Page 35 of 50

Re: futómű

Posted: Thu Feb 17, 2011 3:09 pm
by Natalie Driver Gabe
adam wrote:
Natalie Driver Gabe wrote: az a baj hogy tranyó rugót sem olyan könnyű találni.
Ha lenne már bent pihenne.
S tipp sincs honna bontsak?
White Shark wrote:Jól mondja Süni ,két hete raktam be a gyereknek az egy lapos tranzit rugót ,olyan lett mint a rázóasztal ,valószínüleg kivesszük a konikat és kap két gázost ,a többlaposhoz egy hosszút tegyél ,nem lesz magasabb a segge de nem ül le annyira ha hátra is beülnek .
Gabe, neked nem koni van bent? És akkor a tranyó rugóval nem olyan lesz mint a "rázóasztal"?

Mi akkor most a tuti megoldás:
1. transit laprugó + gázos csillapító
2. transit laprugó + koni
3. 4 lapos rugó + koni
4. 4 lapos rugó + gázos csillapító
5. 3 lap + koni?
6. nem ül be hátra senki?
a 2. és a 6.

Re: futómű

Posted: Thu Feb 17, 2011 3:17 pm
by White Shark
Natalie Driver Gabe wrote:
capriv6 wrote:És csináltatni? BIM-nél
s vajon mennyi lenne??
esetleg kontakt ??
Parabell rugót itt sem tudnak,de egylapost már csináltattam,10x60 -as anyagból mert atranzit rugót utcára kicsit keménynek tartom ,(és abból is van több fajta) ha visszanézed az a kép amibe a poliszilentek vannak,egy pár ára szilentek nélkül 31500 bruttó ,elkészülési ideje 1-3 hét,gyári mintát kölcsönözni tudok.

Re: futómű

Posted: Thu Feb 17, 2011 3:33 pm
by Natalie Driver Gabe
White Shark wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
capriv6 wrote:És csináltatni? BIM-nél
s vajon mennyi lenne??
esetleg kontakt ??
Parabell rugót itt sem tudnak,de egylapost már csináltattam,10x60 -as anyagból mert atranzit rugót utcára kicsit keménynek tartom ,(és abból is van több fajta) ha visszanézed az a kép amibe a poliszilentek vannak,egy pár ára szilentek nélkül 31500 bruttó ,elkészülési ideje 1-3 hét,gyári mintát kölcsönözni tudok.
Kölcsönzés alatt mit értünk ???

Re: futómű

Posted: Thu Feb 17, 2011 3:39 pm
by adam
Natalie Driver Gabe wrote:
White Shark wrote:
Natalie Driver Gabe wrote: s vajon mennyi lenne??
esetleg kontakt ??
Parabell rugót itt sem tudnak,de egylapost már csináltattam,10x60 -as anyagból mert atranzit rugót utcára kicsit keménynek tartom ,(és abból is van több fajta) ha visszanézed az a kép amibe a poliszilentek vannak,egy pár ára szilentek nélkül 31500 bruttó ,elkészülési ideje 1-3 hét,gyári mintát kölcsönözni tudok.
Kölcsönzés alatt mit értünk ???

Azt hogy kifizeted a büntetésedet :mrgreen: és a maradék pénzzel lemész fehérvárra, elkéred a mintát és csináltatsz magadnak és a többi jelentkezőnek. Na meg kialkudsz vmi mennyiségi kedvezményt :zsido:

Re: futómű

Posted: Thu Feb 17, 2011 3:45 pm
by White Shark
Ha le akarod gyártatni ahoz illik mintát vinni hogy azt kapd amire szükséged van ,de lehet máshogy el sem vállalják ,ha most csináltatnám ,már nem gyári méretre lenne eleve kisebb ívet adnák meg méretre ,kihagyhatnám az ültető pogácsákat,súlyt spórolva és rövidebb rugókengyeleket.Ha nálatok jobb áron vállalják kölcsön tudom adni a gyári egylapos mintámat,ingyen .Szállításban kontakt-Bogyó.

Re: futómű

Posted: Thu Feb 17, 2011 3:58 pm
by White Shark
Kép a Capri versenygép topicban 4.oldalon középen.

Re: futómű

Posted: Thu Feb 17, 2011 5:16 pm
by White Shark
Ja újat is lehet még kapni ,50 ezer körüli áron ,itthol ,per darab,de gondolom ez most neked másra is kell.

Re: futómű

Posted: Thu Feb 17, 2011 5:41 pm
by Tibi
White Shark wrote:...de gondolom ez most neked másra is kell.
Nem olcsó hobbi a kép gyűjtés.

