Page 39 of 50
Re: futómű
Posted: Sun Nov 06, 2011 9:21 pm
by SONI
szszaby wrote:Én azt se gondoltam volna, hogy egy hátsó kerekes orrtolós lehet.

Emeld meg a Capri seggét és mindjárt orr tolós lesz. Nem akar be fordulni a kanyarba inkább eltolja az elejét ezért ültettem meg a hátulját Én is. Legalább ennyire
Re: futómű
Posted: Sun Nov 06, 2011 9:52 pm
by szszaby
Gondolom ezen nincs leültetve még, elég magas a segge.
Re: futómű
Posted: Sun Nov 06, 2011 10:05 pm
by Tibi
Nekem is tolta az orrát a tököli szlalom pályán.
Re: futómű
Posted: Mon Nov 07, 2011 8:10 pm
by SONI
szszaby wrote:Gondolom ezen nincs leültetve még, elég magas a segge.
Igen ezen még nincs megültetve.
Re: futómű
Posted: Tue Nov 08, 2011 9:02 am
by Natalie Driver Gabe
Fura nekem nem tolja az orrát , pedig pucsít is rendesen.
Lehet az 1 futó beállítása miatt ?,
Re: futómű
Posted: Tue Nov 08, 2011 9:43 pm
by Nitrobuster
Tibi wrote:Nekem is tolta az orrát a tököli szlalom pályán.
Persze mert hegedűlt difivel mentél .
Nekem a tau elégé meg van emelve hátul és az se tolja az elejét.
Megoldás lehet jó gumi aminek nincs lefordúlva a külső széle. Vagy tegyük fel lassabban fordulsz vele
ha meg már tólja az orrát akkor nem tekered még jobban alá.
Re: futómű
Posted: Tue Nov 08, 2011 9:50 pm
by szszaby
Nitrobuster wrote:
Persze mert hegedűlt difivel mentél .
Ez mit jelent?

Re: futómű
Posted: Tue Nov 08, 2011 10:00 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Nitrobuster wrote:
Persze mert hegedűlt difivel mentél .
Ez mit jelent?

három pálcás...
Re: futómű
Posted: Tue Nov 08, 2011 10:01 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote: Vagy tegyük fel lassabban fordulsz vele
ha meg már tólja az orrát akkor nem tekered még jobban alá.
de a cél pont az lenne hogy lehessen gyorsabban kanyarpodni meg fulra alászedni, ÉS ne tolja az orrát...
Re: futómű
Posted: Tue Nov 08, 2011 10:16 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:szszaby wrote:Nitrobuster wrote:
Persze mert hegedűlt difivel mentél .
Ez mit jelent?

három pálcás...
Most már nagyon okos lettem, mi van azokkal a pálcikákkal???
Re: futómű
Posted: Tue Nov 08, 2011 10:25 pm
by Nitrobuster
Bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote: Vagy tegyük fel lassabban fordulsz vele
ha meg már tólja az orrát akkor nem tekered még jobban alá.
de a cél pont az lenne hogy lehessen gyorsabban kanyarpodni meg fulra alászedni, ÉS ne tolja az orrát...
Csodák nincsenek persze egy jó futóművel nagyságrendel gyorsabb autót lehet csinálni.
A poly szilentnek se az a lényege, hogy ne lötyögjön a futómű hanem, hogy pontosabb visszajelzést kapjál az első kerékről. Finomabban is reagál a kormányzásra. Véleményem szerint a sofőrtől szinte több minden
múlik mint magán a technikán.
Re: futómű
Posted: Tue Nov 08, 2011 10:28 pm
by Nitrobuster
Bogyo28 wrote:szszaby wrote:Nitrobuster wrote:
három pálcás...
Most már nagyon okos lettem, mi van azokkal a pálcikákkal???
Olyan mint nektek a dragba van csak kicsit olcsóbb verzió.
A bolygó és a napkerekek össze vannak hegesztve

Re: futómű
Posted: Tue Nov 08, 2011 10:34 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote:
Persze mert hegedűlt difivel mentél .
három pálcás...
Most már nagyon okos lettem, mi van azokkal a pálcikákkal???
csak szinonimákat írtam ugyanarra, azt hittem valamelyikből levágod hogy a hegesztett difiről van szó. azért 3 pálcás, mert legalább olyan menő cucc mint a céllövöldében a 3 pálcán levő bizsu, meg legalább 3 hegesztőpálcát bele kell tolni hogy jó legyen. (valamiért a CO nem jó hozzá)
Re: futómű
Posted: Tue Nov 08, 2011 10:42 pm
by szszaby
Re: futómű
Posted: Sun Dec 04, 2011 10:36 am
by Tibi
off
cimbi golfja :
elinduláskor nagy gázra (

) rángat az egyik kerék. Féltengely csere ? Alászedve nem ropog.