bemutatkozások
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Hááát ha már pont az én véleményemre vagy kíváncsi én nem állok a takarékosság oldalán ilyen szempontból, hogy gáz vs. benzin. A póverhez benzin is kell, de mivel neked nem kell erő ezért beéred kicsit kevesebb benyával. Volt már többször itt téma a fogyasztás valahol, utána kell nézni, hogy a nálam okosabbak mit mondtak, hogy mennyi lesz a fogyija egy ezerhatosnak. De szerintem hobbi autónál nem ez kell, hogy a fő szempont legyen. Jaaa, és az elképzelésed jónak tünik ;)
1980 Capri MK3
Magyarul te is fiatalabb vagy, mint az autód? :) Nagyságrendben mennyibe kerül amúgy fenntartani, biztosítások, stb... ja és mennyi a fogyasztása az 1,6-osnak? Bocs, hogy ennyit foglalkozok a fogyasztással, de kb 10-15ezer km-t biztosan beletennék évente.levelboss wrote:Üdv!
Én is fiatal vagyok és tanuló és nekem is a szolídabb tetszik, és sztem nem csak nekem...![]()
Szép is az a kettes! 8)
Forrásnak meg van a diákhitel+diákmeló :))))
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 270
- Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest - Csepel
Hát nem tom, gázos capri? Az gázos... :D Már bocsi, de tényleg nem nagyon illik bele a képbe. Őszíntén szólva még az 1.6 se nagyon. Nagyságrendileg nem hiszem hogy kevesebbet enne az 1.6-os, akkor már egyszerűbb egy sima 5 sebességes váltóra való átalakítás, és mindjárt más a helyzet. (Spetyának asszem van is egy
)
Arról nem is beszélve, hogy a kedvezményes kötelezőből visszalyon a fogasztási többlet egy "átlag" autóhoz képest. De ugye az átlag autó az nem capri 8)
Mindenesetre sok sikert a céljaid megvalósításához, szurkolok!!!
(mivel én is tanuló vagyok, és nekem ez életem első autója
)
Arról nem is beszélve, hogy a kedvezményes kötelezőből visszalyon a fogasztási többlet egy "átlag" autóhoz képest. De ugye az átlag autó az nem capri 8)
Mindenesetre sok sikert a céljaid megvalósításához, szurkolok!!!


Igen értem, meg láttam is, hogy a Caprisok nem szeretnek fogyasztásról diskurálni :)) csak nekem mindennapi használatra is kell. Mondjuk pesten nem nagyon használnám, de kéthetente utazok 520 km-t (csak most vonattal) - bár így belegondolva, kicsit fosnék az utcán hagyni a daciák között, úgyhogy tuti szerzek majd hozzá valami halucinogén hangú riasztókürtöt :DTibi wrote:Hááát ha már pont az én véleményemre vagy kíváncsi én nem állok a takarékosság oldalán ilyen szempontból, hogy gáz vs. benzin. A póverhez benzin is kell, de mivel neked nem kell erő ezért beéred kicsit kevesebb benyával. Volt már többször itt téma a fogyasztás valahol, utána kell nézni, hogy a nálam okosabbak mit mondtak, hogy mennyi lesz a fogyija egy ezerhatosnak. De szerintem hobbi autónál nem ez kell, hogy a fő szempont legyen. Jaaa, és az elképzelésed jónak tünik ;)
Szóval nem szívesen tölteném a hosszú kilómétereket egy 30 éves szívódízel kocsiban :/
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Én is fiatalabb vagyok majdnem 10 évvel, de vannak nálam fiatalabb tulajok is itt. Az 1.6-os aszem simán elmegy 10 lityával, vagy alatta, de asszem ez a bemutatkozások topik.Dani wrote:
Magyarul te is fiatalabb vagy, mint az autód? :) Nagyságrendben mennyibe kerül amúgy fenntartani, biztosítások, stb... ja és mennyi a fogyasztása az 1,6-osnak? Bocs, hogy ennyit foglalkozok a fogyasztással, de kb 10-15ezer km-t biztosan beletennék évente.
Forrásnak meg van a diákhitel+diákmeló :))))
Ezekre az örök kérdésekre már megvannk a válaszok, csak meg kell őket keresni. :)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Köszi :)TomiCaPri wrote:Hát nem tom, gázos capri? Az gázos... :D Már bocsi, de tényleg nem nagyon illik bele a képbe. Őszíntén szólva még az 1.6 se nagyon. Nagyságrendileg nem hiszem hogy kevesebbet enne az 1.6-os, akkor már egyszerűbb egy sima 5 sebességes váltóra való átalakítás, és mindjárt más a helyzet. (Spetyának asszem van is egy)
Arról nem is beszélve, hogy a kedvezményes kötelezőből visszalyon a fogasztási többlet egy "átlag" autóhoz képest. De ugye az átlag autó az nem capri 8)
Mindenesetre sok sikert a céljaid megvalósításához, szurkolok!!!![]()
(mivel én is tanuló vagyok, és nekem ez életem első autója
)
Szerintem sem nagyon illik a képbe :) csak anyagi megfontolásból gondolkodtam ilyesmin... ki kellene számítani anyagilag hogy van pontosan. Keresek is mindjárt vkit, akinek 1,6-osa van...
