Page 39 of 97
Posted: Sun Nov 26, 2006 11:39 pm
by TÉCSÉ
KÖSZI TIBI
Pont ezekre a halakra gondoltam.....
Posted: Sun Nov 26, 2006 11:40 pm
by szszaby
TÉCSÉ wrote:KÖSZI TIBI
Pont ezekre a halakra gondoltam.....
Mért baj az ha valaki szereti magával vinni. :D
Posted: Mon Nov 27, 2006 8:39 am
by Dartonit
Azt hiszem én voltam az egyik legnagyobb ellenzője a más márkájú moci Capriba való szerelésének, de 20ezerért nem bírtam otthagyni, és a hangjától kivert a víz. De hát ez még mindig jobb mint a Toyota ( bocs szszaby :D

).
És mivel már ki van taposva előttem az út, indul a Vényóc projekt.

Posted: Mon Nov 27, 2006 9:39 am
by szszaby
Toyotát én sem raknék bele.
Posted: Mon Nov 27, 2006 9:44 am
by Tibi
Dartonit wrote:Azt hiszem én voltam az egyik legnagyobb ellenzője a más márkájú moci Capriba való szerelésének, de 20ezerért nem bírtam otthagyni, és a hangjától kivert a víz. De hát ez még mindig jobb mint a Toyota ( bocs szszaby :D

).
És mivel már ki van taposva előttem az út, indul a Vényóc projekt.
Ez Rover?
Egyébként Gratula. Várjuk a részleteket. Először is a mociról valamit :)
Posted: Mon Nov 27, 2006 11:15 am
by Dartonit
Aha, Rover. Egyenlőre 3.5 V8 160 Le-vel, de LandRoveresek mondták, hogy a 3.9-es furatnöveléssel, és dugócserével megoldható viszonylag olcsón, egyébként teljesen ugyanaz a két moci. A későbbiekben még majd sportveztengely(ez még nincs meg), négytorkos karbi (asszem Pontiacról van), kompressziónövelés, szívótoroknagyobbítás és az kb 230 ló. Nem tudom igaz-e, de ha a fele is igaz, már elégedett leszek. Még arra leszek kiváncsi, hogy pontosan hány kiló lehet a blokk, mert fene könnyűnek tűnik. (a sierracorneren 150-nek írják)
Legalább jót tesz a súlyelosztásnak.
Szszaby remélem nem haragszol, ezt nem tudtam kihagyni.

Posted: Mon Nov 27, 2006 11:16 am
by Tibi
Ássatok el de ez nem alu blokk?
Posted: Mon Nov 27, 2006 11:17 am
by Dartonit
Igen.
Posted: Mon Nov 27, 2006 11:19 am
by Tibi
Dartonit wrote:Igen.
Aham, a súy miatt kérdeztem, ugy rémlett , hogy az. Milyen váltóval paszzol? Mennyire kell faragni, hogy be lehessen pattintani a mocit? Ja és persze képeket az átépítésről :)
Posted: Mon Nov 27, 2006 11:33 am
by Dartonit
A váltó majd egy ötsebességes szintén rover(LT77), egy hibrid a kardánnal. A hátsó híd szerintem, marad az eredeti, bár abból is tudok roverét, de az túl hosszú, és ahogy a tulaját ismerem, lehet, hogy csak dörzshajtás van benne.
Megfaragni a motor-, és váltótartó bakot kell (azt sem nagyon), úgyhogy annyira nem vészes, pláne hogy kasznizás alatt van, úgyhogy meg tudjuk tenni vele amit meg kell tenni. De ha elakadnék, bartátomnak szintén ilyen átalakítása van, róla mindent le tudok koppintani.
Posted: Mon Nov 27, 2006 11:34 am
by Dartonit
Ja, képek természetesen lesznek!! :D
Posted: Mon Nov 27, 2006 11:49 am
by gigford
Ha mar venyoc, nem erne meg valami izmosabbat beletenni?
Nem tudom mennyiert jutottal hozza ehhez a roverhez, de viszonylag megfizetheto aron szokott lenni bontott motor valtostul 250-300lo korul alapallapotban.
Boven eleg az a 200lo koruli teljesitmeny utcara szo se rola, csak ha mar lud akkor legyen kover :)
Posted: Tue Nov 28, 2006 1:41 pm
by Dartonit
Ebben igazad van, de 20 ezer forintért szerintem nagy vásár volt, pláne, hogy házhoz is hozták.

Posted: Tue Nov 28, 2006 2:19 pm
by Dartonit
Meghát az sem utolsó szempont, hogy 80 kg-al könnyebb mint egy jóval (mondjuk 100 lóval) izmosabb öntvény V8. :)
Posted: Tue Nov 28, 2006 4:36 pm
by gigford
Dartonit wrote:Ebben igazad van, de 20 ezer forintért szerintem nagy vásár volt, pláne, hogy házhoz is hozták.

Oke, nem szoltam :)