bemutatkozások

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Hááát ha már pont az én véleményemre vagy kíváncsi én nem állok a takarékosság oldalán ilyen szempontból, hogy gáz vs. benzin. A póverhez benzin is kell, de mivel neked nem kell erő ezért beéred kicsit kevesebb benyával. Volt már többször itt téma a fogyasztás valahol, utána kell nézni, hogy a nálam okosabbak mit mondtak, hogy mennyi lesz a fogyija egy ezerhatosnak. De szerintem hobbi autónál nem ez kell, hogy a fő szempont legyen. Jaaa, és az elképzelésed jónak tünik ;)
1980 Capri MK3
Dani

Post by Dani »

levelboss wrote:Üdv!
Én is fiatal vagyok és tanuló és nekem is a szolídabb tetszik, és sztem nem csak nekem... :wink:
Szép is az a kettes! 8)
Magyarul te is fiatalabb vagy, mint az autód? :) Nagyságrendben mennyibe kerül amúgy fenntartani, biztosítások, stb... ja és mennyi a fogyasztása az 1,6-osnak? Bocs, hogy ennyit foglalkozok a fogyasztással, de kb 10-15ezer km-t biztosan beletennék évente.

Forrásnak meg van a diákhitel+diákmeló :))))
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Hát nem tom, gázos capri? Az gázos... :D Már bocsi, de tényleg nem nagyon illik bele a képbe. Őszíntén szólva még az 1.6 se nagyon. Nagyságrendileg nem hiszem hogy kevesebbet enne az 1.6-os, akkor már egyszerűbb egy sima 5 sebességes váltóra való átalakítás, és mindjárt más a helyzet. (Spetyának asszem van is egy :wink: )
Arról nem is beszélve, hogy a kedvezményes kötelezőből visszalyon a fogasztási többlet egy "átlag" autóhoz képest. De ugye az átlag autó az nem capri 8)
Mindenesetre sok sikert a céljaid megvalósításához, szurkolok!!! :!: :!: (mivel én is tanuló vagyok, és nekem ez életem első autója :wink: )
Dani

Post by Dani »

Tibi wrote:Hááát ha már pont az én véleményemre vagy kíváncsi én nem állok a takarékosság oldalán ilyen szempontból, hogy gáz vs. benzin. A póverhez benzin is kell, de mivel neked nem kell erő ezért beéred kicsit kevesebb benyával. Volt már többször itt téma a fogyasztás valahol, utána kell nézni, hogy a nálam okosabbak mit mondtak, hogy mennyi lesz a fogyija egy ezerhatosnak. De szerintem hobbi autónál nem ez kell, hogy a fő szempont legyen. Jaaa, és az elképzelésed jónak tünik ;)
Igen értem, meg láttam is, hogy a Caprisok nem szeretnek fogyasztásról diskurálni :)) csak nekem mindennapi használatra is kell. Mondjuk pesten nem nagyon használnám, de kéthetente utazok 520 km-t (csak most vonattal) - bár így belegondolva, kicsit fosnék az utcán hagyni a daciák között, úgyhogy tuti szerzek majd hozzá valami halucinogén hangú riasztókürtöt :D
Szóval nem szívesen tölteném a hosszú kilómétereket egy 30 éves szívódízel kocsiban :/
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

Dani wrote:
Magyarul te is fiatalabb vagy, mint az autód? :) Nagyságrendben mennyibe kerül amúgy fenntartani, biztosítások, stb... ja és mennyi a fogyasztása az 1,6-osnak? Bocs, hogy ennyit foglalkozok a fogyasztással, de kb 10-15ezer km-t biztosan beletennék évente.

Forrásnak meg van a diákhitel+diákmeló :))))
Én is fiatalabb vagyok majdnem 10 évvel, de vannak nálam fiatalabb tulajok is itt. Az 1.6-os aszem simán elmegy 10 lityával, vagy alatta, de asszem ez a bemutatkozások topik. :wink:
Ezekre az örök kérdésekre már megvannk a válaszok, csak meg kell őket keresni. :)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Dani

Post by Dani »

TomiCaPri wrote:Hát nem tom, gázos capri? Az gázos... :D Már bocsi, de tényleg nem nagyon illik bele a képbe. Őszíntén szólva még az 1.6 se nagyon. Nagyságrendileg nem hiszem hogy kevesebbet enne az 1.6-os, akkor már egyszerűbb egy sima 5 sebességes váltóra való átalakítás, és mindjárt más a helyzet. (Spetyának asszem van is egy :wink: )
Arról nem is beszélve, hogy a kedvezményes kötelezőből visszalyon a fogasztási többlet egy "átlag" autóhoz képest. De ugye az átlag autó az nem capri 8)
Mindenesetre sok sikert a céljaid megvalósításához, szurkolok!!! :!: :!: (mivel én is tanuló vagyok, és nekem ez életem első autója :wink: )
Köszi :)

Szerintem sem nagyon illik a képbe :) csak anyagi megfontolásból gondolkodtam ilyesmin... ki kellene számítani anyagilag hogy van pontosan. Keresek is mindjárt vkit, akinek 1,6-osa van...
Igen, amúgy az 5 seb váltót azt elfelejtettem írni az előbb, meg az alvázburkolást is (tisztasági okokból is).
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

