Posted: Thu Oct 11, 2007 5:35 pm
Ezt csak a gázra írtam! Capriba nem tennék én sem, de ha Daninak úgyis az MK II tetszik a legjobban, akkor keressen egy 1,3-ast.
(Azért szerintem a legjobb komprpmisszum egy MK III 2.0-es pintoval.)

proteus wrote:Ezt csak a gázra írtam! Capriba nem tennék én sem, de ha Daninak úgyis az MK II tetszik a legjobban, akkor keressen egy 1,3-ast.(Azért szerintem a legjobb komprpmisszum egy MK III 2.0-es pintoval.)
Végülis ez igaz... csak nekem a Capri tetszik ;)Pudva wrote:(...)
Nem akarok senkit megbántani, de ha nincs pénz a fenntartásra akkor nem Caprit kell venni! (...)
Azért ne kapkodd el, ha kell még erősödj és akkor vágj bele. Addig olvasgass hátha olvasol valami olyat amivel némi pénzmagot spórolhatsz.Dani wrote:Végülis ez igaz... csak nekem a Capri tetszik ;)Pudva wrote:(...)
Nem akarok senkit megbántani, de ha nincs pénz a fenntartásra akkor nem Caprit kell venni! (...)
Mondjuk 1 tonnát még az 1,3-as is elvisz... nekem meg nem gyorsulásra kell, csak utcai használatra. 60-120-140-es tempóhoz, meg ne maradjak ott az előzésben.
Legrosszabb esetben veszek egy kocka Audi 80 1.6TD-t... és ha másnak nem is, de az 5,5 lityis fogyasztásnak fogok örvendezni :)))))
de azért inkább Capri... majd ha aktuális, úgyis írok a fejleményekről...
Természetesen, hiszen a Capri az elsődleges cél. Úgy értettem, hogy "ha aktuális lesz", hogy jövő tavasszal lesz kb annyi pénzem, hogy költeni is tudok, nem csak tervezgetni.Tibi wrote: Azért ne kapkodd el, ha kell még erősödj és akkor vágj bele. Addig olvasgass hátha olvasol valami olyat amivel némi pénzmagot spórolhatsz.
Van 2-3 autószerelő tankönyvem a '70-es évekből, odaadom aztán olvasgathatod.Dani wrote:Természetesen, hiszen a Capri az elsődleges cél. Úgy értettem, hogy "ha aktuális lesz", hogy jövő tavasszal lesz kb annyi pénzem, hogy költeni is tudok, nem csak tervezgetni.Tibi wrote: Azért ne kapkodd el, ha kell még erősödj és akkor vágj bele. Addig olvasgass hátha olvasol valami olyat amivel némi pénzmagot spórolhatsz.
Addig okosodok, tervezgetek.. aztán ha nincs más eshetőség, akkor marad a dízel...
(Műszakból is kellene vmi jó könyvet keresnem, mert kreszen, csak nagyon alapszinten tanultam...)
Hú, azt nagyon megköszönném!proteus wrote:Van 2-3 autószerelő tankönyvem a '70-es évekből, odaadom aztán olvasgathatod.
A fogyasztáshoz annyit tudok hozzáfűzni hogy az 1.3as elviszi a kasznit de viszont kb ugyanannyit fog enni neked mintha egy 2000es pintot tennél be ugyanolyan kívülről mint az 1.3 vagy 1.6 de viszont erősebb és kb olyan 10es körül eszeget neked,de ha sikerül egy EFI motort szerezni bele akkor oylan 8,5 és max 9 körül fog enni és van neked több mint egy százasDani wrote:Végülis ez igaz... csak nekem a Capri tetszik ;)Pudva wrote:(...)
Nem akarok senkit megbántani, de ha nincs pénz a fenntartásra akkor nem Caprit kell venni! (...)
Mondjuk 1 tonnát még az 1,3-as is elvisz... nekem meg nem gyorsulásra kell, csak utcai használatra. 60-120-140-es tempóhoz, meg ne maradjak ott az előzésben.
Legrosszabb esetben veszek egy kocka Audi 80 1.6TD-t... és ha másnak nem is, de az 5,5 lityis fogyasztásnak fogok örvendezni :)))))
de azért inkább Capri... majd ha aktuális, úgyis írok a fejleményekről...
Őrülök hogy egyetértesz :DTÉCSÉ wrote:Teljesen jogos Hattyú minden szava...2.0 pintó , jól beállítva és nincs miről beszélni ... Ereje van , a gatyádat nem eszi le és legalább kezd "sportos" mérete lenni... :D
1.3-ast vegyél kisautóban , de nem Capriban , az 1.6 még mindig nem elég dinamikus , és valóban nem fog lényegesen kevesebbet kajálni , mint a 2.0 !!!
Köszönöm a tanácsot! EFI/pinto mit jelent?Hattyu wrote: A fogyasztáshoz annyit tudok hozzáfűzni hogy az 1.3as elviszi a kasznit de viszont kb ugyanannyit fog enni neked mintha egy 2000es pintot tennél be ugyanolyan kívülről mint az 1.3 vagy 1.6 de viszont erősebb és kb olyan 10es körül eszeget neked,de ha sikerül egy EFI motort szerezni bele akkor oylan 8,5 és max 9 körül fog enni és van neked több mint egy százas![]()
Szóval a 2.0 jobb mint az 1.3 vagy az 1.6 és ugyanannyit eszik szinte mind a három,de az erő az lényegesen több!
Én ezt mondom neked!
Íme az OHC EFI azaz injektoros soros 4 hengeres motorDani wrote:Köszönöm a tanácsot! EFI/pinto mit jelent?Hattyu wrote: A fogyasztáshoz annyit tudok hozzáfűzni hogy az 1.3as elviszi a kasznit de viszont kb ugyanannyit fog enni neked mintha egy 2000es pintot tennél be ugyanolyan kívülről mint az 1.3 vagy 1.6 de viszont erősebb és kb olyan 10es körül eszeget neked,de ha sikerül egy EFI motort szerezni bele akkor oylan 8,5 és max 9 körül fog enni és van neked több mint egy százas![]()
Szóval a 2.0 jobb mint az 1.3 vagy az 1.6 és ugyanannyit eszik szinte mind a három,de az erő az lényegesen több!
Én ezt mondom neked!
Így van!Szívesen máskor is segítek ha tudokDani wrote:Hattyu: áháá, szóval az injektor a lényeg.. így már értem :) thx.
OHC=overhead camshaft (felül fekvő vezérműtengely)Hattyu wrote: Az OHC az a motornak a jelzése,van DOHC ami dupla vezérműtengelyes azért van az elején a D(gondolom) és vannak még különböző motorok,de azt ne kérdezd miért lett OHC a neve mert azt már nem tudom