Ha összejön én állom a piát!!!!!Blant wrote:Mint állat!
Én is szívesen ajánlkozom a fotóhoz. Csak ki fogja fizetni azt a temérdek alkoholt, amit megiszunk előtte
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- FehérCapri Sanca
- márokosanistudnézni
- Posts: 81
- Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
FehérCapri Sanca wrote:Na, ma éjjel azért összejött hármunknak!Balage, Geec és jómagam megtoltunk egyszerre - egy váltót. Az eredmény Krisz hátára és karjára folyt a szemem előtt. Neki tetszett, azt mondta!
![]()
Emberek, cseréljetek váltót, hihetetlen jó buli!


- FehérCapri Sanca
- márokosanistudnézni
- Posts: 81
- Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
trafo2000 wrote:FehérCapri Sanca wrote:Na, ma éjjel azért összejött hármunknak!Balage, Geec és jómagam megtoltunk egyszerre - egy váltót. Az eredmény Krisz hátára és karjára folyt a szemem előtt. Neki tetszett, azt mondta!
![]()
Emberek, cseréljetek váltót, hihetetlen jó buli!Nem tudom mivel küzdöttetek,én egyedül cserélek caprin váltót és nem szokott rám folyni semmi
Nem is élted át még azt, amit mi!




BOSS MK III
- FehérCapri Sanca
- márokosanistudnézni
- Posts: 81
- Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
- Terka
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 102
- Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Meadowbank
Én természetesen" biztos hogy benne vagyok" a fotozásba mármint hogy csinálom a képeketFehérCapri Sanca wrote:Én még tudok hozni egy csincsillát és egy kecskét - ez utóbbi sajnos nőnemű, de van szarva - , az már négy, még kellene egy önként jelentkező, aki fotózik. Meghívom a debreczeni tűzoltózenekart háttérnek, és természetesen mindezt a tévéhíradóban élőben...gizmo wrote:a feltételek adottak... és szerintem ketten már vagyunk![]()
már csak azért is, hogy legyen mit kirakni a falra;)
VIZUÁLISAK VAGYTOK????

