
bemutatkozások
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Wendike
- márokosanistudnézni
- Posts: 72
- Joined: Thu Sep 27, 2007 9:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Bp. XIX. + XIII.
Bemutatkoznék....
Hello!
Endre vagyok, már régóta nézegetem a fórumot szinte már ismerek sok embert
Ha az elején akarom kezdeni, kölyök koromban láttam először CAPRIT azóta szeretnék egyet. A fertőzés sajnos nem múlik, de most úgy néz ki talán be tudnék szerezni egy nekem teccő darabot. Igazság szerint egy lepukkantabbat kerestem amit a saját izlésemre tudnék formálni. Gyárilag autoszerelő lennék ezért úgy érzem meg tudnék birkózni 1 ilyen feladattal, ami nem kevés idő és persze pénz ezt sokan tudjuk. Volt már jó pár autóm több Trabi, Warbi, Taunus, Kockalada, stb. A kedvencem egy 1972-es Zastava 750es volt amit két kezemmel csináltam meg tyúkolból használható városi közlekedési eszközzé, sokáig használtam de hirtelen felindulásból megválltam tőle :(
Amit nézegetek az egy Mk III. 2.3 V6 almazöld börtetős szépség, régóta figyelem de most talán.....
Ha lesz eredmény képekkel jelentkezem addig is Üdv Wendike
Endre vagyok, már régóta nézegetem a fórumot szinte már ismerek sok embert

Ha az elején akarom kezdeni, kölyök koromban láttam először CAPRIT azóta szeretnék egyet. A fertőzés sajnos nem múlik, de most úgy néz ki talán be tudnék szerezni egy nekem teccő darabot. Igazság szerint egy lepukkantabbat kerestem amit a saját izlésemre tudnék formálni. Gyárilag autoszerelő lennék ezért úgy érzem meg tudnék birkózni 1 ilyen feladattal, ami nem kevés idő és persze pénz ezt sokan tudjuk. Volt már jó pár autóm több Trabi, Warbi, Taunus, Kockalada, stb. A kedvencem egy 1972-es Zastava 750es volt amit két kezemmel csináltam meg tyúkolból használható városi közlekedési eszközzé, sokáig használtam de hirtelen felindulásból megválltam tőle :(
Amit nézegetek az egy Mk III. 2.3 V6 almazöld börtetős szépség, régóta figyelem de most talán.....
Ha lesz eredmény képekkel jelentkezem addig is Üdv Wendike
Don't panic!
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szevasztok Capri Fanok. Bocs hogy nem ide irtam először ,de még nem nagyon ismerem a forumot. A lényeg nekem jelenleg nincs Caprim ,de ami késik az nem mulik. A Tibi féle Capri volt az egyik autom.De volt eddig 8 db Caprim az 1-es tl a 3-asig. Az első Caprimat Egy garázsból vettem ami már 17-éve állt a farakás ,és más lim-lom alatt. A kasznija annyira egyben volt (köszönhetöen az első gazdájának ,),hogy a kaszni munka egy kis foltbol állt összesen,mert ezt az autót a80-as években kikaszniztál ,és rézzel hegesztették ki. A motorja 1.3-as volt gyárilag ,de kosárban hevert,ugyanugy mint a belseje.A kárpitok tiszta penészesek voltak a dohos garázstol. A motorral nem vacakoltam ,vettem egy 3-as törött Caprit ami 1.6-os volt ,és azt a motort dobtam bele. Ez az autó 3 évig készült ,és még régi szürke forgalmija volt ,és Uc-s régirendszáma.Sajnos akkor még nem volt internetem ,és igy egy ismerősőm tette fel a netre ,de hamar rá captak az osztrák mügyüjtök. Látván ,hogy mekkora értéke van egy szépen meg csinált Caprinak ,neki álltam vadászni őket ,és igy jőtt össze a 8db. Vettem két 2-est amikben 2 literes volt a motor ,de a kaszni az kész volt rajtuk teljesen szét voltak rohadva. Aztán meg láttam a 3-ast ,és ugy döntöttem ,hogy szerzek egyet persze minimum 2.8-ast mert