dühöngő
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: dühöngő
A paréj ellenőrökről jut eszembe. Észrevettétek, hogy sokszor jó reggel / jó napot kívánnak ? Én metróval járok dolgozni meg villanyossal de különösebb bajom nincs vele, gondolom mert az örs - fővám vonal nem kint van az isten háta mögött. Dolgozni szinte sosem járok kocsival mióta fél 8-ra kell mennem. Mikor 5:15 kor indultam akkor azért jobb volt a kocsi :)
1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: dühöngő
Nem ismerem az embert, a kocsit sem. Most olvastam és gondoltam belinkelem hátha valaki tud / látott valamit :
http://v8cars.hu/news.php?cikk=4a104feb84ef6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://v8cars.hu/news.php?cikk=4a104feb84ef6" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: dühöngő
Erre a benzinár - emelős dologra viszont már nem is lehet mit mondani :? Az igaz, hogy nyáron mindig ez van, de ez most más. Ezt biztos kitartják egy ideig. Most már aztán végképp nem jutunk messzire.
Az E85-ben látok még némi esélyt,- amit már kiveséztünk. Felénk 80km-es körzetben még ilyen kút sincs. De majd talán egyszer a nem is olyan távoli jövőben...
Ez lenne a NAGY, a MAGASSÁGOS EU?! Hát ez f@sza. Azt mondták, a gyerekeinknek már jó lesz, csak azt nem mondták, hogy hány éves korukra.

Az E85-ben látok még némi esélyt,- amit már kiveséztünk. Felénk 80km-es körzetben még ilyen kút sincs. De majd talán egyszer a nem is olyan távoli jövőben...
Ez lenne a NAGY, a MAGASSÁGOS EU?! Hát ez f@sza. Azt mondták, a gyerekeinknek már jó lesz, csak azt nem mondták, hogy hány éves korukra.


csak azért is......batman
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: dühöngő
németben 410 pénz volt egy lityi nyál ha ez boldogít....daniv6 wrote:Erre a benzinár - emelős dologra viszont már nem is lehet mit mondani :? Az igaz, hogy nyáron mindig ez van, de ez most más. Ezt biztos kitartják egy ideig. Most már aztán végképp nem jutunk messzire.
Az E85-ben látok még némi esélyt,- amit már kiveséztünk. Felénk 80km-es körzetben még ilyen kút sincs. De majd talán egyszer a nem is olyan távoli jövőben...
Ez lenne a NAGY, a MAGASSÁGOS EU?! Hát ez f@sza. Azt mondták, a gyerekeinknek már jó lesz, csak azt nem mondták, hogy hány éves korukra.![]()
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: dühöngő
Na de az legalább benya és nem az a kotyvalék amit itt árulnak, na meg persze sokkal többet keresnek.Bogyo28 wrote: németben 410 pénz volt egy lityi nyál ha ez boldogít....
Ford Capri MkI Essex
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: dühöngő
Hát sajnos már ez sem igaz!!szszaby wrote:Na de az legalább benya és nem az a kotyvalék amit itt árulnak, na meg persze sokkal többet keresnek.Bogyo28 wrote: németben 410 pénz volt egy lityi nyál ha ez boldogít....
A minősége sem olyan jó mint sokan gondolják, Ausztriából átérve Németbe az első kút után már érezhető a változás!
Na meg amilyen fasza autópályák vannak Németbe arról ne is beszéljünk, a régi M7 szintű még néhány szakaszon!
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: dühöngő
csak hogy "érezd" miről van szó, a jóminőségű német pályán kirázódott a bal első indexem a helyéről.... viszont a pálya ott ingyenesFEFE wrote:Hát sajnos már ez sem igaz!!szszaby wrote:Na de az legalább benya és nem az a kotyvalék amit itt árulnak, na meg persze sokkal többet keresnek.Bogyo28 wrote: németben 410 pénz volt egy lityi nyál ha ez boldogít....
A minősége sem olyan jó mint sokan gondolják, Ausztriából átérve Németbe az első kút után már érezhető a változás!
Na meg amilyen fasza autópályák vannak Németbe arról ne is beszéljünk, a régi M7 szintű még néhány szakaszon!

