Page 32 of 97

Posted: Fri Jun 23, 2006 8:56 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Mint állat!

Én is szívesen ajánlkozom a fotóhoz. Csak ki fogja fizetni azt a temérdek alkoholt, amit megiszunk előtte :-)
Ha összejön én állom a piát!!!!!

Posted: Sat Jun 24, 2006 2:51 am
by FehérCapri Sanca
Na, ma éjjel azért összejött hármunknak! :lol: Balage, Geec és jómagam megtoltunk egyszerre - egy váltót. Az eredmény Krisz hátára és karjára folyt a szemem előtt. Neki tetszett, azt mondta! :lol:

Emberek, cseréljetek váltót, hihetetlen jó buli! :lol:

Posted: Sat Jun 24, 2006 2:17 pm
by trafo2000
FehérCapri Sanca wrote:Na, ma éjjel azért összejött hármunknak! :lol: Balage, Geec és jómagam megtoltunk egyszerre - egy váltót. Az eredmény Krisz hátára és karjára folyt a szemem előtt. Neki tetszett, azt mondta! :lol:

Emberek, cseréljetek váltót, hihetetlen jó buli! :lol:
:twisted: Nem tudom mivel küzdöttetek,én egyedül cserélek caprin váltót és nem szokott rám folyni semmi :twisted:

Posted: Sat Jun 24, 2006 2:37 pm
by gizmo
és ez most jó, vagy épp panaszkodsz? :smt056 :fu:

Posted: Sat Jun 24, 2006 3:20 pm
by FehérCapri Sanca
trafo2000 wrote:
FehérCapri Sanca wrote:Na, ma éjjel azért összejött hármunknak! :lol: Balage, Geec és jómagam megtoltunk egyszerre - egy váltót. Az eredmény Krisz hátára és karjára folyt a szemem előtt. Neki tetszett, azt mondta! :lol:

Emberek, cseréljetek váltót, hihetetlen jó buli! :lol:
:twisted: Nem tudom mivel küzdöttetek,én egyedül cserélek caprin váltót és nem szokott rám folyni semmi :twisted:

Nem is élted át még azt, amit mi! :lol: :lol: :lol: :lol:

Posted: Sat Jun 24, 2006 3:21 pm
by FehérCapri Sanca
gizmo wrote:és ez most jó, vagy épp panaszkodsz? :smt056 :fu:
Noss, szarrá röhögtük magunkat, így jó? :fu:

Posted: Sat Jun 24, 2006 7:38 pm
by Terka
FehérCapri Sanca wrote:
gizmo wrote:a feltételek adottak... és szerintem ketten már vagyunk :fcp32: :lol:
már csak azért is, hogy legyen mit kirakni a falra;)
Én még tudok hozni egy csincsillát és egy kecskét - ez utóbbi sajnos nőnemű, de van szarva - , az már négy, még kellene egy önként jelentkező, aki fotózik. Meghívom a debreczeni tűzoltózenekart háttérnek, és természetesen mindezt a tévéhíradóban élőben...


VIZUÁLISAK VAGYTOK????

:fcp68:
Én természetesen" biztos hogy benne vagyok" a fotozásba mármint hogy csinálom a képeket :lol:

Posted: Sat Jun 24, 2006 9:25 pm
by szszaby
Megkapta az autóm a színt. :lol: :lol: :lol:

Image
Image
Image
Image

Posted: Sun Jun 25, 2006 11:50 am
by proteus
:smt023

Posted: Mon Jun 26, 2006 9:06 am
by Pudva
szszaby wrote:Megkapta az autóm a színt. :lol: :lol: :lol:
Image
Jó ez a felhős motívum benne, hogy csináltátok? :P :wink: :twisted:
De most komolyan szépnek néz ki így elsőre! 8)

Posted: Mon Jun 26, 2006 6:23 pm
by szszaby
Ügyes a festő! :lol:
Még most ragyog mint salamon töke és visszaver minden fényt, napsütésben bántja az ember szemét annyira fénylik.