Terka
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Na eljött a vizsgaidőszak vége is szerencsére, úgyhogy belelendültünk a dolgokba komolyabban. Emlékszem mikor Caprit kerestem azért nem vettem meg egy MK1-et, mert szana-széjjel volt rohadva és látszott is rajta. Pedig mindenképp Mk1-et szerettem volna, viszont azok kis motorral voltak szerelve (tudom, de akkor nincs papír :) ) . Na az enyémen nem látszott annyira bár azt hozzá kell tenni ha most mennék bármilyen autót venni "szemrebbenés nélkül végigverném kalapáccsal az egész autót"csak derüljön ki aminek ki kell ! Szóval emberek ez jóval szarabb mint gondoltam és mint eddig látszott rajta, rengeteg paszta , hab, tákolás akad bőven, ez most nem az előző tulaj ellen szól, komolyan gondolom,hogy valószínűleg a felével sem volt tisztában,hogy ez hogy is néz ki...akkor kb a dolgok
- mindkét első sárvédő első sarka lyukas a lámpák mellett, nem volt sok gitt rajta, ugy 1 cm
- van egy illesztés ( nekem van ) a tűzfalon keresztbe az autón, na ott is rohadt
- az egyik merevítő ( hossztartó ? ) nyúlvány beteg
- mindkét első kerékdob a tűzfalnál azzal egyűtt lyukas
- padlólemez ( ami jo állapotu....) 50+ % csere
- a küszöb és a padlólemez speciális pasztakötéssel egyesítve ;)
- a hosszemrevítő baloldalt cserés ( gondolom ez egyébként maga az alvázkeret)
- mindkét hátsó kerékdob pereme + külső javítóívek
- csomagtartó két széle, ahol illeszkedik a hátsó kerékdobokhoz valamint ahol a pótkerék van
Meg millió apróság ami felett nem szabad elsiklani... tudom megnézhettem volna jobban, de akkor annyi közöm volt a dolgokhoz és ennyi derült ki, a nagyrésze meg csak bontás közben vált számomra világossá.Húú ez hosszú lett, mindegy , összerakjuk !
- mindkét első sárvédő első sarka lyukas a lámpák mellett, nem volt sok gitt rajta, ugy 1 cm
- van egy illesztés ( nekem van ) a tűzfalon keresztbe az autón, na ott is rohadt
- az egyik merevítő ( hossztartó ? ) nyúlvány beteg
- mindkét első kerékdob a tűzfalnál azzal egyűtt lyukas
- padlólemez ( ami jo állapotu....) 50+ % csere
- a küszöb és a padlólemez speciális pasztakötéssel egyesítve ;)
- a hosszemrevítő baloldalt cserés ( gondolom ez egyébként maga az alvázkeret)
- mindkét hátsó kerékdob pereme + külső javítóívek
- csomagtartó két széle, ahol illeszkedik a hátsó kerékdobokhoz valamint ahol a pótkerék van
Meg millió apróság ami felett nem szabad elsiklani... tudom megnézhettem volna jobban, de akkor annyi közöm volt a dolgokhoz és ennyi derült ki, a nagyrésze meg csak bontás közben vált számomra világossá.Húú ez hosszú lett, mindegy , összerakjuk !
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Amit felsoroltál, az az alap capri betegségek. Minden lakatolásra érett auton ezek a dolgok minimum ilyenek, de álltalában még rosszabbak. a sárvédő alatt lem szokott lemez lenni ott ahol a sárvédő doblemez tüzfal találkozik, A oszlop álltalában lukas rozsda, meg hasonlók. nyulványok álltalában szarok szoktak lenni, föleg pl hátul a laprugo felfogatásánál. szoval ne okold magad a választásért...Tibi wrote:Na eljött a vizsgaidőszak vége is szerencsére, úgyhogy belelendültünk a dolgokba komolyabban. Emlékszem mikor Caprit kerestem azért nem vettem meg egy MK1-et, mert szana-széjjel volt rohadva és látszott is rajta. Pedig mindenképp Mk1-et szerettem volna, viszont azok kis motorral voltak szerelve (tudom, de akkor nincs papír :) ) . Na az enyémen nem látszott annyira bár azt hozzá kell tenni ha most mennék bármilyen autót venni "szemrebbenés nélkül végigverném kalapáccsal az egész autót"csak derüljön ki aminek ki kell ! Szóval emberek ez jóval szarabb mint gondoltam és mint eddig látszott rajta, rengeteg paszta , hab, tákolás akad bőven, ez most nem az előző tulaj ellen szól, komolyan gondolom,hogy valószínűleg a felével sem volt tisztában,hogy ez hogy is néz ki...akkor kb a dolgok
- mindkét első sárvédő első sarka lyukas a lámpák mellett, nem volt sok gitt rajta, ugy 1 cm
- van egy illesztés ( nekem van ) a tűzfalon keresztbe az autón, na ott is rohadt
- az egyik merevítő ( hossztartó ? ) nyúlvány beteg
- mindkét első kerékdob a tűzfalnál azzal egyűtt lyukas
- padlólemez ( ami jo állapotu....) 50+ % csere
- a küszöb és a padlólemez speciális pasztakötéssel egyesítve ;)
- a hosszemrevítő baloldalt cserés ( gondolom ez egyébként maga az alvázkeret)
- mindkét hátsó kerékdob pereme + külső javítóívek
- csomagtartó két széle, ahol illeszkedik a hátsó kerékdobokhoz valamint ahol a pótkerék van
Meg millió apróság ami felett nem szabad elsiklani... tudom megnézhettem volna jobban, de akkor annyi közöm volt a dolgokhoz és ennyi derült ki, a nagyrésze meg csak bontás közben vált számomra világossá.Húú ez hosszú lett, mindegy , összerakjuk !

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4