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: dühöngő
TCS urat idézve én inkább fizetek az itthoniért mint hogy ingyé legyen olyan mint a német... a régi M7 jónak tünt néhány német szakaszhoz képest...Pudva wrote:csak hogy "érezd" miről van szó, a jóminőségű német pályán kirázódott a bal első indexem a helyéről.... viszont a pálya ott ingyenes
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: dühöngő
ez azért fog igy maradni, mert nem az olaj emelkedése miatt van ez az emelés, hanem a jövedéki adó + áfa! A kőolaj hordója most 70$ alatt van bőven, míg a csúcs 140$ volt! Ha ismét beindul majd a világgazdaság, és 100$ körülire emelkedik a nyersolaj ára, simán meglesz a 400huf-os benzinár.daniv6 wrote:Erre a benzinár - emelős dologra viszont már nem is lehet mit mondani :? Az igaz, hogy nyáron mindig ez van, de ez most más. Ezt biztos kitartják egy ideig. Most már aztán végképp nem jutunk messzire.
Az E85-ben látok még némi esélyt,- amit már kiveséztünk. Felénk 80km-es körzetben még ilyen kút sincs. De majd talán egyszer a nem is olyan távoli jövőben...
Ez lenne a NAGY, a MAGASSÁGOS EU?! Hát ez f@sza. Azt mondták, a gyerekeinknek már jó lesz, csak azt nem mondták, hogy hány éves korukra.![]()
Német drága, Ausztria és Luxemburg olcsó (itt pl 1 EUR alatt van literje).
A 410-es Német ár kicsit soknak tűnik nekem, bár ha pálya kút volt, akkor simán. Az átlagár ott most kb 1.2-1.3 EUR /l 95ös
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: dühöngő
Ausztriába is 1,25 eu volt a benzin.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: dühöngő
Spanom kint ukránban 135Ft/l árért hőbörgött hogy majdnem 10 forintnyit ment fel!!!!
Ehh......ha itt lenne annyi.
Egy konkrét kérdésem lenne a bioetanolról, tudom hogy volt már szó róla, de itt felénk most nyitott egy kút ahol 198Ft/l. Többet kajál belőle a kocsi? Mi kell hozzá hogy benzinnel is meg etanollal is felváltva?
Ehh......ha itt lenne annyi.
Egy konkrét kérdésem lenne a bioetanolról, tudom hogy volt már szó róla, de itt felénk most nyitott egy kút ahol 198Ft/l. Többet kajál belőle a kocsi? Mi kell hozzá hogy benzinnel is meg etanollal is felváltva?
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: dühöngő
Keverni kell a kettőt de majd az okosabbak elmagyarázzák...Zacy wrote:Spanom kint ukránban 135Ft/l árért hőbörgött hogy majdnem 10 forintnyit ment fel!!!!
Ehh......ha itt lenne annyi.
Egy konkrét kérdésem lenne a bioetanolról, tudom hogy volt már szó róla, de itt felénk most nyitott egy kút ahol 198Ft/l. Többet kajál belőle a kocsi? Mi kell hozzá hogy benzinnel is meg etanollal is felváltva?
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: dühöngő
legegyszerübben egy EFI, meg egy kis elektronika. a karbinál a fuvokákkal szoktak játszani, azt nehéz egy kapcsolóval változtatni...Zacy wrote: Mi kell hozzá hogy benzinnel is meg etanollal is felváltva?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: dühöngő
2.0 V6-ra rá lehetne tenni egy EFI-t vagy egy K-Jetet? Ha valaki csinált már ilyet érdekelnének a tapasztalatok, változások, illetve hogy mennyit káromkodott és mennyi sört vett mire kész lettBogyo28 wrote:legegyszerübben egy EFI, meg egy kis elektronika. a karbinál a fuvokákkal szoktak játszani, azt nehéz egy kapcsolóval változtatni...Zacy wrote: Mi kell hozzá hogy benzinnel is meg etanollal is felváltva?


Hja meg hogy lehet-e beszerezni ilyet, és mennyi, mert őszíntén már picit unom a karbit :? :?
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: dühöngő
Mindent lehet, a kérdés az hogy megéri e? K-Jet már lett próbálva, elöszőr 60 lityis fogyasztás, aztán sikerült megjavítani, de HF tuningal se lett túl jó a bele feccolt melóhoz és főleg pénzhez képest. Mivel a K-jet 2.8-hoz volt caprin, és ez egy mechanikus cucc, nehéz lenne belőni 2.0-hoz. Gyári EFI szintén zenész, a 2.4 scorpio cucca van hozzá a legközelebb, de az is picit túletetné. Programozható ECU meg akkora pénzkidobás egy 2.0 V6-hoz, hogy azt nem éri meg rátenni, arányokkal olcsobb egy 2.9 EFI.Zacy wrote:2.0 V6-ra rá lehetne tenni egy EFI-t vagy egy K-Jetet? Ha valaki csinált már ilyet érdekelnének a tapasztalatok, változások, illetve hogy mennyit káromkodott és mennyi sört vett mire kész lett![]()
![]()
Hja meg hogy lehet-e beszerezni ilyet, és mennyi, mert őszíntén már picit unom a karbit :? :?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4