Posted: Sat Jul 01, 2006 6:15 pm
by Tibi
Na eljött a vizsgaidőszak vége is szerencsére, úgyhogy belelendültünk a dolgokba komolyabban. Emlékszem mikor Caprit kerestem azért nem vettem meg egy MK1-et, mert szana-széjjel volt rohadva és látszott is rajta. Pedig mindenképp Mk1-et szerettem volna, viszont azok kis motorral voltak szerelve (tudom, de akkor nincs papír :) ) . Na az enyémen nem látszott annyira bár azt hozzá kell tenni ha most mennék bármilyen autót venni "szemrebbenés nélkül végigverném kalapáccsal az egész autót"csak derüljön ki aminek ki kell ! Szóval emberek ez jóval szarabb mint gondoltam és mint eddig látszott rajta, rengeteg paszta , hab, tákolás akad bőven, ez most nem az előző tulaj ellen szól, komolyan gondolom,hogy valószínűleg a felével sem volt tisztában,hogy ez hogy is néz ki...akkor kb a dolgok
- mindkét első sárvédő első sarka lyukas a lámpák mellett, nem volt sok gitt rajta, ugy 1 cm
- van egy illesztés ( nekem van ) a tűzfalon keresztbe az autón, na ott is rohadt
- az egyik merevítő ( hossztartó ? ) nyúlvány beteg
- mindkét első kerékdob a tűzfalnál azzal egyűtt lyukas
- padlólemez ( ami jo állapotu....) 50+ % csere
- a küszöb és a padlólemez speciális pasztakötéssel egyesítve ;)
- a hosszemrevítő baloldalt cserés ( gondolom ez egyébként maga az alvázkeret)
- mindkét hátsó kerékdob pereme + külső javítóívek
- csomagtartó két széle, ahol illeszkedik a hátsó kerékdobokhoz valamint ahol a pótkerék van
Meg millió apróság ami felett nem szabad elsiklani... tudom megnézhettem volna jobban, de akkor annyi közöm volt a dolgokhoz és ennyi derült ki, a nagyrésze meg csak bontás közben vált számomra világossá.Húú ez hosszú lett, mindegy , összerakjuk !

Posted: Sun Jul 02, 2006 6:14 pm
by Tibi
...képekben
Image

Image

Image

Posted: Sun Jul 02, 2006 10:04 pm
by szszaby
Jobb állapotban van mint az enyém volt.

Posted: Tue Jul 04, 2006 9:47 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Na eljött a vizsgaidőszak vége is szerencsére, úgyhogy belelendültünk a dolgokba komolyabban. Emlékszem mikor Caprit kerestem azért nem vettem meg egy MK1-et, mert szana-széjjel volt rohadva és látszott is rajta. Pedig mindenképp Mk1-et szerettem volna, viszont azok kis motorral voltak szerelve (tudom, de akkor nincs papír :) ) . Na az enyémen nem látszott annyira bár azt hozzá kell tenni ha most mennék bármilyen autót venni "szemrebbenés nélkül végigverném kalapáccsal az egész autót"csak derüljön ki aminek ki kell ! Szóval emberek ez jóval szarabb mint gondoltam és mint eddig látszott rajta, rengeteg paszta , hab, tákolás akad bőven, ez most nem az előző tulaj ellen szól, komolyan gondolom,hogy valószínűleg a felével sem volt tisztában,hogy ez hogy is néz ki...akkor kb a dolgok
- mindkét első sárvédő első sarka lyukas a lámpák mellett, nem volt sok gitt rajta, ugy 1 cm
- van egy illesztés ( nekem van ) a tűzfalon keresztbe az autón, na ott is rohadt
- az egyik merevítő ( hossztartó ? ) nyúlvány beteg
- mindkét első kerékdob a tűzfalnál azzal egyűtt lyukas
- padlólemez ( ami jo állapotu....) 50+ % csere
- a küszöb és a padlólemez speciális pasztakötéssel egyesítve ;)
- a hosszemrevítő baloldalt cserés ( gondolom ez egyébként maga az alvázkeret)
- mindkét hátsó kerékdob pereme + külső javítóívek
- csomagtartó két széle, ahol illeszkedik a hátsó kerékdobokhoz valamint ahol a pótkerék van
Meg millió apróság ami felett nem szabad elsiklani... tudom megnézhettem volna jobban, de akkor annyi közöm volt a dolgokhoz és ennyi derült ki, a nagyrésze meg csak bontás közben vált számomra világossá.Húú ez hosszú lett, mindegy , összerakjuk !
Amit felsoroltál, az az alap capri betegségek. Minden lakatolásra érett auton ezek a dolgok minimum ilyenek, de álltalában még rosszabbak. a sárvédő alatt lem szokott lemez lenni ott ahol a sárvédő doblemez tüzfal találkozik, A oszlop álltalában lukas rozsda, meg hasonlók. nyulványok álltalában szarok szoktak lenni, föleg pl hátul a laprugo felfogatásánál. szoval ne okold magad a választásért... :shock: