Page 36 of 51

Re: váltók

Posted: Sun Jul 05, 2009 10:00 pm
by daniv6
Nno :shock: Akkor a váltónak annyi? 3sebességes, úh, sok pénzt nem akarok beleölni. Teendők?

Re: váltók

Posted: Mon Jul 06, 2009 7:20 pm
by Zacy
A multkor csináltam egy Swift autómata váltóját.....hát teendő az van vele sok, szerintem nézz körül és ha találsz jobbat ócsóér, vedd meg.

Re: váltók

Posted: Tue Jul 07, 2009 11:50 am
by holecz
Zacy wrote:A multkor csináltam egy Swift autómata váltóját.....hát teendő az van vele sok, szerintem nézz körül és ha találsz jobbat ócsóér, vedd meg.
Vagy inkább manuál......... :roll:

Re: váltók

Posted: Tue Jul 07, 2009 9:39 pm
by DavidMolnar
holecz wrote:
Zacy wrote:A multkor csináltam egy Swift autómata váltóját.....hát teendő az van vele sok, szerintem nézz körül és ha találsz jobbat ócsóér, vedd meg.
Vagy inkább manuál......... :roll:
Na ja, de a T5 ritkán olcsó mulatság.

Re: váltók

Posted: Tue Jul 07, 2009 10:34 pm
by daniv6
Vagy inkább manuál......... :roll:[/quote]

Vagy a Scorpio aut 2.9é. A harang már rajta van :roll:

Re: váltók

Posted: Wed Jul 08, 2009 12:57 pm
by Bogyo28
daniv6 wrote:Vagy a Scorpio aut 2.9é. A harang már rajta van :roll:
és az el fogja birni a V8-t? :shock:

Re: váltók

Posted: Wed Jul 08, 2009 2:07 pm
by Süni
Bogyo28 wrote:
daniv6 wrote:Vagy a Scorpio aut 2.9é. A harang már rajta van :roll:
és az el fogja birni a V8-t? :shock:
Ha a C3 bírta, akkor az A4LD is el fogja viselni ;)

Re: váltók

Posted: Fri Jul 17, 2009 11:15 am
by Lacóka
Üdv mindenkinek!

Lehet, hogy dilis a kérdés de:
Arra lennék kíváncsi , hogy a sierra XR4x4 váltója, használható-e capriba? Persze az első hajtás ugye kihagyva....
Ha jól tudom T9-es váltó az is, vagy nem?
Különbözik valamiben a sima hátsó hajtású váltótól?? Áttétel, fokozatok hossza, vagy bármi? Vagy az egyetlen különbség, az első hajtás?

Re: váltók

Posted: Fri Jul 17, 2009 11:23 am
by szszaby
Lacóka wrote:Üdv mindenkinek!

Lehet, hogy dilis a kérdés de:
Arra lennék kíváncsi , hogy a sierra XR4x4 váltója, használható-e capriba? Persze az első hajtás ugye kihagyva....
Ha jól tudom T9-es váltó az is, vagy nem?
Különbözik valamiben a sima hátsó hajtású váltótól?? Áttétel, fokozatok hossza, vagy bármi? Vagy az egyetlen különbség, az első hajtás?
Az is alapjaiban T9-es, ha kell tudok egy eladót. 8)

Re: váltók

Posted: Fri Jul 17, 2009 12:12 pm
by Lacóka
Köszi!
De azért kérdeztem, mert nekem is van egy, és kiváncsi vagyok, hogyan viselkedik a capriban. Mert ha jó, akkor marad a portán, tartalékban, mert amúgy nagyon jó állapotú, finoman kezelhető váltó......

Re: váltók

Posted: Fri Jul 17, 2009 1:04 pm
by Bogyo28
Lacóka wrote:Köszi!
De azért kérdeztem, mert nekem is van egy, és kiváncsi vagyok, hogyan viselkedik a capriban. Mert ha jó, akkor marad a portán, tartalékban, mert amúgy nagyon jó állapotú, finoman kezelhető váltó......
negatívumok:

az első hajtást nem tudod csak simán kihagyni, a kihajtás nem fér el a kardánalagutban. le kell cserélni a váltó hátulját, mert az tök más, és hosszabb is mint a sima type 9. az első hajtás miatt más a tengely is ami hátrafelé megy, az is cserés, ezért lehet hogy a váltó belseje is. a harang más mint a sima v6, előnye hogy alu, hátránya hogy más az önindító felfogatása, ezért 4x4-s önindító is kell hozzá. ha ezt mind meg akarod csinálni, lehet olcsobban jösz ki egy nem 4x4 váltó vásárlásával...

Re: váltók

Posted: Fri Jul 17, 2009 2:10 pm
by Lacóka
Kösz az infót!

Akkor megy piacra a komplett 4x4-es hajtáslánc, váltóstól difistől, osztóművestől.
Most van bontás alatt a drága.
Végül is jó a váltóm a capriba, csak gondoltam, ha ez jó bele akkor meghagyom tartaléknak, sose tudni alapon.

Re: váltók

Posted: Fri Jul 17, 2009 3:00 pm
by holecz
Lacóka wrote:Kösz az infót!

Akkor megy piacra a komplett 4x4-es hajtáslánc, váltóstól difistől, osztóművestől.
Most van bontás alatt a drága.
Végül is jó a váltóm a capriba, csak gondoltam, ha ez jó bele akkor meghagyom tartaléknak, sose tudni alapon.
Tedd fel ide: http://www.sierracorner.net/forum/viewforum.php?f=20" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: váltók

Posted: Fri Jul 17, 2009 3:31 pm
by FEFE
Lacóka wrote:Kösz az infót!

Akkor megy piacra a komplett 4x4-es hajtáslánc, váltóstól difistől, osztóművestől.
Most van bontás alatt a drága.
Végül is jó a váltóm a capriba, csak gondoltam, ha ez jó bele akkor meghagyom tartaléknak, sose tudni alapon.
Ne rakd sehova!!!!!

Engem lehet érdekel!!

Komplett hajtáslánc??? Hátsó difi is megvan??? Esetleg a kormányműve is megvan??

Re: váltók

Posted: Fri Jul 17, 2009 5:35 pm
by Lacóka
FEFE wrote:
Lacóka wrote:Kösz az infót!

Akkor megy piacra a komplett 4x4-es hajtáslánc, váltóstól difistől, osztóművestől.
Most van bontás alatt a drága.
Végül is jó a váltóm a capriba, csak gondoltam, ha ez jó bele akkor meghagyom tartaléknak, sose tudni alapon.
Ne rakd sehova!!!!!

Engem lehet érdekel!!

Komplett hajtáslánc??? Hátsó difi is megvan??? Esetleg a kormányműve is megvan??
Igen, megvan a kormánymű, szervóstú-szivattyústú stű, hátsó difi, kardán. Komlett az egész.
Kasztni is.Végül is az egész autó összepakolható lenne Sokáig vajúdtam rajta, hogy megcsináljam-e, de nincs mos úgy pénz.