Page 32 of 51

Re: váltók

Posted: Mon Jan 05, 2009 1:22 pm
by vasparipa
Iván wrote:
holecz wrote:
levelboss wrote:Ááá rosszul tudod Te azt! Fűrészpor a lelke mindennek! :mrgreen:
Azt a Zsigulátorok difijébe szokták szórni. :twisted: :mrgreen:
hát ezt se tudtam :shock:
Ha ennyire rossz a helyzet, hívjátok MacGyver-t. Szigszalag, és rágóspapír, és már kész is a váltó!!! :045: Amúgy az ÖREG esztergaforgácsot tömött bele, ha már ennyire szar volt!

Re: váltók

Posted: Mon Jan 05, 2009 2:39 pm
by driver
Van eladó váltóm V6 ra :D

Re: váltók

Posted: Mon Jan 05, 2009 4:36 pm
by levelboss
driver wrote:Van eladó váltóm V6 ra :D
Óóóó... :D Milyen? Hogyé?

Re: váltók

Posted: Tue Jan 06, 2009 9:05 am
by driver
MT 75 és 40 pénz. A baj csak az hogy a kardánodat is alakitani kell hozzá.

Re: váltók

Posted: Sun Feb 01, 2009 11:13 pm
by Uaz V6
Sziaszok!

örülök ,hogy rátaláltam erre az oldalra!

mint a nick nevemen is látszik ,hogy uaz -om van!
de Granada 2.3 V6 motorral van szerelve!most szereztem 1 capri 2000 ccm V6 váltót

kideritettem a forumból ,hogy a pontos neve! typ F csattogós!


1.Nos miért is hivják csattogósnak?

2.el fogja birni a 2.3 V6 motort?
nekem terepre kell a gép ugyebár van rajra terepváltó ami leveszi a terhet a kéziváltóról!

3.A legnagyobb baj ,hogy az 1 es fogaskeréknél a szinkrongyűrű el van törve!
HONNÉT TUDOK SZINKRONGYÜRŰT SZEREZNI?

lavina ,unix ban voltam már de kell nekik az alváz szám! uaz alváz számát értelem szerüen nem adhatom meg! :nem:
a váltószámmal nem tudnak mit kezdeni! :(

arra gondoltam ha esetleg lenne valakinek 2000 v6 capria és meg tudná mondani az alvázszámát azt nagyon megköszönném!

vagy esetleg lenne valakinek otthon polcon ilyen szinkrongyürű azt szivesen megvenném!

az elképzelésem ezzel a váltóval az ,hogy a nyelestengelyt lerövideiteném 25 cm el!

és a tengelyt felbordáztatnám! :lol:
erre azért van szükség mert túl hosszú lenne a váltó és nagyon rövöd lenne a kardán !

minden megoldás érdekel a szinkrongyürű ügyben!
Március 1 ig el kell készülnie a gépnek!


köszi! :ru:
zoli

Re: váltók

Posted: Sun Feb 01, 2009 11:22 pm
by nyujoe
üdv!
...nekem 2000 V6 van, ezzel a csattogós váltóval, külső kapcsolású és csattog, ezért csattogós 8)
...szerintem terepre nem fogsz hosszútávú barátságot kötni ezzel a váltóval, általánosságban nem szeretik, de van itt aki jobban ért hozzá majd kifejtik a nálamnál okosabbak :)

Re: váltók

Posted: Sun Feb 01, 2009 11:55 pm
by Bogyo28
Szerintem azt a váltót dobd el jó messzire, és vegyél egy type9-et pl, ahoz lehet kapni minden cuccot, 5 sebességes és nem külső kulisszás.

de ha ragaszkodsz a meglévő váltohoz, akkor:

http://www.oldcars.de/shop/index_en.htm ... ic&exact=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: váltók

Posted: Mon Feb 02, 2009 6:52 am
by Süni
Csak szólok, hogy az Unix, és a Lavina (valamint más se) fog tudni mit kezdeni az alvázszámmal. dilettánsok gyülekezete mind.

Re: váltók

Posted: Mon Feb 02, 2009 9:08 am
by Uaz V6
Köszi a gyors választ!

Nekem ép ilyen váltóra vólt szükségem .külső kulisszás!
mert ennek le tudom a nyelestengely végét röviditeni
teljesen a váltó csapágyig!

az intern kulisszás komplikáltabb lenne!vagy nem?

Mennyit birnak ezek a váltók?
mik szoktak tönkremenni benne?
mitöl jobb a typ 9 ?

1 es fokozat 1:360 a váltó áttétele!
typ:9 nek mekkora az 1 es áttétele?

üdv!

Re: váltók

Posted: Mon Feb 02, 2009 9:56 am
by szszaby
Akkor te nem a nyeles tengelyt hanem a kimenő tengelyt akarod lerövidíteni.

Re: váltók

Posted: Mon Feb 02, 2009 10:00 am
by szszaby
Ha jól tudom Gigfordnak még megvan a Type 9 4X4 es váltója. De Bogyó többet tud róla.

Re: váltók

Posted: Mon Feb 02, 2009 12:11 pm
by Kenny
Uaz V6 wrote: 1 es fokozat 1:360 a váltó áttétele!
typ:9 nek mekkora az 1 es áttétele?
Type-9!
(4henger és 2.3 V6):
1. 3.65
2. 1.97
3. 1.37
4. 1.0
5. 0.82

(2.8 V6):
1. 3.36
2. 1.81
3. 1.26
4. 1.0
5. 0.825

(Diesel)
1. 3.9
2. 2.29
3. 1.38
4. 1.0
5. 0.8

Re: váltók

Posted: Mon Feb 02, 2009 4:03 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Ha jól tudom Gigfordnak még megvan a Type 9 4X4 es váltója. De Bogyó többet tud róla.
ja, az még ott figyel nálam, van első kihajtás is rajta, az terepre jó lehet...

Re: váltók

Posted: Mon Feb 02, 2009 4:45 pm
by Uaz V6
Az nem kell mert 4x4 -es csörlőkihajtásos roburnak a terepváltója lessz rajta kiskadánnal!
most találtam 1 embert aki Egerben felbordázná a lemenő tengelyt! typ 9 4x4 es váltó is hosszú! csak oldalkulisszás dolog jöhet szóba! max ha nem birná ez a váltó akkor gyártatok bele fogaskerekeket!
biztos nem olcsó tuti 3-4 kiló!
miért nem szeretitek ezt a váltót? mi vele a gond ,hogy mindenki a typ 9 est papolja? :) :shock:
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Ha jól tudom Gigfordnak még megvan a Type 9 4X4 es váltója. De Bogyó többet tud róla.
ja, az még ott figyel nálam, van első kihajtás is rajta, az terepre jó lehet...

Re: váltók

Posted: Mon Feb 02, 2009 5:23 pm
by Bogyo28
Uaz V6 wrote:miért nem szeretitek ezt a váltót? mi vele a gond ,hogy mindenki a typ 9 est papolja?
szerinted ha mindenki azt mondja hogy nem jó akkor jó? :lol: :lol: :lol:

hibái:

oldalkulisszás, ami ilyen idős korára már rendesen szét szokott kopni, ezért szar vele váltani, rosszabb esetbe szét is hullhat

4 sebességes

nem a legerősebb