azzal ugy gondoltam hogy lehet haladni is. igy került hozzám az a Capri ami most a Tibié lett. A kasznija már nálam is kezdett kirügyezni ,de engem a motorja érdekelt .Rá tettem azokat a Brutál nagy hegesztett felniket ,és mindjárt stabilabb lett tőle. Menni ment a gép mert én mentem vele 210km/h is de én tőbbre vágytam El határoztam ,hogy bele dobok egy V8-as mMustáng motort csak hát mint kiderült a torka már véres volt.Ettől függetlenül szerettem ezt a Caprit mert mindenhol meg nézték. Bár ez 1-es Caprinak talán nagyobb sikere volt mert az ritkább,és volt olyan storim ,hogy a benzinkuton oda jőtt az öreg bácsi ,és könnyes szemmel mesélte,hogy neki is volt ilyen kocsija ,és ismét feléledt benne a nosztalgia ennek az autonak a láttán.Aztán jött a nagy váltás jöttek a Corvettek ,Camarok ,2db Mustáng ,és a fő szerzeményem egy Dodge Charge 7700V8-as Big _Block na ez volt a csucsok csucsa számomra. A v8 mindig is vonzott .De rengeteg más autom volt már ,és mindeggyik a ritkábbakbol,plXr4-es Sierra ,Xr3i Granada Rx7-es Mazda ,Abarth ritmo,Renault alpin,De a legtőbb az BmW mert abbol volt a legtőbb M3-as és hasonlok.A Tibi féle Caprit is egy 325ix-re cseréltemami összkerekes volt Volt cosworth Sierám is a turbos 260 lovas ,de azt nem hozott annyira lázba mert már nem igazán volt ereje teljébe.Majd idővel felteszek pár képet az 1-es Capriaimrol amiket éptgettem.sajnos a Tibiéről csak azok a képek vannak amiket eladáskor az a pécsi majom itt csinált nálam az udvarban rola.Bocsi ha kicsit hosszura sikerült a monolog majd legközelebb kevesebbet irok. 
Szervusztok!
Először is üdvözlök mindenkit. Nekem (még) nincs Caprim, sőt semmilyen autóm nincs és nem is volt saját, úgyhogy még kezdőnek számítok, és ahogy belenéztem a fórumba, egyenlőre csak olvasgatni fogok, és okosodni ;)
...ja és az ok amiért regisztráltam, hogy rendkívül örülnék, ha az első saját kocsim majd Capri lehetne. Persze addig még ki kell ötlenem pár alternatív megoldást, mert tanulóként fent is kellene valamiből tartani :) úgyhogy ez még a jövő zenéje.
További kellemes fórumozást!
Először is üdvözlök mindenkit. Nekem (még) nincs Caprim, sőt semmilyen autóm nincs és nem is volt saját, úgyhogy még kezdőnek számítok, és ahogy belenéztem a fórumba, egyenlőre csak olvasgatni fogok, és okosodni ;)
...ja és az ok amiért regisztráltam, hogy rendkívül örülnék, ha az első saját kocsim majd Capri lehetne. Persze addig még ki kell ötlenem pár alternatív megoldást, mert tanulóként fent is kellene valamiből tartani :) úgyhogy ez még a jövő zenéje.
További kellemes fórumozást!
Nekem a kettesek tetszenek elsősorban, mint például stpetya-nak van... színben ez is tetszik, vagy acélkék, vagy fekete, bézs belsővel :) Mondjuk nekem elég lenne 1,6-os motor, és anyagi megfontolásból valószínűleg át kell majd alakíttatnom gáz/benzin üzeműre, mert hosszabb távokra is használnám, sőt szinte csak arra. De ha már autó, akkor legyen autó! :) Túltunningolni nem szeretném, csak igényes legyen, szép fényezéssel, szép belsővel, alufelni, szolíd zene... de pl a spoilereket, matricákat én nem szeretem (Pedig ahogy észrevettem a korosztályom épp azt preferálja).Tibi wrote:Milyet szemeltél ki ?
Mi a véleményed amúgy a gáz/benzin üzeműre alakításról? Tudom nem valami hiteles egy Capriban :))) mondjuk láttam már hirdetésben, valamelyik külföldi oldalon egy MK3-ast, ami gázos volt, ráadásul 2 lityis.