Igen, amúgy az 5 seb váltót azt elfelejtettem írni az előbb, meg az alvázburkolást is (tisztasági okokból is).
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Üdv neked is! Jó helyen vagy okoskodni azt itt lehet bőven ;)Dani wrote:..egyenlőre csak olvasgatni fogok, és okosodni ;)
...Ha autó legyen autó?!Dani wrote:...és anyagi megfontolásból valószínűleg át kell majd alakíttatnom gáz/benzin üzeműre, mert hosszabb távokra is használnám, sőt szinte csak arra. De ha már autó, akkor legyen autó! :)...
akkor a gázt felejtsd el! ez nem egy zöldséges merci :P és különben is csak a csomagtartó helyére fér a gáz! /sajnos láttunk már ilyet/ akkor hová teszed a szolíd zenét ?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Ezt mind értem, de ettől függetlenül az olcsóbb működtetést ki kellene csikarnom a kocsiból. Szerintetek ha nyitok ebben a témában egy topicot, nagyon meg leszek kajálva? :DPudva wrote:Üdv neked is! Jó helyen vagy okoskodni azt itt lehet bőven ;)Dani wrote:..egyenlőre csak olvasgatni fogok, és okosodni ;)...Ha autó legyen autó?!Dani wrote:...és anyagi megfontolásból valószínűleg át kell majd alakíttatnom gáz/benzin üzeműre, mert hosszabb távokra is használnám, sőt szinte csak arra. De ha már autó, akkor legyen autó! :)...
akkor a gázt felejtsd el! ez nem egy zöldséges merci :P és különben is csak a csomagtartó helyére fér a gáz! /sajnos láttunk már ilyet/ akkor hová teszed a szolíd zenét ?
Találtam pár fogyasztás csökkentő módszert (5 seb, alváz lefed, injektor) elszórva, de topic nincs a témára.
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Van rá olyan megoldás amitől nem lesz gyengébb, de az többe is kerül. Volt már, hogy számolgattam az átalakítás megtérülését és arra jutottam, hogy évi 20000 km esetén már érdemes megcsinálni, de az alatt azért kérdéses. Ladás arcok tudnak erről rengeteget mesélni...Mad Max wrote:Ha jó karburátor van hozzá akkor elképzelhető. Annyira meg ne spórolj, hogy gázt rakatsz bele, főleg miután meg hallod az árát!![]()
Gyengébb lesz az autó. Az 5. amúgy is nagyon hosszú.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Üdv kolléga! 8)Dani wrote:Szervusztok!
Először is üdvözlök mindenkit. Nekem (még) nincs Caprim, sőt semmilyen autóm nincs és nem is volt saját, úgyhogy még kezdőnek számítok, és ahogy belenéztem a fórumba, egyenlőre csak olvasgatni fogok, és okosodni ;)
...ja és az ok amiért regisztráltam, hogy rendkívül örülnék, ha az első saját kocsim majd Capri lehetne. Persze addig még ki kell ötlenem pár alternatív megoldást, mert tanulóként fent is kellene valamiből tartani :) úgyhogy ez még a jövő zenéje.
További kellemes fórumozást!
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Ne vicceljünk már! a Gázos dolog nem való/illik egy Caprihoz.proteus wrote:Van rá olyan megoldás amitől nem lesz gyengébb, de az többe is kerül. Volt már, hogy számolgattam az átalakítás megtérülését és arra jutottam, hogy évi 20000 km esetén már érdemes megcsinálni, de az alatt azért kérdéses. Ladás arcok tudnak erről rengeteget mesélni...Mad Max wrote:Ha jó karburátor van hozzá akkor elképzelhető. Annyira meg ne spórolj, hogy gázt rakatsz bele, főleg miután meg hallod az árát!![]()
Gyengébb lesz az autó. Az 5. amúgy is nagyon hosszú.
Nem akarok senkit megbántani, de ha nincs pénz a fenntartásra akkor nem Caprit kell venni!
Vagy tartani kell egy mászkálós autót /mint itt sokan/ és a Caprit csak tényleg Hobby-nak használni

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.