2.3 V6 5 sebességes váló, átlagban 10 l, városon kívül 8 v. 8,5 liter
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
Dani

Post by Dani »

Mad Max wrote:2.3 V6 5 sebességes váló, átlagban 10 l, városon kívül 8 v. 8,5 liter
Akkor gondolom az 1,6-os elvan 7 liter körül átlagban, nem?
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Dani wrote:..egyenlőre csak olvasgatni fogok, és okosodni ;)
Üdv neked is! Jó helyen vagy okoskodni azt itt lehet bőven ;)
Dani wrote:...és anyagi megfontolásból valószínűleg át kell majd alakíttatnom gáz/benzin üzeműre, mert hosszabb távokra is használnám, sőt szinte csak arra. De ha már autó, akkor legyen autó! :)...
...Ha autó legyen autó?!
akkor a gázt felejtsd el! ez nem egy zöldséges merci :P és különben is csak a csomagtartó helyére fér a gáz! /sajnos láttunk már ilyet/ akkor hová teszed a szolíd zenét ?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Dani

Post by Dani »

Pudva wrote:
Dani wrote:..egyenlőre csak olvasgatni fogok, és okosodni ;)
Üdv neked is! Jó helyen vagy okoskodni azt itt lehet bőven ;)
Dani wrote:...és anyagi megfontolásból valószínűleg át kell majd alakíttatnom gáz/benzin üzeműre, mert hosszabb távokra is használnám, sőt szinte csak arra. De ha már autó, akkor legyen autó! :)...
...Ha autó legyen autó?!
akkor a gázt felejtsd el! ez nem egy zöldséges merci :P és különben is csak a csomagtartó helyére fér a gáz! /sajnos láttunk már ilyet/ akkor hová teszed a szolíd zenét ?
Ezt mind értem, de ettől függetlenül az olcsóbb működtetést ki kellene csikarnom a kocsiból. Szerintetek ha nyitok ebben a témában egy topicot, nagyon meg leszek kajálva? :D
Találtam pár fogyasztás csökkentő módszert (5 seb, alváz lefed, injektor) elszórva, de topic nincs a témára.
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Ha jó karburátor van hozzá akkor elképzelhető. Annyira meg ne spórolj, hogy gázt rakatsz bele, főleg miután meg hallod az árát! :lol:
Gyengébb lesz az autó. Az 5. amúgy is nagyon hosszú.
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Szerintem topiknyitás helyett nyálazd át a fórumot, akkor még a gyári rs2600 lelőhelyére is fény derül :D. Viccen kívül 5 literes fogyasztás és 100 ezeerből rendberakás felejtős dolgok...
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Mad Max wrote:Ha jó karburátor van hozzá akkor elképzelhető. Annyira meg ne spórolj, hogy gázt rakatsz bele, főleg miután meg hallod az árát! :lol:
Gyengébb lesz az autó. Az 5. amúgy is nagyon hosszú.
Van rá olyan megoldás amitől nem lesz gyengébb, de az többe is kerül. Volt már, hogy számolgattam az átalakítás megtérülését és arra jutottam, hogy évi 20000 km esetén már érdemes megcsinálni, de az alatt azért kérdéses. Ladás arcok tudnak erről rengeteget mesélni...
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Dani wrote:Szervusztok!

Először is üdvözlök mindenkit. Nekem (még) nincs Caprim, sőt semmilyen autóm nincs és nem is volt saját, úgyhogy még kezdőnek számítok, és ahogy belenéztem a fórumba, egyenlőre csak olvasgatni fogok, és okosodni ;)
...ja és az ok amiért regisztráltam, hogy rendkívül örülnék, ha az első saját kocsim majd Capri lehetne. Persze addig még ki kell ötlenem pár alternatív megoldást, mert tanulóként fent is kellene valamiből tartani :) úgyhogy ez még a jövő zenéje.

További kellemes fórumozást!
Üdv kolléga! 8)
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

proteus wrote:
Mad Max wrote:Ha jó karburátor van hozzá akkor elképzelhető. Annyira meg ne spórolj, hogy gázt rakatsz bele, főleg miután meg hallod az árát! :lol:
Gyengébb lesz az autó. Az 5. amúgy is nagyon hosszú.
Van rá olyan megoldás amitől nem lesz gyengébb, de az többe is kerül. Volt már, hogy számolgattam az átalakítás megtérülését és arra jutottam, hogy évi 20000 km esetén már érdemes megcsinálni, de az alatt azért kérdéses. Ladás arcok tudnak erről rengeteget mesélni...
Ne vicceljünk már! a Gázos dolog nem való/illik egy Caprihoz.
Nem akarok senkit megbántani, de ha nincs pénz a fenntartásra akkor nem Caprit kell venni!
Vagy tartani kell egy mászkálós autót /mint itt sokan/ és a Caprit csak tényleg Hobby-nak használni :roll: SZVSZ
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Post Reply