Posted: Fri Jun 23, 2006 8:56 pm
Ha összejön én állom a piát!!!!!Blant wrote:Mint állat!
Én is szívesen ajánlkozom a fotóhoz. Csak ki fogja fizetni azt a temérdek alkoholt, amit megiszunk előtte
Ha összejön én állom a piát!!!!!Blant wrote:Mint állat!
Én is szívesen ajánlkozom a fotóhoz. Csak ki fogja fizetni azt a temérdek alkoholt, amit megiszunk előtte
FehérCapri Sanca wrote:Na, ma éjjel azért összejött hármunknak!Balage, Geec és jómagam megtoltunk egyszerre - egy váltót. Az eredmény Krisz hátára és karjára folyt a szemem előtt. Neki tetszett, azt mondta!
![]()
Emberek, cseréljetek váltót, hihetetlen jó buli!
trafo2000 wrote:FehérCapri Sanca wrote:Na, ma éjjel azért összejött hármunknak!Balage, Geec és jómagam megtoltunk egyszerre - egy váltót. Az eredmény Krisz hátára és karjára folyt a szemem előtt. Neki tetszett, azt mondta!
![]()
Emberek, cseréljetek váltót, hihetetlen jó buli!Nem tudom mivel küzdöttetek,én egyedül cserélek caprin váltót és nem szokott rám folyni semmi
Noss, szarrá röhögtük magunkat, így jó?gizmo wrote:és ez most jó, vagy épp panaszkodsz?![]()
Én természetesen" biztos hogy benne vagyok" a fotozásba mármint hogy csinálom a képeketFehérCapri Sanca wrote:Én még tudok hozni egy csincsillát és egy kecskét - ez utóbbi sajnos nőnemű, de van szarva - , az már négy, még kellene egy önként jelentkező, aki fotózik. Meghívom a debreczeni tűzoltózenekart háttérnek, és természetesen mindezt a tévéhíradóban élőben...gizmo wrote:a feltételek adottak... és szerintem ketten már vagyunk![]()
már csak azért is, hogy legyen mit kirakni a falra;)
VIZUÁLISAK VAGYTOK????
Jó ez a felhős motívum benne, hogy csináltátok? :Pszszaby wrote:Megkapta az autóm a színt.![]()
![]()
![]()
![]()
Amit felsoroltál, az az alap capri betegségek. Minden lakatolásra érett auton ezek a dolgok minimum ilyenek, de álltalában még rosszabbak. a sárvédő alatt lem szokott lemez lenni ott ahol a sárvédő doblemez tüzfal találkozik, A oszlop álltalában lukas rozsda, meg hasonlók. nyulványok álltalában szarok szoktak lenni, föleg pl hátul a laprugo felfogatásánál. szoval ne okold magad a választásért...Tibi wrote:Na eljött a vizsgaidőszak vége is szerencsére, úgyhogy belelendültünk a dolgokba komolyabban. Emlékszem mikor Caprit kerestem azért nem vettem meg egy MK1-et, mert szana-széjjel volt rohadva és látszott is rajta. Pedig mindenképp Mk1-et szerettem volna, viszont azok kis motorral voltak szerelve (tudom, de akkor nincs papír :) ) . Na az enyémen nem látszott annyira bár azt hozzá kell tenni ha most mennék bármilyen autót venni "szemrebbenés nélkül végigverném kalapáccsal az egész autót"csak derüljön ki aminek ki kell ! Szóval emberek ez jóval szarabb mint gondoltam és mint eddig látszott rajta, rengeteg paszta , hab, tákolás akad bőven, ez most nem az előző tulaj ellen szól, komolyan gondolom,hogy valószínűleg a felével sem volt tisztában,hogy ez hogy is néz ki...akkor kb a dolgok
- mindkét első sárvédő első sarka lyukas a lámpák mellett, nem volt sok gitt rajta, ugy 1 cm
- van egy illesztés ( nekem van ) a tűzfalon keresztbe az autón, na ott is rohadt
- az egyik merevítő ( hossztartó ? ) nyúlvány beteg
- mindkét első kerékdob a tűzfalnál azzal egyűtt lyukas
- padlólemez ( ami jo állapotu....) 50+ % csere
- a küszöb és a padlólemez speciális pasztakötéssel egyesítve ;)
- a hosszemrevítő baloldalt cserés ( gondolom ez egyébként maga az alvázkeret)
- mindkét hátsó kerékdob pereme + külső javítóívek
- csomagtartó két széle, ahol illeszkedik a hátsó kerékdobokhoz valamint ahol a pótkerék van
Meg millió apróság ami felett nem szabad elsiklani... tudom megnézhettem volna jobban, de akkor annyi közöm volt a dolgokhoz és ennyi derült ki, a nagyrésze meg csak bontás közben vált számomra világossá.Húú ez hosszú lett, mindegy , összerakjuk !