Re: futómű

Posted: Fri Feb 18, 2011 8:38 am
by Natalie Driver Gabe
Tibi wrote:
White Shark wrote:...de gondolom ez most neked másra is kell.
Nem olcsó hobbi a kép gyűjtés.
;-) :lol:

Re: futómű

Posted: Fri Feb 18, 2011 9:45 am
by Natalie Driver Gabe
Jut eszembe.
Ha egy Caprin lehetne utánfutást állítani akkor mi lenne az a FOK érték ami megfelelő lenne.?

s mennyi a megfelelő kerékösszetartás érték.?

Re: futómű

Posted: Fri Feb 18, 2011 11:18 am
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:Jut eszembe.
Ha egy Caprin lehetne utánfutást állítani akkor mi lenne az a FOK érték ami megfelelő lenne.?

s mennyi a megfelelő kerékösszetartás érték.?
pontos értékeket én nem tudok most mondani, mert ugye az sem mindegy hogy milyen használatra stb. van itt egy igen jó cikksorozat, érdemes az összes részét elolvasni, futómü témában szerintem alap:

http://www.ae86.hu/2008/05/27/tapadasre ... an-rejlik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: futómű

Posted: Fri Feb 18, 2011 12:33 pm
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Jut eszembe.
Ha egy Caprin lehetne utánfutást állítani akkor mi lenne az a FOK érték ami megfelelő lenne.?

s mennyi a megfelelő kerékösszetartás érték.?
pontos értékeket én nem tudok most mondani, mert ugye az sem mindegy hogy milyen használatra stb. van itt egy igen jó cikksorozat, érdemes az összes részét elolvasni, futómü témában szerintem alap:

http://www.ae86.hu/2008/05/27/tapadasre ... an-rejlik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nagyon ott van mester :ru:
Kinyomtattam ma este ez lessz a mesekönyv.
Köszönöm.

OFF: De azért 1-2 szám adat jól jönne.
capri futóműből mégis mit hozhato ki s mivel.

Re: futómű

Posted: Fri Feb 18, 2011 12:36 pm
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:OFF: De azért 1-2 szám adat jól jönne.
capri futóműből mégis mit hozhato ki s mivel.
ha tudnám leírtam volna...

Re: futómű

Posted: Fri Feb 18, 2011 12:38 pm
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:OFF: De azért 1-2 szám adat jól jönne.
capri futóműből mégis mit hozhato ki s mivel.
ha tudnám leírtam volna...
Tudom de többen is vagyunk itt ;-)

Krisz jó lenne ha hozzászólna.
Talán ő az egyik úttörő az ügyben.

Re: futómű

Posted: Fri Feb 18, 2011 6:49 pm
by capriv6
Köszi :laza:

Én egész capri-s időszakom alatt az első kerék oldalát radíroztam le folyamatosan ez köszönhető a gyári beállításnak + hogy elég merészen veszem a kanyarokat :mrgreen:
A gyári beállítás nekem az utcára sem volt jó...(gondolom sokan vannak így)
A capri eleje kicsit összecsapott átvett a mustang-tol stílus 60-as évek eleje..
Probléma:
1.kicsi a kerékdőlés
2.kicsi az után futás
3.kicsi a csapterpesztés
4.kicsi a kormányszög
5.puha mint a lepkefing
6.nincs rendes megtámasztás nyúlik mint a gumi minden irányban

Ezzel szinte mindent felsoroltam ami a futóműkre jelező általában

kerékdőlés,után futás
állítható toronycsapágy tud segíteni (de szerintem nem eleget)
hátránya hogy nem fog intenzíven visszapörögni a kormány "akinek visszapörög úgy mint a gyári akkor az nem működik rendesen"
csapterpesztés
Ezen sajna nem lehet segíteni ez van és kész...
(esetleg másik gólyaláb)
kormányszög
scorpio kormányművel meg lehet oldani
(a gyári 34fok helyett lett 42fok "mért adat") nekem ez sem elég :mrgreen:
keménység
kemény gátló + coilover
puhaság
Szilent kitámasztás stb.....

Tapasztalatok:
(szerintem mindenik tudja mi van az autómon)
Teljes hátsó állítás után-futáson
Teljesen bedöntve a motor felé
Eredmény:
NEM RADÍROZOM LE A GUMIT
:laza:

Natalie Driver Gabe wrote:
Bogyo28 wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:OFF: De azért 1-2 szám adat jól jönne.
capri futóműből mégis mit hozhato ki s mivel.
ha tudnám leírtam volna...
Tudom de többen is vagyunk itt ;-)

Krisz jó lenne ha hozzászólna.
Talán ő az egyik úttörő az ügyben.