem jó akkor jó? :lol: :lol: :lol:

hibái:

oldalkulisszás, ami ilyen idős korára már rendesen szét szokott kopni, ezért szar vele váltani, rosszabb esetbe szét is hullhat

4 sebességes

nem a legerősebb
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply